eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa umundurowania służbowego dla KSP



Ogłoszenie z dnia 2006-02-17

POZYCJA 9086

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa umundurowania służbowego dla KSP Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Stołeczna Policji, do kontaktów: Alicja Wielęgowska, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, tel. +48 022 6037672, fax +48 022 6037642, e-mail: zamowienia@warszawa.policja.waw.pl, www.warzszawa.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa umundurowania służbowego dla KSP. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa mundurów czarnych ćwiczebnych - do 2 000 kpl Zadanie nr 2 - dostawa kurtek czarnych ćwiczebnych z podpinką i kamizelką - do 500 kpl Zadanie nr 3 - dostawa czapek czarnych ćwiczebnych - do 2 000 szt. Zadanie nr 4 - dostawa butów skoczka - do 1 500 par Zadanie nr 5 - dostawa kamizelek odblaskowych - do 2 000 szt. Zadanie nr 6 - dostawa pasów głównych - do 1 500 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Stołeczna Policji, Warszawa ul. Włochowska 25/23. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.52.00 - Mundury policyjne Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.12.00 - Mundury policyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa bez VAT 760 965,90 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: na całość zamówienia w wysokości: 15 219,31 PLN lub w podziale na zadania: Zadanie nr 1 - 5 181,60 PLN Zadanie nr 2 - 1 723,80 PLN Zadanie nr 3 - 365,16 PLN Zadanie nr 4 - 5 355,00 PLN Zadanie nr 5 - 1 709,11 PLN Zadanie nr 6 - 884,64 PLN Do umowy wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty w każdym zadaniu. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności za dostawę - 30 dni od dostarczenia do Zamawiającego faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia składają oświadczenie, że zawrą w przypadku uzyskania zamówienia umowę o współpracy w celu realizacji zamówienia na dostawę umundurowania. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; 2. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1,3,4 składa dokument (dokumenty) wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ubiegający się o udzielenie Zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu (dokumentów), o którym mowa w pkt 2 oraz w pkt 5 - należy zastąpić go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat tj. kwietnia 2003 - marca 2006 - min 2 dostaw o podobnym charakterze (odpowiednio do zadania) każda o wartości nie mniejszej niż 50% zaoferowanej ceny oferty brutto w poszczególnych zadaniach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: Zadanie nr 5, 6 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Zadanie nr 1 1. Cena - 70% 2. Jakość - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Zadanie nr 2 1. Cena - 70% 2. Jakość - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Zadanie nr 3 1. Cena - 70% 2. Jakość - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Zadanie nr 4 1. Cena - 60% 2. Jakość - 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WZP - 965/06/39/Z. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.04.2006, cena - 103,5 PLN. Warunki i sposób płatności: - za zaliczeniem pocztowym przy odbiorze SIWZ - lub wpłata na konto Zamawiającego: 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000 (potwierdzenie dokonania zapłaty należy przesłać razem w wnioskiem o SIWZ). Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać po uprzednim złożeniu wniosku o przesłanie specyfikacji na numer faxu: (0-22) 60-376-42. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.04.2006, godzina 13:00, Warszawa ul. Nowolipie 2.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawca do oferty dołączy wzór oferowanego asortymentu. Asortyment załączony przez Wykonawcę, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę obowiązywać będzie przez cały okres trwania umowy i zaliczony zostanie do ostatniej dostarczonej partii przedmiotu umowy. Wykonawcy, którzy nie zostali wybrani będą mogli odebrać oferowany asortyment na koszt własny po zakończeniu postępowania i złożeniu wniosku. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze oraz źródło, gdzie można uzyskać informację na temat składania odwołań URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Adres pocztowy: Polska, 00-582 Warszawa ul. Szucha 2/4 e-mail: odwolania@uzp.gov.pl adres internetowy : www.uzp.gov.pl tel. +48 22 458 7801 fax. + 48 22 458 78 00 Terminy składania odwołań na podstawie art. 180 ust. 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.52.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a. Dostawa mundurów czarnych ćwiczebnych. 3) Zakres lub wartość: do 2 000 kpl o wartości szacunkowej bez VAT 259 080,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.52.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a. Dostawa kurtek czarnych ćwiczebnych z podpinką i kamizelką. 3) Zakres lub wartość: do 500 kpl o wartości szacunkowej bez VAT 86 190,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a. Dostawa czapek czarnych ćwiczebnych. 3) Zakres lub wartość: do 2 000 szt o wartości szacunkowej bez VAT 18 258,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a. Dostawa butów skoczka. 3) Zakres lub wartość: do 1 500 par o wartości szacunkowej bez VAT 267 750,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.16.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a. Dostawa kamizelek odblaskowych. 3) Zakres lub wartość: do 2 000 szt. o wartości szacunkowej bez VAT 85 455,60 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a. Dostawy pasów głównych. 3) Zakres lub wartość: do 1 500 szt. o wartości szacunkowej bez VAT 44 232,30 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.