To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-21
Sosnowiec: Dostawa tonerów, tuszy i taśm do urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 90863 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49661 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219, 2635719.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów, tuszy i taśm do urządzeń biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszy i taśm do urządzeń biurowych, będących w posiadaniu Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ sprzętu jakim dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego oraz ilości są zawarte w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. 3. Wymagania dotyczące określonych materiałów jako: a) oryginały: Zamawiający z uwagi na nowo zakupione urządzenia jest zobligowany przez dostawcę tych urządzeń, do zakupu oryginalnych produktów, pochodzących od producenta urządzenia po rygorem utraty gwarancji w przypadku użycia materiałów eksploatacyjnych innych niż wskazane przez dostawcę. W przypadku zaproponowania materiałów innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiąże się do: - zagwarantowania, że zamontowanie i używanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. - pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważać się będzie pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia, a koszty z nią związane pokryje Wykonawca. b) zamienniki: Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktu innego niż oryginalny, przez co rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach porównywalnych z oryginalnymi (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku). 4. Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 5. Produkty równoważne winny spełniać standardy jakościowe i ochrony środowiska zgodnie z normami: ISO 9001:2000, ISO 1401, ISO 19752, oraz PN 18001:2004..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. PLUS Wojciech Chojnacki, ul. Warszawska 10/12, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40968,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43532,04
Oferta z najniższą ceną: 41401,30 / Oferta z najwyższą ceną: 100290,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





