eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Lubin: Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji
Numer ogłoszenia: 90853 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lubinie , ul. M. Skłodowskiej - Curie 94, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 74 61 100, faks 0-76 847 84 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Lubinie z siedzibą w Lubinie przy ul. M.Skłodowskiej-Curie 94. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług jej dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. Z 2006 r. Nr 89 poz 625 z późn.zm) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze Standardami Obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93 poz. 623 z późn.zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - EnergiaPro S.A. z siedzibą we Wrocławiu - do którego sieci podłączony jest budynek siedziby Zamawiającego. Zamawiający udziela zamówienia na obsługę kompleksową w rozumieniu art.3 ust.30 ustawy - Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art.5 ust.3 tej ustawy. Podstawowe dane o przedmiocie zamówienia : 1. Do rozliczenia energii elektrycznej jest jeden układ pomiarowo-rozliczeniowy. 2. Dane dotyczące układu pomiarowego. a) licznik do pomiaru energii czynnej ze wskaźnikiem mocy maksymalnej, energia bierna b) przekładniki prądowe 300/5A 3. Miejsce przyłączenia do sieci - rozdzielnia R-214 o napięci 0,4 kV (w budynku Zamawiającego) 4. Ilość przyłączy (kabli zasilających) - 1 przyłącze AKFta 3×95+50 mm2 5. Moc umowna przyłącza - 150 kW 6. Grupa przyłączeniowa - IV, grupa taryfowa - C21 7. Napięcie zasilające - 400/230 8. Zużycie energii elektrycznej w okresie 29.12.2006r - 27.04.2009r wynosi: a) od 29.12.2006r do 28.12.2007r - 134599 kWh b) od 29.12.2007r do 22.12.2008r - 153000 kWh c) od 23.12.2008r do 27.04.2009r - 32820 kWh 9. Średnie zużycie energii miesięczne - 11454 kWh 10. Średnia wartość mocy pobieranej - 100 kW 11. Przewidywane zakupy energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia tj. od dnia 01.07.2009r do dnia 31.01.2011r mogą wynieść 217626 kWh.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.00.00.0 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. -Prawo zamówień publicznych. 2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje wyszczególnione w rozdziale VII niniejszej SIWZ. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie wykonawcy zawarte na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 1.4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci podłączony jest budynek Zamawiającego. 2. Dokumenty wymienione powyżej (w pkt. 1.2 , 1.3 i 1.4) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 4. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.us.lubin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu-kopercie w siedzibie Zamawiającego przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94 w Lubinie, pokój 131 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.