eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Ochronaosób i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz monitoring w Urzędzie Skarbowym w Siemianowicach Śląskich przy ul. Karola Świerczewskiego 84

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-06

Siemianowice Śląskie: Ochronaosób i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz monitoring w Urzędzie Skarbowym w Siemianowicach Śląskich przy ul. Karola Świerczewskiego 84
Numer ogłoszenia: 90702 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23226 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Siemianowicach Śląskich, ul. Karola Świerczewskiego 84, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 0-32 7660870, 7660821, faks 0-32 7668585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochronaosób i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz monitoring w Urzędzie Skarbowym w Siemianowicach Śląskich przy ul. Karola Świerczewskiego 84.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Konwojowanie i transport wartości pieniężnych jeden raz dziennie, w dni urzędowania na trasie między siedzibą Zamawiającego, a placówką bankową na terenie Siemianowic Śl. Usługa będzie wykonywana w godzinach urzędowania, po zamknięciu kasy (poniedziałek piątek 13.30: godziny mogą ulec zmianie). 2.Zamawiający zastrzega, że w wyjątkowych przypadkach sobota lub inny dzień wolny może zostać wyznaczony na dzień urzędowania. W takim przypadku Wykonawca zostanie o tym poinformowany z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem. 3.Transport wartości pieniężnych będzie wykonywany przy użyciu pojazdów specjalnych lub przystosowanych do przewozu wartości pieniężnych. Pojazdy muszą spełniać warunki techniczne określone w załączniku 3 do rozporządzenia MSW z dnia 7.09.2010r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych, transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. z 2010r. nr 166 poz. 1128 z poźn. zm.). 4.Ochronę wartości pieniężnych transportowanych pojazdami mechanicznymi wykonywać będą konwojenci wyposażeni w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2005 nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz w/w rozporządzenia. 5.Ochrona osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Świerczewskiego 84 stanowiącego wyodrębnioną nieruchomość składającą się z: czterokondygnacyjnego budynku biurowego z jednym dwustanowiskowym garażem o łącznej powierzchni 3381 m2, parkingu o powierzchni 382 m2. zgodnie z obowiązującym planem ochrony, którego treść ujawniona zostanie Wykonawcy,który wygra postępowanie o zamówienie publiczne. Informacje zawarte w dokumencie nie mają żadnego wpływu na cenę usługi. 6.Ochrona wykonywana będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 18.30. Usługa w zakresie ochrony będzie wykonywana przez jednego pracownika. 7.Zamawiający stawia następujące wymagania wobec pracowników ochrony wykonujących obowiązki na terenie Urzędu: a)pracownicy muszą być zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, b)pracownicy muszą posiadać licencję pracownika ochrony pierwszego lub drugiego stopnia, c)pracownicy muszą być w wieku nie uprawniającym do świadczeń emerytalnych tj. mężczyźni do 65 lat, kobiety do 60 lat. 1.Bezpośrednie uczestnictwo w systemie koordynowanego dostępu do pomieszczeń budynku -kieruje podatników oraz kontroluje porządek na sali obsługi. 2.Interwencję, w przypadku powzięcia wiadomości lub podejrzenia o zagrożeniu osób lub mienia w granicach określonych ustawą o ochronie osób i mienia oraz przepisach wykonawczych tej ustawy. 3.Stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2005 nr 145 poz. 1221 ze zm.), w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony. 4.W przypadkach koniecznych wezwanie grupy interwencyjnej. 5.W razie potrzeby niezwłoczne wezwanie odpowiednich służb (policja, straż, pogotowie ratunkowe). 6.Sprawdzanie pomieszczeń w obiekcie pod kątem zabezpieczenia mienia, ochrony ppoż. i bhp po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego. Sprawdzenie drożności dróg ewakuacyjnych. 7.Sprawdzenie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem: a)nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych, b)nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp. c)czy nie występują objawy awarii wodociągowej, grzewczej i elektrycznej. 8.Meldowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa. obiektu Kierownikowi Referatu Organizacji i Logistyki. 9.Bieżące aktualizowanie planu ochrony w porozumieniu z Zamawiającym. 10.Wszystkie elementy wyposażenia pracowników ochrony jak jednakowe mundury, środki przymusu bezpośredniego, osobiste środki łączności itp. zostaną dostarczone przez Wykonawcę. 11.Wykonawca winien prowadzić monitoring pracy pracowników chroniących obiekt oraz okresowo weryfikować ich pracę w porozumieniu z przedstawicielem Zleceniodawcy. 12.Dodatkowa obsługa: a)wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Zamawiającego i osobom zatrudnionym do sprzątania pomieszczeń biurowych, b)obsługa centrali telefonicznej - odbieranie i łączenie przychodzących rozmów telefonicznych do pracowników Zamawiającego, c)pomoc w obsłudze windy osobom niepełnosprawnym, d)przechowywanie kluczy do tablic z bezpiecznikami. 13.Wykonawca zobowiązuje się posiadać własną grupę interwencyjną, z możliwością podjęcia interwencji w obiekcie w czasie nie dłuższym niż 10 minut. 14.Pracownik ochrony przebywa w godzinach urzędowania w dyżurce mieszczącej się przy wejściu do budynku. 15.Przed rozpoczęciem pracy pracownik ochrony odbiera klucze do siedziby urzędu od grupy interwencyjnej. 16.Po zakończeniu pracy pracownik ochrony zamyka siedzibę urzędu oraz przekazuje klucze grupie interwencyjnej. 17.W godzinach od 18.30 do 6.30 Wykonawca zapewnia monitorowanie obiektu poprzez elektroniczny system zabezpieczający. 18.Obsługę systemów alarmowych, w tym przeglądy i konserwacje co najmniej raz na kwartał potwierdzone protokołem przekazanym Zamawiającemu. 19.Wykonawca niezwłocznie usuwa awarie systemów alarmowych, aby zapewnić w sposób ciągły monitoring budynku. 20.Zainstalowane przez Wykonawcę urządzenia po zakończeniu wykonywania zadania, Wykonawca zdemontuje na własny koszt. Monitoring realizowany będzie poprzez : 1.Przyjmowanie przez stację monitorowania informacji z systemu alarmowego. 2.Zapewnienie gotowości grupy interwencyjnej, która podejmie czynne działania ochronne w czasie nie dłuższym niż 10 min. natychmiast po uzyskaniu sygnału alarmu. 3.Interwencję załóg patrolowych, gdy urząd chroniony jest tylko elektronicznie (w każdy dzień pracy urzędu po godz.18.30 do następnego dnia do godz. 6.30 i całodobowo w dni wolne od pracy urzędu). 4.Do zadań patrolu należy : a) obchód budynku Zamawiającego w celu sprawdzenia zamknięcia okien i drzwi oraz ustalenie przesłanek włączenia alarmu, b) w przypadku zidentyfikowania przesłanek włączenia alarmu, telefoniczne powiadomienie Zamawiającego, c) sporządzenie protokołu z w/w czynności. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien we własnym zakresie dokonać inwentaryzacji istniejącego w obiekcie systemu zabezpieczeń i dostosować go w sposób umożliwiający należyte wykonanie usługi monitoringu. Oględzin można dokonać w dniach od 17.01.2013 do 23.01.2013 w godzinach od 8.00 do 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Panią Martyną Kasprzyk tel. (32 766 08 91) lub Beatą Brulińską (tel. 32 766 08 39)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERA Sp. z o.o., ul. Katowicka 16B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132603,84

  • Oferta z najniższą ceną: 132603,84 / Oferta z najwyższą ceną: 132603,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.