eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wojewódzkie zadania edukacyjne dla nauczycieli w 2014 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Gdańsk: Wojewódzkie zadania edukacyjne dla nauczycieli w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 90685 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Gdańsku , ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3222900, faks 58 3222901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wojewódzkie zadania edukacyjne dla nauczycieli w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dofinansowania są szkolenia doskonalące dla nauczycieli pracujących na terenie województwa pomorskiego. Lp. Temat szkolenia Adresaci Liczba uczestników I. Warsztaty 1 Jak radzić sobie z prowokacyjnymi zachowaniami ucznia? Konstruktywna konfrontacja (studium przypadku) dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 90 2 Postępowanie wobec agresji i przemocy w szkole oraz środowisku rodzinnym ucznia dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 3 Sztuka prowadzenia trudnych rozmów z rodzicami (studium przypadku) dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 90 4 Tworzenie materiałów multimedialnych i ich wykorzystanie na lekcji dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 90 5 Dostosowanie wymagań edukacyjnych do specjalnych potrzeb ucznia na podstawie opinii lub orzeczenia PPP w oparciu o praktykę. dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 75 6 Rozwijanie pasji i zainteresowań ucznia zdolnego dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (1 gr. -SP, 1 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 80 7 Nauczyciel - mistrz, przewodnik, wychowawca - trudne budowanie autorytetu dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 8 Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym nauczyciela - warsztaty rozwoju osobistego dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 9 Zapobieganie ryzykownym zachowaniom wśród uczniów, w tym cyberprzemocy dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 80 10 Diagnoza edukacyjna i jej wykorzystanie w planowaniu procesu dydaktycznego dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (2 gr. -SP, 2 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 120 11 Konstruowanie programów naprawczych na podstawie analizy wyników egzaminów zewnętrznych dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (2 gr. -SP, 2 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 90 12 Funkcjonowanie nauczyciela w zespole (komunikacja, podział zadań, rozwiązywanie konfliktów) dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 90 13 Podstawa programowa jako fundament planowania dydaktycznego, tworzenie i monitorowanie programów nauczania dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (1 gr. -SP, 2 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 75 14 Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej dyrektorzy, n-le gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych 60 15 Nauczanie skuteczne, ciekawe, twórcze dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 16 Przemiany w edukacji zawodowej - metody realizacji podstawy programowej kształcenia w zawodach dyrektorzy, nauczyciele przedmiotów zawodowychi 100 17 Wspomagająca rola świetlicy szkolnej (praca dydaktyczna i wychowawcza w grupie świetlicowej) dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 18 Aktywne i efektywne metody pracy z uczniami w edukacji wczesnoszkolnej dyrektorzy, n-le edukacji wczesnoszkolnej SP 80 II . Kursy 19 Analiza i wykorzystanie wyników egzaminów zewnętrznych w podnoszeniu efektywności nauczania dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół, (2 gr. -SP, 2 gr -gimn., 2 gr.- ponadgimn.) 90 20 Procedury postępowania i współpraca z instytucjami (sądy, Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie) w sytuacji zagrożenia dzieci i młodzieży demoralizacją dyrektorzy, pedagodzy (psycholodzy) ze wszystkich typów szkół 100 21 Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole dyrektorzy, pedagodzy (psycholodzy) ze wszystkich typów szkół 80 22 Blended learning - przyszłość edukacji. Trendy dydaktyczne edukacji przez Internet dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 100 23 Rozwój e-learningu jako odpowiedź na wyzwanie uczenia się przez całe życie dyrektorzy, n-le wszystkich typów szkół 60 24 6-latek w szkole - formy, metody pracy, adaptacja dyrektorzy, n-le edukacji wczesnoszkolnej SP 100 III. Konferencje 25 Formy aktywności fizycznej ucznia w ramach zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych (szkoła w ruchu) dyrektorzy, nauczyciele w-f wszystkich typów szkół 150 Przewiduje się przeszkolenie około 2.300 nauczycieli, w tym co najmniej 40 % pracujących na obszarach wiejskich i miastach do 5 000 mieszkańców. Dopuszcza się składanie ofert częściowych- każdy temat stanowi część zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • w przypadku zainteresowania tematem szkolenia podanym w przetargu większej liczby uczestników (tj. większego naboru) niż podano to w przetargu, przeszkolenie dodatkowej grupy lub 2 grup uczestników w ramach zamówienia uzupełniającego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie (art.22 ust.1) wg wzoru do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz zrealizowanych szkoleń w latach 211-2013 (minimum 6 szkoleń z lat 2012-2013)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie (art.22 ust.1) wg wzoru do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu kadry, której kwalifikacje i doświadczenie odpowiada danemu tematowi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie (art.22 ust.1) wg wzoru do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Plan i program szkolenia - 50
  • 3 - Kwalifikacje kadry - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Kuratorium.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Gdańsku, Wydziału Organizacji i Informacji Oświatowej , 80-853 Gdańsk, ul. Wały Jagiellońskie 24,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Gdańsku, Wydziału Organizacji i Informacji Oświatowej , 80-853 Gdańsk, ul. Wały Jagiellońskie 24, Sekretariat, piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.