eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Remont dotyczący budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 polegający na adaptacji dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na małą salę konferencyjno-warsztatową oraz remont wejścia bocznego przy Wydziale Ksiąg Wieczystych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Suwałki: Remont dotyczący budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 polegający na adaptacji dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na małą salę konferencyjno-warsztatową oraz remont wejścia bocznego przy Wydziale Ksiąg Wieczystych
Numer ogłoszenia: 90660 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach , ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dotyczący budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 polegający na adaptacji dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na małą salę konferencyjno-warsztatową oraz remont wejścia bocznego przy Wydziale Ksiąg Wieczystych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont polegający na adaptacji dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na małą salę konferencyjno-warsztatową, obejmujący między innymi: 1) rozbiórka ścianki działowej, 2) rozbiórka wszystkich warstw posadzkowych do płyt stropowych, 3) demontaż przeszklonej ściany wraz z drzwiami do pomieszczenia palarni, 4) demontaż parapetów z konglomeratu, 5) demontaż opraw oświetleniowych, 6) demontaż skrzynki hydrantowej wraz z pionem zasilającym, 7) demontaż grzejników wraz z pionem zasilającym i zabudową z płyt kartonowo - gipsowych, 8) wykonanie ścianki z bloczków z gazobetonu po demontażu przeszklonej ściany, 9) wykonanie nowych warstw posadzkowych, 10) w posadzce betonowej wykonanie okablowania elektrycznego i logicznego do pięciu puszek podłogowych, 11) na ścianie projektowanej wykonanie nowych tynków, 12) na ścianach remontowanych wykonać gładzie gipsowe, 13) montaż nowych parapetów kamiennych, 14) montaż nowych drewnianych żaluzji okiennych, 15) remont i przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, 16) remont i przebudowa wewnętrznej instalacji logicznej, 17) remont i przebudowa wewnętrznej instalacji c. o. , w tym montaż nowych grzejników i wkucie pionu c. o. w ścianę, 18) remont i przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej do celów p.poż., w tym montaż nowej szafki hydrantowej , 19) dostawa i montaż klimatyzatora w suficie podwieszanym, zwanego dalej urządzeniem wraz z jego serwisowaniem w okresie gwarancji, 20) ułożenie nowej wykładziny dywanowej z płytek 50 x 50 cm, 21) wykonanie okładziny ściennej z fornirowanych paneli z aluminiową listwą dekoracyjną, 22) zamontowanie nowych kamiennych parapetów okiennych, 23) wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych, 24) zamontowanie nowego oświetlenia, 25) dwukrotne malowanie zagruntowanych ścian i sufitu farbą akrylową, 26) montaż nowych żaluzji drewnianych na oknach, 27) montaż zakupionego przez Zamawiającego projektora na wieszaku sufitowym, 28) montaż na ścianie ekranu projekcyjnego elektrycznego zakupionego przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, bez wyposażenia w meble, opracowanych przez Sylwię Wnuk Architekt, ul. Kościuszki 110 lok. 24, 16-400 Suwałki, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Remont wejścia bocznego przy Wydziale Ksiąg Wieczystych, obejmujący między innymi: 1) rozbiórka istniejącego zadaszenia wejścia, 2) rozbiórka okładzin schodów, 3) demontaż starych balustrad stalowych, 4) montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej, 5) wykonanie nowych nawierzchni schodów z okładzin kamiennych, 6) wykonanie nowego zadaszenia systemowego ze ścianką boczną z poliwęglanu, 7) demontaż i montaż lampy zewnętrznej, 8) montaż dwóch dodatkowych modułów zadaszenia wejścia do piwnicy. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opracowanej przez Studio A Katarzyna Jabłońska, ul. Mereckiego 3, 16-400 Suwałki, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, oraz dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania robót w branży sanitarnej i elektrycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty według wzoru - Załącznik nr 3, 2) kosztorys ofertowy, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja na wykonane roboty - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.