eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Remont dotyczący budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 polegający na adaptacji dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na małą salę konferencyjno-warsztatową oraz remont wejścia bocznego przy Wydziale Ksiąg Wieczystych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Suwałki: Remont dotyczący budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 polegający na adaptacji dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na małą salę konferencyjno-warsztatową oraz remont wejścia bocznego przy Wydziale Ksiąg Wieczystych
Numer ogłoszenia: 115800 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90660 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dotyczący budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 polegający na adaptacji dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na małą salę konferencyjno-warsztatową oraz remont wejścia bocznego przy Wydziale Ksiąg Wieczystych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Remont polegający na adaptacji dwóch pomieszczeń z przeznaczeniem na małą salę konferencyjno- warsztatową, obejmujący między innymi: 1) rozbiórka ścianki działowej, 2) rozbiórka wszystkich warstw posadzkowych do płyt stropowych, 3) demontaż przeszklonej ściany wraz z drzwiami do pomieszczenia palarni, 4) demontaż parapetów z konglomeratu, 5) demontaż opraw oświetleniowych, 6) demontaż skrzynki hydrantowej wraz z pionem zasilającym, 7) demontaż grzejników wraz z pionem zasilającym i zabudową z płyt kartonowo - gipsowych, 8) wykonanie ścianki z bloczków z gazobetonu po demontażu przeszklonej ściany, 9) wykonanie nowych warstw posadzkowych, 10) w posadzce betonowej wykonanie okablowania elektrycznego i logicznego do pięciu puszek podłogowych, 11) na ścianie projektowanej wykonanie nowych tynków, 12) na ścianach remontowanych wykonać gładzie gipsowe, 13) montaż nowych parapetów kamiennych, 14) montaż nowych drewnianych żaluzji okiennych, 15) remont i przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, 16) remont i przebudowa wewnętrznej instalacji logicznej, 17) remont i przebudowa wewnętrznej instalacji c. o. , w tym montaż nowych grzejników i wkucie pionu c. o. w ścianę, 18) remont i przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej do celów p.poż., w tym montaż nowej szafki hydrantowej , 19) dostawa i montaż klimatyzatora w suficie podwieszanym, zwanego dalej urządzeniem wraz z jego serwisowaniem w okresie gwarancji, 20) ułożenie nowej wykładziny dywanowej z płytek 50 x 50 cm, 21) wykonanie okładziny ściennej z fornirowanych paneli z aluminiową listwą dekoracyjną, 22) zamontowanie nowych kamiennych parapetów okiennych, 23) wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych, 24) zamontowanie nowego oświetlenia, 25) dwukrotne malowanie zagruntowanych ścian i sufitu farbą akrylową, 26) montaż nowych żaluzji drewnianych na oknach, 27) montaż zakupionego przez Zamawiającego projektora na wieszaku sufitowym, 28) montaż na ścianie ekranu projekcyjnego elektrycznego zakupionego przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, bez wyposażenia w meble, opracowanych przez Sylwię Wnuk Architekt, ul. Kościuszki 110 lok. 24, 16-400 Suwałki, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Remont wejścia bocznego przy Wydziale Ksiąg Wieczystych, obejmujący między innymi: 1) rozbiórka istniejącego zadaszenia wejścia, 2) rozbiórka okładzin schodów, 3) demontaż starych balustrad stalowych, 4) montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej, 5) wykonanie nowych nawierzchni schodów z okładzin kamiennych, 6) wykonanie nowego zadaszenia systemowego ze ścianką boczną z poliwęglanu, 7) demontaż i montaż lampy zewnętrznej, 8) montaż dwóch dodatkowych modułów zadaszenia wejścia do piwnicy. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opracowanej przez Studio A Katarzyna Jabłońska, ul. Mereckiego 3, 16-400 Suwałki, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gober Firma Budowlana Szymon Gober, ul. Wojska Polskiego 23/ABC lok.61, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80074,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76247,63

  • Oferta z najniższą ceną: 76247,63 / Oferta z najwyższą ceną: 91282,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.