eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do X

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Gdańsk: Dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do X
Numer ogłoszenia: 90637 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wg części od I do X.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 32320000-2; 32322000-6; 51310000-8. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, na terenie: Gdańska, Sopotu, Gdyni, wg części od I do X. 3. W części IX wymagana jest instalacja urządzeń w zestaw interaktywny i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi zestawu dla co najmniej 16 osób, ustalone na 1 dzień w czasie 6 godzin. 4. W części X wymagana jest instalacja polegająca na wymianie obecnego projektora na nowy i podłączenie do istniejącego okablowania. Zamawiający informuje, iż obecny projektor zawieszony jest na wysokości około 5 m., w związku z tym Wykonawca winien mieć osobę(y) z uprawnieniami do prac na wysokości. Zamawiający informacyjnie zamieszcza 4 poglądowe zdjęcia obecnie zainstalowanego projektora - jako załączniki do SIWZ. 5. Wymagania stawiane dla sprzętu: 1) sprzęt musi spełniać parametry wyszczególnione w załączniku nr 2 (do SIWZ) - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części od I do X), 2) sprzęt musi być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3) oferowany sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) sprzęt musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5) sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)), 6) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz.U. z 2012 r. poz. 1203). 6. Wykonawca ma obowiązek podać w załączniku nr 2, odpowiednio w każdej pozycji: producenta, model (typ) oferowanego sprzętu. 7. Gwarancja: 1) Terminy: część I - projektor multimedialny: min. 24 miesiące, lampa min. 12 miesięcy lub min. 1000 godzin mobilny projektor multim.: min. 24 miesiące ultra mobilny projektor multim.: 24 miesiące monitor min. 60 miesięcy część II - min. 36 miesięcy część III - projektor i ekran min. 24 miesiące część IV - min. 24 miesiące część V - min. 36 miesięcy część VI - projektor min. 36 miesięcy, na lampę zgodnie z czasem żywotności podanym przez producenta sprzętu nie krótszym niż 6000 godzin część VII - min. 24 miesiące część VIII - rzutnik min. 36 miesięcy, ekran min. 24 miesiące, monitor min. 60 miesięcy część IX - tablica min. 60 miesięcy, projektor 36 miesięcy, pozostałe elementy min. 24 miesiące część X - min. 36 miesięcy . 2) Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji. 3) Gwarancja będzie świadczona przez producenta, autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub inny podmiot pod warunkiem, że nie spowoduje to dla Zamawiającego utraty bądź ograniczenia uprawnień z gwarancji - na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania przedmiotu umowy, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 4) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze sprzętu tj. podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 5) Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady. 6) Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność w okresie obowiązywania gwarancji. 7) Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad tego samego typu i o tych samych lub lepszych parametrach technicznych, w przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji. 8) W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków umowy w tym świadczeń gwarancyjnych lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. Koszty te mogą być potrącone z bieżących należności Wykonawcy. 9) Zamawiającemu przysługiwać będą uprawnienia wynikające z rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 8. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3) wadliwie wykonanej instalacji (dotyczy części IX i X) i uruchomienia (dotyczy części IX). 9. W przypadkach określonych w pkt 6, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 14 ust. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 (do SIWZ), sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostawy przekroczy termin o którym mowa w § 6 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 lit. a) projektu umowy. 10. Wykonawca zapewnia: a) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy sprzętu, b) że poniesie koszty: dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, instalacji (dotyczy części IX i X), uruchomienia i szkolenia co najmniej 16 osób w ustalonym jednym dniu w czasie 6 godzin (dotyczy części IX), c) obsługę gwarancyjną d) że ma osobę(y) z uprawnieniami do prac na wysokości (około 5 m) (dotyczy części X). 11. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego i/lub pocztą elektroniczną). 12. Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych lub jeśli wymaga tego specyfika lub złożoność naprawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w powyższym lub uzgodnionym terminie, Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o tych samych lub lepszych parametrach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6, 51.31.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 ustawy podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo Ci wszyscy Wykonawcy wspólnie. Dlatego też w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy, może podpisać pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy), lub wszyscy Wykonawcy razem na jednym dokumencie. Wystarczające jest również złożenie oświadczenia przez tego (tych) z Wykonawców, który samodzielnie spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy. 2. Oświadczenie o nieprzynależności lub przynależności do grupy kapitałowej, zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy - załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi wykazać to w niniejszym załączniku. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika. 2) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt. 1. 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty, odpowiednio do części, opisu lub specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę (np. poprzez zamieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu) w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jeden komplet dokumentów, o których mowa w punkcie 3. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów wymienionych w rozdziale V pkt 2 ppkt 2, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 1 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów określone w ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 5. Ofertę stanowią: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, wg załączonego wzoru oferty, wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wypełniony i podpisany, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), Wykonawcy Ci składają jeden komplet ww. dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1. zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2. zaistnienia siły wyższej, 3. zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, 4. zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, wycofania z produkcji przedmiotu umowy (po terminie otwarcia ofert) i zastąpienia go sprzętem o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalono w umowie. Fakt ten Wykonawca musi pisemnie udokumentować a Zamawiający musi wyrazić zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: fax: (58) 552 - 37 - 41, e-mail: sekretariatdzp@ug.edu.pl, Adres: Uniwersytet Gdański, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro, 80 - 952 Gdańsk Oliwa, w godzinach pracy od 7:00 do 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa projektorów multimedialnych oraz monitorów do systemu TV informacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa projektora multimedialnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rzutnika multim. i ekranu elektrycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa projektora multimedialnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa projektora full HD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa projektorów multimedialnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa projektorów multimedialnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rzutników full HD, ekranów elektr., monitorów do systemu TV informacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu interaktywnego oraz instalacja i szkolenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 32.32.20.00-0, 51.31.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa projektora i instalacja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 51.31.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.