Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Warszawa: Wykonywanie drobnych robót remontowo-budowlanych w obiektach i na terenie IERiGŻ-PIB
Numer ogłoszenia: 90632 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, fax 022 8271960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie drobnych robót remontowo-budowlanych w obiektach i na terenie IERiGŻ-PIB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie drobnych robót remontowo-budowlanych w obiektach i na terenie IERiGŻ-PIB Zakres przewidywanych drobnych robót remontowo-budowlanych: Prace malarskie: prace przygotowawcze - zabezpieczenie podłóg i mebli, malowanie tynków farbami emulsyjnymi, malowanie stolarki drzwiowej i okiennej farbami olejnymi, uzupełnianie ubytków, szpachlowanie i wykonywanie gładzi gipsowych na tynkach, malowanie lamperii, grzejników i instalacji, sprzątanie po wykonywanych pracach. Prace murarskie i tynkarskie: stawianie ścian działowych z cegły, pustaków, płyt kartonowo-gipsowych, drobne prace zbrojarskie, betoniarskie, wykonywanie nadproży, tynkowanie ścian i sufitów, wykonywanie wyburzeń, przekuć i wywóz gruzu. Prace w zakresie stolarki budowlanej: wymiana, montaż i konserwacja stolarki drzwiowej i okiennej Prace posadzkarskie i glazurnicze: wykonywanie i naprawy posadzek z PCV i terakoty, układanie glazury, układanie wykładzin, wykonywanie przekładek i układanie parkietu, wykonywanie cyklinowania i lakierowania parkietu. Inne drobne prace: roboty dekarskie, roboty ślusarskie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy Pzp oraz warunki szczegółowe: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł Dysponują samochodem dostawczym o ładowności co najmniej 500 kg -załącznik nr 5 do SIWZ. Dysponowanie przynajmniej dwoma pracownikami do realizacji niniejszego zamówienia, oraz jedną osobą do nadzoru wykonywanych prac, przy czym osoba ta musi posiadać niezbędne uprawnienia tj. uprawnienia w branży budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa- załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. Aktualny w terminie składania ofert odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub wraz z dokumentem z tego urzędu, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł . Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności- załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 5 do SIWZ. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Pzp. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności podmiotu zbiorowego, którym jest lub był składający ofertę albo podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego składającego ofertę - o odpowiedzialności podmiotów określonych w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. koszty zakupu materiałów - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB ul. Świętokrzyska 20,00-002 Warszawa pokój 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB ul. Świętokrzyska 20,00-002 Warszawa pokój 212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Modernizacja wejścia głównego do budynku Urzędu Miejskiego w Dębicy mieszczącego się przy ul. Ratuszowej 2
- "Prace restauratorskie i roboty budowlane dawnego Magistratu, obecnej biblioteki w Ostrorogu"
- Wykonanie remontu dwóch lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.