Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Wrocław: Wykonywanie usług geodezyjno - kartograficznych
Numer ogłoszenia: 90590 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjno - kartograficznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych na nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych lub prawnych oraz własność Gminy Wrocław lub Skarbu Państwa oddanych w użytkowanie wieczyste oraz na nieruchomościach nie oddanych w użytkowanie wieczyste, na których prowadzone są postępowania z urzędu. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem podziały nieruchomości, wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, aktualizację map dla celów projektowych oraz rozgraniczanie nieruchomości. Podziały nieruchomości: I etap: - badanie stanu prawnego dzielonych nieruchomości, - sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości, II etap: po uzyskaniu pozytywnej opinii z Wydziału Architektury i Budownictwa, prace terenowe: - aktualizacja mapy zasadniczej w zakresie dzielonych nieruchomości - przyjęcie granic nieruchomości na gruncie i sporządzenie protokołu z czynności przyjęcia granic nieruchomości Prace kameralne: - sporządzenie operatu technicznego z podziału nieruchomości, złożenie do kontroli w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, celem przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - sporządzenie szkicu wyniesienia projektu podziału nieruchomości na grunt, - sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości, która stanowić będzie załącznik do decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych i wykazem synchronizacyjnym, - dostarczenie mapy z projektem podziału nieruchomości i wykazami zmian gruntowych z klauzulami przyjęcia do zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz protokołu przyjęcia granic nieruchomości i badaniem księgi wieczystej, III etap: po wydaniu przez Prezydenta Wrocławia decyzji zatwierdzającej projekt podziału nieruchomości: - wyznaczenie i utrwalenie na gruncie nowych punktów granicznych i sporządzenie protokołu z tych czynności, - przekazanie dokumentów geodezyjnych z czynności wyznaczenia i utrwalenia nowych punktów granicznych, celem włączenia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, Zestawienia ilościowe przedstawia poniższa tabela. Podstawowe kryterium Maksymalna ilość opracowań przewidziana do wykonania Podziały nieruchomości na 2 działki 41 od 3 do 10 17 powyżej 10 9 Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych. a) wznowienie znaków granicznych: - badanie stanu prawnego przedmiotowej nieruchomości, - prace terenowe związane ze wznowieniem znaków granicznych, - sporządzenie protokołu z czynności wznowienia granic nieruchomości na gruncie, - sporządzenie szkicu polowego z czynności wznowienia znaków granicznych, - sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, w celu ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz w dziale I ksiąg wieczystych, - przekazanie dokumentacji geodezyjnej z czynności wznowienia znaków granicznych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - przedłożenie Zamawiającemu: - dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z klauzulami przyjęcia do zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w celu ujawnienia zmian w księgach wieczystych, - protokołu i szkicu polowego ze wznowienia znaków granicznych oraz badania stanu prawnego nieruchomości, potwierdzonych za zgodność przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu. b) wyznaczenie punktów granicznych: - badanie stanu prawnego przedmiotowej nieruchomości, - prace terenowe związane z wyznaczeniem punktów granicznych, - sporządzenie protokołu z czynności wyznaczenia punktów granicznych na gruncie, - sporządzenie szkicu polowego z czynności wyznaczenia punktów granicznych, - sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej, w celu ujawnienia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz w dziale I ksiąg wieczystych, - przekazanie dokumentacji geodezyjnej z czynności wyznaczenia punktów granicznych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - przedłożenie Zamawiającemu: - dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z klauzulami przyjęcia do zasobu geodezyjnego i kartograficznego w celu ujawnienia zmian w księgach wieczystych, - protokołu i szkicu polowego ze wznowienia punktów granicznych oraz badania stanu prawnego nieruchomości, potwierdzonych za zgodność przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu. Zestawienia ilościowe przedstawia poniższa tabela. Podstawowe kryterium Maksymalna ilość opracowań przewidziana do wykonania Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych do 4 punktów gr. 27 od 5 do 10 16 powyżej 10 4 Aktualizacja map dla celów projektowych: - porównanie mapy z terenem w celu stwierdzenia zaistniałych zmian, - pomiar w terenie niezbędnych elementów zagospodarowania terenu, - opracowanie wyników pomiaru, - złożenie operatu do Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu. Zestawienia ilościowe przedstawia poniższa tabela. Podstawowe kryterium Maksymalna ilość opracowań przewidziana do wykonania Aktualizacja map dla celów projektowych do 1 ha 7 powyżej 1 ha 8 Rozgraniczanie nieruchomości: I etap: - prace przygotowawcze: zgłoszenie pracy geodezyjnej w ośrodku dokumentacji, analiza dokumentów uzyskanych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, z ksiąg wieczystych oraz dokumentacji uzyskanej od stron, Prace terenowe: - Sprawdzenie obecności i ustalenie tożsamości stron, wskazanie stronom przebiegu granic na gruncie, - Stabilizacja punktów granicznych, sporządzenie protokołu granicznego lub aktu ugody, wykonanie pomiaru granicy a także trwałych elementów zagospodarowania terenu mających znaczenie dla określenia jej przebiegu. Prace kameralne: - sporządzenie dokumentacji technicznej- operatu z rozgraniczenia i złożenie go do kontroli w Zarządzie Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - w razie sporu na gruncie: wykonanie tymczasowego utrwalenia punktów granicznych, sporządzenie szkicu granicznego oraz przygotowanie opinii, II etap: po uprawomocnieniu się decyzji o rozgraniczeniu lub umorzeniu postępowania administracyjnego, - sporządzenie wykazu zmian ewidencyjnych, Zestawienia ilościowe przedstawia poniższa tabela. Podstawowe kryterium Maksymalna ilość opracowań przewidziana do wykonania Rozgraniczanie nieruchomości za pierwsze 4 punkty gr. 5 powyżej 4 punktów 4 Pozostałe warunki realizacji zamówienia są zawarte w projekcie umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a) zmiany będącej następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, uzgodnień, zezwoleń itp. - powyższe dotyczy zmian terminów realizacji sporządzenia poszczególnych opracowań b) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, np. zmiany urzędowej stawki podatku VAT, Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia siłami własnymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych i 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp a w szczególności: 1) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu lub wykonywaniu, z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 50 projektów podziałów nieruchomości oraz co najmniej 3 postępowania rozgraniczeniowe i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, zgodnie z przepisem art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu takiej osoby. 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50.000, 00 zł. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty i Formularzy cenowych Wykonawcy muszą dołączyć: w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby) 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w odniesieniu do podmiotów zbiorowych, 6. wykaz zrealizowanych lub realizowanych zamówień, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 50 projektów podziałów nieruchomości oraz co najmniej 3 postępowań rozgraniczeniowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług w nim wyszczególnionych. 7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, na podstawie pisemnego zobowiazania, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, 8. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował 9. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z przepisem art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, 10. polisę, a w przypadku jej braku innych dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: a) Oświadczenie wymienione w pkt. 1 wykonawcy składają wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego z wykonawców). b) Dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 4 i 5 muszą być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. c) Dokumenty wymienione w pkt. 6,7,8 i 9 Wykonawcy mogą złożyć jako jeden wspólny dla nich dokument. Warunki dotyczące posiadanego doświadczenia oraz potencjału osobowego badane będą w sposób łączny. d) Polisa ubezpieczeniowa, o której mowa w pkt. 10 może zostać przedstawiona: a) odrębnie przez każdego z Wykonawców. W takim przypadku za spełnienie warunków Zamawiający uzna sumę przedstawionych kwot bądź też b) przez jednego z Wykonawców w wysokości odpowiadającej wymaganej kwocie. e) W Formularzu ofertowym w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). f) Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 339 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów zużywalnych do laboratorium oraz materiałów zużywalnych do hodowli komórki z podziałem na 15 części na podstawie umowy ramowej."
- Dostawa aparatu usg z głowicą convex z centralnym kanałem biopsyjnym, z głowicą conveksową oraz głowicą liniową do badania małych zwierząt
- Remont dachu w budynku "P" należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- AKCESORIA DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH
- WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO W WYBRANYCH POMIESZCZENIACH BUDYNKU ASP WE WROCŁAWIU, PL. POLSKI 3/4
- BZP.272.6.2025.ECS "Adaptacja pomieszczeń na Pracownię Kultur Tkankowych w budynku przy ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu."
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu elewacji kamienicy Lanciego przy ul. Krakowskie Przedmieście 17 w Warszawie
- RDW we Włodawie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- "Opracowanie koncepcji, dokumentacji projektowej i innej dla zadań związanych z przebudową dróg powiatowych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego" Zadanie 1 - 5
- Przebudowa części budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w formule " zaprojektuj i wybuduj".
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.