Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: dostawa mebli dla Politechniki Śląskiej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Śląska, do kontaktów: Halina Kajzer, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publibznych, pok.510, Halina Kajzer, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 023 237 13 34, 237 13 35, fax 023 237 26 60, 237 13 14, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publibznych, pok.509, Halina Kajzer, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 023 237 13 34, 237 13 35, fax 023 237 26 60, 237 13 14, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publibznych, pok.509, Halina Kajzer, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 023 237 13 34, 237 13 35, fax 023 237 26 60, 237 13 14, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli dla Politechniki Śląskiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w podziale na 17 zadań. Zad. 1 - stoliki, krzesła ok. 32 szt,zad.2 - krzesła biurowe 10 szt,zad.3- krzesła 12 szt, zad.4- krzesła, kontener ok.12 szt,zad.5 - fotele obrotowe 4 szt, zad.6 - m.in.szafy, kontenerki, biurka, stoliki, ok. 60 szt, zad.7- m.in: .biurko, kontener, szafka, komoda, dostawka ok. 7 szt, zad.8 - m.in. szafy, kontenerki, biurka, stoliki, krzesła ok. 38 szt, zad.9- m.in. szafy, szafki, kontenerki, biurko, stół, krzesła ok. 26 szt, zad.10-szafa, regał, biurowy, zad.11- Stoły, krzesła, biurka ok.88 szt,zad.12- Stół, biurko, zad.13-m.in. biurka, stoły, stoliki, szafy, regały, fotele, krzesła ok. 133, zad.14-m.in. biurko, regały, szafy, krzesła ok. 8szt, zad.15-m.in. biurka, krzesła, stół ok.14 zst, zad.16-m.in. krzesła, biurka, szafy, fotele ok. 52 szt,zad.17-m.in. biurka, komody szafy, stoły ok. 35szt. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obiekty Politechniki Śląskiej na terenie Katowic (zadanie 10) i Gliwic (pozostałe zadania). 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.00 - Metalowe meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje ww dostawę. Szczegółowy wykaz mebli wchodzących w skład każdego zadania zawarty jest w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty.Wartośc niniejsze dostawy nie przekracza kwoty 60 tys. Euro natomiast łączna wartośc zakupu mebli na rok 2006 przekracza kwotę 60 tys Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 28;
III.1) Wymagane wadium: 3.959 zł (w podziale na zadania). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177, z 09.02.2004r. z późn. zm.), spełniają wymagania art. 22 ust.1 ww. ustawy, przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełnią inne warunki określone w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.04.2006, cena - 36.60. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.04.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2006, godzina 10:00, Politechnika Ślaska, Biuro Zamowień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul.Konarskiego 18, pok.510.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.02.2006.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktów: Veeam Backup & Replication oraz Fortinet
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni hotelarsko-usługowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
więcej: Stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





