Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Sędziszów Małopolski: PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY
SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
Numer ogłoszenia: 90582 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg na terenie Gminy Sędziszów Małopolski, w podziale na n/w Zadania: ZADANIE 1 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ZAGORZYCE - POKLASNE ZADANIE 2 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ZAGORZYCE - CHMIELÓWKA ZADANIE 3 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ BOREK WIELKI-MŁYN- WOLICA PIASKOWA W MIEJSCOWOŚCI BOREK WIELKI ZADANIE 4 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ CZARNA SĘDZISZOWSKA - BORECZEK - RUDA ZADANIE 5 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ZAGORZYCE - RZEKI 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszej SIWZ lub na dowolnie wybraną część / wybrane części tego zamówienia. 3. Przedmiary robót określają szczegółowo zakres robót do wykonania w ramach realizacji poszczególnych zadań. 4. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w przedmiarach robót są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające będą stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub przebudowa dróg, ulic o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto nie mniejszej niż: 40 000,00 zł (każda) dla Zadania 1; 50 000 zł (każda) dla Zadania 2 i 3; 100 000 zł (każda) dla Zadania 4 i 5.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: równiarką - szt. 1, układarką kruszywa szt. 1, rozścielaczem mas bitumicznych - szt. 1, walcem stalowym - szt. 1, walcem ogumionym szt. 1, koparko -ładowarką szt. 1, środkami transportu - szt. 2 (dotyczy wszystkich zadań) dodatkowo: dla Zadania 2 - zestaw sprzętu do wykonania stabilizacji podłoża gruntowego, dla Zadania 4 - zestaw sprzętu do wykonania stabilizacji podłoża gruntowego wraz z mieszarką i dozownikiem wody.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję: Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń (dotyczy wszystkich zadań)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego: a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferta - załącznik nr 1 do IDW. b) Uproszczony Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru robót . c) Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - oryginał albo kopia poświadczona notarialnie. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Okres gwarancji - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w poniżej opisanym zakresie i przypadkach: Zmiany terminu zakończenia zadania wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jaki i od Wykonawcy tj. np. udzielenie zamówień dodatkowych, uzupełniających, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego; Zmiany terminu wykonania zadania wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami tj.: warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią; Zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia po zawarciu umowy okoliczności, które nie były znane stronom; Zmiany oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i lub Wykonawcy; Innych nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany. 3. Zmiany umowy mają być wprowadzone w następującym trybie : Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie; Wniosek winien być złożony w formie pisemnej przed wprowadzeniem zmian; niezwłocznie po ich wystąpieniu; W przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca zostanie poinformowany niezwłocznie o ich zaistnieniu i konieczności zmiany umowy; Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 10, pokój nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 1, pokój nr 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ZAGORZYCE - POKLASNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót: 1) podbudowa z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 810 m2 2) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm - 810 m2 3) pobocza tłuczniowe gr. 10 cm - 82 m2 UWAGA: należy zwrócić szczególną uwagę na istniejące ograniczenia tonażu w ciągu drogi do 10t na jedynym dojeździe do miejsca robót - zaleca się dokonanie wizji w terenie. Przed przystąpieniem do robót Zamawiający wraz z Wykonawcą dokona przeglądu zerowego. Kategoria ruchu KR 1 - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Okres gwarancji - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ZAGORZYCE - CHMIELÓWKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót: 1) warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa gr. 20 cm - 704 m2 2) podbudowa z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 704 m2 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 6 cm - 660 m2 4) pobocza tłuczniowe gr. 10 cm - 132 0 m2 UWAGA: należy zwrócić szczególną uwagę na istniejące ograniczenie tonażu na obiekcie mostowym (15t) na jedynym dojeździe do miejsca robót - zaleca się dokonanie wizji w terenie. Przed przystąpieniem do robót Zamawiający wraz z Wykonawcą dokona przeglądu zerowego. Kategoria ruchu KR 1 - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Okres gwarancji - 4
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ BOREK WIELKI-MŁYN- WOLICA PIASKOWA W MIEJSCOWOŚCI BOREK WIELKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót: 1) podbudowa z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 1 155 m2 2) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną gr. 3 cm - 85,3 t 3) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm - 1 120 m2 4) pobocza tłuczniowe gr. 10 cm - 210 m2 Kategoria ruchu KR 1 - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Okres gwarancji - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ CZARNA SĘDZISZOWSKA - BORECZEK - RUDA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót: Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem max. Rm=5,0 Mpa, wykonywane sprzętem mechanicznym, grubość warstwy po zagęszczeniu 35.cm - 4 284 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Okres gwarancji - 4
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ZAGORZYCE - RZEKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót: 1) podbudowa z kruszyw łamanych gr. 10 cm - 810 m2 2) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm - 810 m2 3) pobocza tłuczniowe gr. 10 cm - 82 m2 UWAGA: należy zwrócić szczególną uwagę na istniejące ograniczanie tonażu na obiekcie mostowym (5t) na jedynym dojeździe do miejsca robót - zaleca się dokonanie wizji w terenie. Przed przystąpieniem do robót Zamawiający wraz z Wykonawcą dokona przeglądu zerowego. Kategoria ruchu KR 1 - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.39-3, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Okres gwarancji - 4
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
- Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec-Zdrój w 2025 r.
- Roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka w 2025 roku
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2025
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zasilaniem na Placu Ołdakowskiego w Radomiu
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2025 r.
więcej: Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.