Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-14
Kraków: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 28 Zator - Medyka - Granica Państwa odcinek Białka - Osielec w km 45+370 - km 52+400
Numer ogłoszenia: 9057 - 2008; data zamieszczenia: 14.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 28 Zator - Medyka - Granica Państwa odcinek Białka - Osielec w km 45+370 - km 52+400.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego, - rozbiórkę starej, zużytej nawierzchni, - wykonanie odnowy nawierzchni, - wykonanie odwodnienia, - remont chodników, - budowa chodnika, - remont obiektów inżynierskich, - oznakowanie poziome grubowarstwowe, - oznakowanie pionowe, - pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 200 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiajacego wykluczeni z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1) którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) będący osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) będący spółkami jawnymi, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) będący spółkami partnerskimi, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) będący spółkami komandytowymi oraz spółkami komandytowo-akcyjnymi, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) będący osobami prawnymi, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) będący podmiotami zbiorowymi, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; 11) którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 12) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 13) którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; 14) którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wymagania ogólne określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich Wykonawcow wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Warunki szczegółowe. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Informacje potwierdzające spełnienie warunków sczegółowych udziału w postepowaniu winny być przedstawione na formularzach, których wzory załączono do niniejszego zamówienia. Minimalne warunki udziału w postepowaniu są następujące: - potecjał ekonomiczno-finansowy - Wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnoscią kredytową w wysokosci nie mniejszej niż 1.500.000,00zł - potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem, wykształceniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: - projektant branży drogowej (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnosci drogowej), minimalne kwalifikacje zawodowe: wykonał min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G; - projektant branży mostowej (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej), minimalne kwalifikacje zawodowe: wykonał min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G; - projektant sprawdzający branży drogowej (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej), minimalne kwalifikacje zawodowe: wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G; - projektant sprawdzający branzy mostowej (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej), minimalne kwalifikacje zawodowe: wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G. Projektantem sprawdzającym w branży drogowej i mostowej może być jedna osoba pod warunkiem, że posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej i drogowej oraz doświadczenie łącznie wymagane dla tych stanowisk. - Kierownik budowy* (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub mostowej), minimalne kwalifikacje zawodowe: 3 realizacje robót drogowych lub mostowych (remont lub budowa) na drogach klasy min. G na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; - kierownik robót mostowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej), minimalne kwalifikacje zawodowe: 3 realizacje robót mostowych (remont lub budowa obiektu mostowego na drogach klasy min. G) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; - kierownik robót drogowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej), minimalne kwalifikacje zawodowe: 3 realizacje robót drogowych (remont lub budowa drogi klasy min. G) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; - nadzór geodezyjny (geodeta z uprawnieniami w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych), minimalne kwalifikacje zawodowe 3 realizacje robót drogowych w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych; - laborant (wykształcenie min. średnie), minimalne kwalifikacje zawodowe prowadził badania laboratoryjne przy realizacji min. 3 robót drogowych. */ Funkcję Kierownika Budowy może pełnić osoba wskazana na stanowisko Kierownika robót mostowych lub Kierownika robót drogowych. Potencjal techniczny. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości potrzebom opisanym w Programie funkcjonalno-użytkowym, a w szczególności sprzętem wymienionymi poniżej: - Wytwórnia mieszanki mineralno - bitumicznej o wydajności co najmniej 120 Mg/h z pełną automatyką z możliwością monitorowania i rejestrowania komputerowo procesu technologicznego i z wszystkimi ważnymi decyzjami i uzgodnieniami, zlokalizowana w odległości pozwalającej na dostawę i wbudowanie masy w czasie do 2 godzin - szt. 1; - Rozścielacz mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 m do 7,5m - 1 szt.; - Laboratorium wyposażone w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych przy realizacji zadania - 1 szt. Uwaga! 1) Wytwórnie mieszanki mineralno-bitumicznej powinny być zlokalizowane w odległości zapewniającej transport i wbudowanie mieszanki w czasie nie przekraczającym 2 godzin 2) Dopuszcza się zakup mieszanki bitumicznej u podwykonawcy, pod warunkiem, że wytwórnie mieszanki będą spełniały wszelkie wymagania określone w niniejszym zamówieniu. Ponadto wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym zamówieniu. 3) Wykonawca, który planuje ustawienie i uruchomienie wytwórni mas bitumicznych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym zamówieniu, 4) Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego Gospodarstwo Pomocnicze GDDKiA w Krakowie, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jako strona umowy na drogach co najmniej klasy G: - roboty polegające na ułożeniu nawierzchni z SMA o łącznej powierzchni min 20.000 m2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki szczegółowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w niniejszym zamówieniu, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: I. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp . II. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, określonych w niniejszym zamówieniu, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: III. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w niniejszym zamówieniu. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem upływu składania ofert, IV. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób w formie i treści wymaganej niniejszym zamówieniem, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszym zamówieniu. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42.), V. Informację o narzędziach i urządzeniach będących w dyspozycji wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszym zamówieniu. VI. Informację o doświadczeniu wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszym zamowieniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. VII. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. VIII. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. IX. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w pkt I. powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców i podpisane oddzielnie przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców, - dokumenty wymienione w pkt II. albo odpowiadające im określone w pkt VII. powinny być złożone przez każdego wykonawcę, - dokumenty wymienione w pkt III-VI. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszego zamówienia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. X. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. XI. Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi z art. 23 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, I piętro, pokój nr 120, 121 (pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia terminu odbioru).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, I piętro, pokój nr 120, 121.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Przebudowa drogi gminnej nr 107794L na odcinku od km 0+000 do km 0+567 w miejscowości Trzcianki
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Prabutach
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





