eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › SKŁAD I DRUK DZIENNIKA URZĘDOWEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Szczecin: SKŁAD I DRUK DZIENNIKA URZĘDOWEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
Numer ogłoszenia: 90529 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4303439, 4303465, fax 091 4303606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szczecin.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SKŁAD I DRUK DZIENNIKA URZĘDOWEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest powtarzająca się okresowo usługa składu komputerowego i druku oraz dystrybucji ( wysyłki ) Dziennika Urzędowego Województwa Zachodniopomorskiego. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do : a ) wykonania składu Dziennika w szacunkowej ilości 13 500 stron, b ) wykonania druku Dziennika w maksymalnej szacunkowej ilości 1 755 000 stron, c ) wysyłki wydrukowanych numerów Dziennika do odbiorców ( w liczbie około 100 ) wskazanych przez Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 78.22.00.00 - Usługi składu Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.20.00 - Usługi składu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wumaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali przynajmniej dwa zamówienia, polegające na powtarzającej się okresowo usłudze składu i druku, każde o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto. - Dopuszczalne jest powołanie się na współpracę rozpoczętą wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania lub kontynuowaną w dalszym ciągu w dacie składania oświadczenia, pod warunkiem że: - wykonawca wykaże jednoznacznie w treści załącznika nr 2 do SIWZ, iż w okresie nie dłuższym niż trzy lata od dnia wszczęcia postępowania wykonał powtarzające się okresowo usługi o wymaganej wartości, obejmujące skład i druk publikacji ukazujących się w sposób cykliczny oraz - z treści dokumentu potwierdzającego należyty przebieg współpracy wynikać będzie, że wszystkie usługi wykonane do czasu wystawienia tego dokumentu ( w tym również wymienione na wykazie ) zostały zrealizowane należycie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w części 6. SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Brak jakiegokolwiek z oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale 6 SIWZ, lub złożenie dokumentu zawierającego błędy, spowoduje wezwanie Wykonawcy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że pomimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, jeżeli przedstawione dokumenty wzbudzać będą wątpliwości
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (dot. również S.C.). 2 ) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( Załącznik nr 1 )do SIWZ. 3 ) Wykaz zrealizowanych ( bądź nadal realizowanych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na powtarzającej się okresowo usłudze składu i druku, każde o wartości nie mniejszej od określonej w części 5 pkt. 5.1.2 SIWZ (Załącznik nr 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Z treści dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług musi wynikać, kto był wykonawcą zamówienia, na rzecz jakiego podmiotu realizowane było zamówienie, w jakim okresie było ono realizowane ( co najmniej rok wykonania), a także muszą one zawierać informację, że zadanie zostało wykonane należycie. 4) W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie (dot. również S.C). 5) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wskazanych w części 6 pkt. 6.1 SIWZ składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. 6.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym z zachowaniem terminów określonych powyżej w pkt. 6.4.SIWZ -wszelkie dokumenty w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, a Zamawiający podczas analizy ich treści będzie się opierał na tekście przetłumaczonym - dokumety i oświadczenia wymienione w niniejszej części SIWZ mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy przez złożenie czytelnego podpisu bądź podpisu wraz z pieczątką imienną oraz dopiskiem - zgodność-lub zwrotem o równoważnym znaczeniu. Możliwość wspólnego ubiegania się o zamówienie ( konsorcjum i spółka cywilna ). 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. jako konsorcjum kilku firm albo jako spółka cywilna. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie pełnomocnika może również wynikać z treści innego dokumentu dołączonego do oferty. 3) Konsorcjum może być reprezentowane przez jednego z jego członków ( tzw. lidera ) stosownie do treści pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 7.2 SIWZ jest pełnomocnictwem szczególnym, tj. powinno dokładnie określać zakres umocowania wskazanej w nim osoby lub podmiotu w odniesieniu do niniejszego postępowania. 4) Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, obejmuje również uprawnienie do potwierdzenia za zgodność wszystkich dokumentów złożonych w niniejszym postępowaniu przez tych wykonawców, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. Dokumenty dotyczące konkretnego wykonawcy ubiegającego się o zamówienie w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, mogą również być potwierdzone za zgodność przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego wykonawcy. Powyższe nie zwalnia z obowiązku ustanowienia pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 7.2 SIWZ. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum lub spółki cywilnej, a nie pełnomocnika, z zastrzeżeniem dokumentów i oświadczeń składanych oddzielnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7) W celu potwierdzenia spełnienia formalnych warunków uczestnictwa w postępowaniu, każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą załączyć odrębne komplety dokumentów w odniesieniu do każdego z nich, tj. dokumenty i oświadczenia wymienione w części 6 niniejszej SIWZ. - dpuszczalne jest złożenie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednego oświadczenia wymienionego w części 6 pkt. 6.2 SIWZ, podpisanego przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej. W odniesieniu do warunku wymienionego w części 5 pkt.5.1.2 SIWZ, konsorcjum może wykazać się łącznym doświadczeniem. 8) Za wykonawców występujących wspólnie uważa się wszystkich wspólników spółki cywilnej. W związku z powyższym, oferta złożona przez spółkę cywilną powinna spełniać odpowiednio wymagania odnoszące się do konsorcjum. Oferta spółki winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w części 6 osobno dla każdego z jej wspólników chyba, że spółka dysponuje tylko jednym z ww. dokumentów wystawianych łącznie dla wszystkich wspólników. 9) Wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Odpowiednie zastosowanie mają zapisy części 7 pkt. 7.2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.uw.gov.pl w dziale Przetargi / Zamówienia publiczne.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Siedzibie Zamawiajacego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 188.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.