eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Remont nawierzchni chodników w ul. Mickiewicza w Kołobrzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Kołobrzeg: Remont nawierzchni chodników w ul. Mickiewicza w Kołobrzegu
Numer ogłoszenia: 90529 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodników w ul. Mickiewicza w Kołobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Rozebranie chodnika z płyt 35x35x5cm z załadunkiem na środek transportu i odwiezienie na odległość do 5 km- 40,00 m2; 2. Rozebranie chodnika z płyt 50x50x7cm z załadunkiem na środek transportu i odwiezienie na odległość do 5 km, w tym 20% to załadunek i rozładunek ręczny ze zdaniem za pokwitowaniem w depozycje Gminy Miasto Kołobrzeg na terenie MZZDiOŚ w Kołobrzegu, z tego 20% materiału należy zdać w depozyt MZZDiOŚ w Kołobrzegu, załadunek i rozładunek materiału podlegającego zdaniu w depozyt, ręczny - 405,00 m2; 3. Rozebranie obrzeży 8x30cm z załadunkiem na środek transportu i odwiezienie na odległość do 5 km- 320,00 mb; 4. Rozebranie podbudowy betonowej grubości 12 cm z załadunkiem na środek transportu i odwiezienie na odległość do 5 km- 102,50 m2;5. Rozebranie krawężników betonowych 15x30cm wraz z ławą betonową o wymiarach 0,15x0,35cm, z załadunkiem na środek transportu i odwiezienie na odległość do 5 km- 35,00 mb; 6. Rozebranie krawężników kamiennych 20x25cm wraz z ławą betonową o wymiarach 0,15x0,35cm, z załadunkiem gruzu z ławy betonowej na środek transportu i odwiezienie na odległość do 5 km- 10,00 mb; 7. Roboty ziemne zmechanizowane, głębokość wykopów 0,10-0,30m z załadunkiem i odwiezieniem na odległość do 5 km- 102,18 m3; 8. Rowki pod obrzeża w gruncie kat. III-IV o wymiarach 20x20cm- 379,00 mb; 9. Ustawienie obrzeży chodnikowych 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową- 333,00 mb; 10. Ustawienie obrzeży granitowych 8x25cm, siwych, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wraz z wykonaniem ławy betonowej, z betonu B-10, o wymiarach 015mx0,35m-46,00 mb; 11. Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej, materiał Inwestora, wysokości 10 cm, na podsypce cementowo-piaskowej- 27,60 m2; 12. Wykonanie w-wy odcinającej z piasku grubości 6cm, zagęszczenie mechaniczne- 622,80 m2; 13. Wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki betonowej prostokątnej 20x10cm, bez fazy, grubości 6 cm w kolorze czerwonym na podsypce cementowo-piaskowej- 346,00 m2; 14. Wykonanie nawierzchni chodnika z płyt betonowych 40x40x5 cm, o fakturze z kamienia płukanego, na podsypce cementowo-piaskowej- 276,80 m2; 15. Nawierzchnia z płyty żelbetowej EPT w torowisku kolejowym 1- szt. środkowa, 2 szt. skrajne- 3,00 mb; 16. Ustawienie krawężnika kamiennego, wystającego, 25cm na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej, z betonu B-10, o wymiarach 015mx0,35m, materiał Inwestora,-18,00 mb; 17. Wykonanie w-wy odsączającej z piasku, zagęszczenie mechaniczne lub ręczne, grubość po zagęszczeniu 10 cm- 114,00 m2; 18. Wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji, grubość 12 cm, beton B-7,5-114,00 m2; 19. Wykonanie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej114,00 m2; 20. Przestawienie słupa oświetleniowego, do 480 kg, wraz z demontażem i montażem opraw do lamp- 1szt.; 21. Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych: skrzynek zasuw, studni telekomunikacyjnych i włazów kanałowych- 11szt.; 22. Rozścielenie ziemi urodzajnej, grubość 5 cm z założeniem trawników dywanowych siewem-300,00 m2; 23. Oznakowanie robót w pasie drogowym wraz z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu- 1kpl.; 24. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza- 1kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać minimum jedno zamówienie uwzględniające wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni 300,00m2 (minimum)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie (minimum) wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami (forma zatrudnienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4.Kosztorys ofertowy (zawierający wszystkie pozycje przedmiaru) sporządzony w oparciu o przedmiar robót będący załącznikiem do niniejszej SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie terminu wykonania umowy, jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie zawinione przez strony, że niemożliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunalny - Referat Drogowy, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 12, 78 - 100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, (pokój nr 104, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.