Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Krapkowice: Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów oraz z ałożenie ewidencji budynków i lokali dla 10 obrębów gminy Krapkowice
Numer ogłoszenia: 90518 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4074300, faks 077 4074332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów oraz z ałożenie ewidencji budynków i lokali dla 10 obrębów gminy Krapkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejącej ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 10 obrębów gminy Krapkowice zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali będącym załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ dla następujących obrębów ewidencyjnych położonych w Gminie Krapkowice: obręb Dąbrówka Górna obręb Gwoździce obręb Kórnica obręb Nowy Dwór Prudnicki obręb Pietna obręb Rogów Opolski obręb Steblów obręb Ściborowice obręb Żużela obręb Żywocice.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymogami ustawowymi; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia to jest: - Wykonawca musi dysponować osobami, które mają wymagane uprawnienia w zakresie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - tekst jednolity Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 ze zm. Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje co najmniej 3 osobami, które posiadają uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2; - Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie realizację co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usług stanowiącą przedmiot zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia wymagania Wykonawca winien przedstawić wykaz zrealizowanych usług w tym zakresie oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8 siwz na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawcy w pkt 10 siwz, stosując formułę spełnia-nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 8.2. siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do siwz 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 4 do siwz W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest dostarczyć: 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: 4. Wykaz prac związanych z założeniem ewidencji budynków i lokali zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt 8.2.2 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty o uprawnieniach zawodowych w następujących zakresach: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych 5.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.5., wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrapkowicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, pokój 38 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Nasza gmina - Nasze Cyberbezpieczeństwo
- Organizacja i przeprowadzenie 5 - dniowej półkolonii letniej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat z terenu Powiatu Krapkowickiego
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewid. gm. Grodzisk Maz. w powiecie grodziskim"- część I - obejmująca obręby Adamów, Chlebnia, Chrzanów Duży, Chrzanów Mały,Izdebno Kościelne...
- "Opracowanie dokumentacji niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków dla działki oznaczonej numerem 2.745/7 położonej w obrębie Grabki Duże gm. Szydłów"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dot. zadania pn. "Przygotowanie dokumentacji budowlanej rozbudowy i przebudowy sali gimnastycznej na salę koncertową w Szkole Muzycznej I stopnia we Włodawie"
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część III - obej. obręby: Kady, Książenice, Książenice PGR
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Klimontów gmina Klimontów - miasto
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Mozolice Duże i Małe, gmina Sieciechów.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.