eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWYKONANIE REMONTÓW DRÓG KATEGORII POWIATOWEJ W MIEŚCIE INOWROCŁAWIU W 2007 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9048

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Inowrocław: WYKONANIE REMONTÓW DRÓG KATEGORII POWIATOWEJ W MIEŚCIE INOWROCŁAWIU W 2007 R. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie, do kontaktów: GRAŻYNA ŚLESIŃSKA, Latkowo 11, 88-108 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3533048, 3552709 w. 35, e-mail: zarzad@zdplatkowo.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): WWW.ZDPLATKOWO.COM.PL Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:DROGI POWIATOWE. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTÓW DRÓG KATEGORII POWIATOWEJ W MIEŚCIE INOWROCŁAWIU W 2007 R. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: MIASTO INOWROCŁAW. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych w mieście Inowrocławiu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) wypełniona i podpisana oferta 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy 5) wypełniony i podpisany Formularz kosztorysu ofertowego 6) wypełniony i podpisany wykaz stawek i narzutów 7) Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca lub Podwykonawca 9) Aktualnego odpisu w właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Wykonawców, którzy w rozumieniu Ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, Dz.U. nr 197, poz. 1661 są podmiotami zbiorowymi). 12. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Dokumentów stwierdzających, że osoby przeznaczone do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a) aktualnego zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, potwierdzające, że osoba wymieniona w wykazie jest jej członkiem, a jeżeli posiada uprawnienia budowlane wydane po 14 lutego 1995 r. -decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; b) wykazu osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć stosowne kopie uprawnień. 14) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 15) Oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności. 16) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania : - minimum 1 rok na remonty cząstkowe nawierzchni; - minimum 2 lata na pozostałe roboty. 17) Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub przy pomocy podwykonawców (jeżeli przy pomocy podwykonawców - należy ich wymienić i podać zakres robót jaki będzie im powierzony). 18) Oświadczenie o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej. 19) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 20) Dowód wniesienia wadium 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.000 ZŁ (PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym względzie kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej. Kierownik budowy musi : a) posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), b) posiadać wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego. c) osoba ta musi być wpisana na listę Polskiej Izby Architektów lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz jeżeli posiada uprawnienia budowlane wydane po 14 lutego 1995 r. - musi posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie : a) wykażą i udokumentują wykonanie minimum 2 robót o podobnym zakresie jakie obejmuje zamówienie; b) dysponują odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia; c) zobowiążą się do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego robót : - minimum 1 rok na remonty cząstkowe nawierzchni; - minimum 2 lata na pozostałe roboty; d) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie : a) dysponują odpowiednimi środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; c) ubezpieczą budowę od odpowiedzialności cywilnej. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wypełniona i podpisana oferta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) wypełniony i podpisany Formularz kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ, 6) wypełniony i podpisany wykaz stawek i narzutów z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ, 7) Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi ( wzór informacji - załącznik nr 7 do SIWZ). 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca lub Podwykonawca (wzór wykazu - załącznik nr 8 do SIWZ). 9) Aktualnego odpisu w właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Wykonawców, którzy w rozumieniu Ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, Dz.U. nr 197, poz. 1661 są podmiotami zbiorowymi). 12. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13) Dokumentów stwierdzających, że osoby przeznaczone do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a) aktualnego zaświadczenia wydanego przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, potwierdzające, że osoba wymieniona w wykazie jest jej członkiem, a jeżeli posiada uprawnienia budowlane wydane po 14 lutego 1995 r. -decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; b) wykazu osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (wzór wykazu załącznik nr 9 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć stosowne kopie uprawnień. 14) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu - załącznik nr 10 do SIWZ). 15) Oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności. 16) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania : - minimum 1 rok na remonty cząstkowe nawierzchni; - minimum 2 lata na pozostałe roboty. 17) Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub przy pomocy podwykonawców (jeżeli przy pomocy podwykonawców - należy ich wymienić i podać zakres robót jaki będzie im powierzony). 18) Oświadczenie o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej. 19) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 20) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ZDPLATKOWO.COM.PL. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka w kasie Zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.02.2007, godzina 12:00, Świetlica Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu z/s w Latkowie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.