eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi serwisowania urządzeń drukująco - kopiujących

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-09

Warszawa: Usługi serwisowania urządzeń drukująco - kopiujących
Numer ogłoszenia: 90487 - 2009; data zamieszczenia: 09.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160312 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Urzędu m.st. Warszawy, ul. Miodowa 6/8, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953613, faks 022 5953496.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowania urządzeń drukująco - kopiujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie pięciu drukarko-kopiarek znajdujących się w siedzibie Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Senatorskiej 36 (powielarnia), w tym: a) czterech wysokonakładowych, czarno-białych drukarko-kopiarek Oce Vario Print 2110, o numerach seryjnych 1548, 1550, 496 i 497; b) jednej wielofunkcyjnej wysokonakładowej, kolorowej drukarko-kopiarki Oce CPS 800,o numerze seryjnym 5271. Warunki realizacji zamówienia. 1) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania bieżącej sprawności technicznej drukarko-kopiarek będących przedmiotem niniejszego zamówienia, a wymienionych w pkt. 1. 2) Wykonywanie bieżącej konserwacji następować będzie na podstawie wezwania przez Zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy. 3) Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w pracy urządzenia, pogorszenia się jakości wykonywanych odbitek itp. 4) Wykonawca z własnej inicjatywy podejmie czynności konserwacyjne w przypadkach przewidzianych przez producenta urządzenia w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, z którymi Wykonawca musi się zapoznać i na tej podstawie zaplanować czynności. 5) W ramach konserwacji kserokopiarek Wykonawca będzie wykonywał, co najmniej następujące czynności: a) czyszczenie i przegląd układu optyki, b) czyszczenie i przegląd układu grzejnego, c) czyszczenie i przegląd układu przenoszenia obrazu, d) czyszczenie i przegląd układu pobierania papieru, e) czyszczenie i przegląd podajnika dokumentów, f) czyszczenie i przegląd kaset dużej pojemności, g) czyszczenie, przegląd i regulacja wszystkich układów sorterów lub finiszerów, h) regulacja jakości obrazu, i) regulacja podawania papieru w automatycznych podajnikach, j) konserwacja obudowy. 6) Przystąpienie do wykonywania bieżącej konserwacji na wezwanie Zamawiającego musi nastąpić nie później niż następnego dnia roboczego po dniu, w którym dokonano wezwania. W przypadku wykonywania bieżącej konserwacji z inicjatywy Wykonawcy, termin podjęcia czynności będzie uzgadniany każdorazowo z Zamawiającym. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 7) W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przeglądów technicznych, które następować będą na podstawie wezwania przez Zamawiającego lub z inicjatywy Wykonawcy. 8) Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania przeglądu technicznego. 9) Wykonawca z własnej inicjatywy wykona przegląd techniczny w przypadkach przewidzianych przez producenta urządzenia w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, z którymi Wykonawca musi się zapoznać i na tej podstawie zaplanować odpowiednie czynności. 10) W ramach przeglądów technicznych Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a) wykonanie czynności serwisowych, zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, b) wymiana części przewidzianych do wymiany przy danym przeglądzie technicznym lub zużytych, zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. 11) Przystąpienie do wykonywania przeglądu technicznego na wezwanie Zamawiającego musi nastąpić nie później niż następnego dnia roboczego od dnia, w którym dokonano wezwania. Jeżeli Wykonawca nie zakończy przeglądu do końca drugiego dnia roboczego od dnia wezwania lub bezpośrednio po przystąpieniu do czynności przeglądowych przewiduje dłuższy czas wyłączenia urządzenia, dostarczy takie samo urządzenie zastępcze do czasu uruchomienia drukarko-kopiarki. W przypadku wykonywania przeglądu technicznego z inicjatywy Wykonawcy, uzgodni on termin podjęcia czynności z Zamawiającym. 12) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wsparcie techniczne hot - line w godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-16.00). Wymagania wobec Wykonawcy 1) świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia może odbywać się jedynie przez Wykonawcę posiadającego autoryzację producenta urządzeń na świadczenie przedmiotowych usług; 2) Wykonawca przedstawi wykaz usług realizowanych w ostatnich trzech latach, w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy minimum trzy dokumenty to potwierdzające. Cena oraz wartość usługi 1) cena jednostkowa usługi obejmuje wszystkie czynności konserwacyjne oraz przeglądy techniczne, jak również dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych, jak również dojazdy serwisantów i inne czynności mające wpływ na właściwą realizację usługi; 2) wartość zamówienia będzie stanowić iloczyn ilości kopii wykonanych przez drukarko - kopiarki oraz ceny za wykonanie 100 kopii; 3) Zamawiający do wyceny oferty przyjmuje szacunkowe ilości, które w trakcie realizacji umowy będą mogły być zwiększane lub zmniejszane, pod warunkiem nie przekroczenia łącznej wartości wynikającej z podanych szacunków: a) wykonanie 2.500.000 kopii czarno-białych na wszystkich czterech maszynach, b) wykonanie 60.000 kopii na maszynie kolorowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77868.85 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Océ Poland Ltd. Sp. z o.o., ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 7, 02-366 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 77754.10
  • Oferta z najniższą ceną: 77754.10 oferta z najwyższą ceną: 77754.10
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.