Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Płock: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Płocku przy Pl. Narutowicza 6.
Numer ogłoszenia: 90472 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Płocku, Plac Narutowicza 6, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625244 w. 361, fax 024 2684727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srplock.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Płocku przy Pl. Narutowicza 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - zeskrobanie i zmycie starej farby (pow. 1551,68 m2); - wykonanie robót tynkowych - kładzenie gładzi gipsowej (pow. 1551,68 m2); - malowanie ścian i sufitów (pow. 1551, 68 m2); - kładzenie wykładziny dywanowej ( pow. 249,02 m).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może starać się wykonawca, który spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawu nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów, zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie następujących dokumentów, które wykonawca winien załączyć do oferty : 1. dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wypis z właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) , 2. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zalegania w opłatach - wykonawca przedstawi zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 3. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacie podatku i opłat wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zalegania w opłatach - wykonawca przedstawi zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu , 5 wypełniony formularz oferty ze wskazaniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, lub oświadczenie, że wszystkie roboty wykona sam 6. zaświadczenia o uprawnieniach kierownika budowy stwierdzające; a) posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) uprawnienie do sprawowania funkcji kierownika budowy przy robotach budowlanych przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robut budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków ruchomych - Dz. U. nr 150 poz. 1579) - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, c) wpis na listę właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzający przynależność do tej izby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srplock.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: a) strona internetowa - www.plock.sr.gov.pl b) w siedzibie zamawiającego pokój 9 c) pocztą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Płocku, Pl. Narutowicza 6, pokój nr 6 parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Wykonanie 5-letniego przeglądu technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (..) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w Płocku, przy ul. Rybaki 15.
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów bronchoskopii na potrzeby Oddziału Chorób Płuc w WSZ w Płocku.
- Modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Marszałka Stanisława Małachowskiego w Płocku w ramach projektu pt: "Dostosowanie LO im. Marszałka Stanisława Małachowskiego w Płocku
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku w 2025 roku"
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33A, 39A oraz przy ul. Czwartaków 18.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Zapady, gm. Godzianów.
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Remont pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Lębork
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.