Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-21
Koszalin: Druk materiałów promocyjnych na 34. KFDF MiF oraz pozostałych druków CK105
Numer ogłoszenia: 90436 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury 105 w Koszalinie , ul. Zwycięstwa 105, 75-001 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 347 57 01, faks 0-94 342 26 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ck105.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjnych na 34. KFDF MiF oraz pozostałych druków CK105.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.FESIWAL MŁODZI I FILM - plakaty, 200szt., format B1, kolor 5+0 (CMYK + 1 Pantone), offset lynx 130, realizacja 3 dni; plakat do gabloty, 4 szt., 4 różne projekty, format 175x113, kolor 5+0(CMYK + Panton), blueback, realizacja 3 dni; afisze - scena muzyczna, 50szt., format B1, kolor 5+0 (CMYK + 1 Panton), offset lynx 130, realizacja 3 dni; zaproszenia na impr. specjalne, 4x350 szt.( 4 różne projekty) - łącznie 1400 szt., format DL, kolor 5+5 CMYK + Panton , offset lynx 300, realizacja 3 dni; katalogi, 600szt., format 165x225, kolor do środka CMYK + 1 pantone , okładka zadruk 5+5 CMYK + 1 Pantone .,dodatkowo na końcu około 18 stron reklamowych 4+4 (CMYK), środek: munken lynx rough 130, okładka: offset karton 400 g CMYK+1 pantone, łącznie około 180 stron, realizacja 5 dni; ulotki na plebiscyt publiczności, 12x430szt.( co 430 zmiana czarnego), format A6, kolor 5 + 1 CMYK + 1 Pantone , offset lynx 115, realizacja 3 dni; zaproszenia, 2 projekty , 1x600szt.,1x750szt., format 200x200 łamane na 2( 2xdl), kolor 5+5 CMYK + 1 Pantone, offset lynx 300, realizacja 3 dni; program dla gości, format 90x150 (ok. 24 stron) - szyte + oczko na smycz, kolor 5+5 CMYK + 1 Pantone, środek: munken lynx 130, okładka: offset karton 250g, realizacja 4 dni; wkładka bankietowa, 2 projekty, format DL, 1x600szt.,1x750szt, kolor 5+0 CMYK + 1 Panton, offset lynx 150, realizacja 3 dni; dyplomy,20x1 (20 różnych tekstów), format A4, kolor 5+0 CMYK + 1 Pantone, offset lynx 400, realizacja 3 dni; teczki, 20szt., format A4 łamane na 2 z zakładką od wewnętrznej strony na dokumenty, bigowane, kolor 5+0 CMYK + 1 Pantone, offset lynx 400, realizacja 4 dni; koperty na mif, 25 szt., format A4 składane na pół i klejone na brzegach, kolor 5+0 CMYK + 1 Pantone , offset lynx 115, realizacja 3 dni; wizytówki, 600szt.,6x 100 ( co 100 zmiana tekstu), format 8,5x4,5 cm, kolor 5+0 CMYK + 1 Pantone, offset lynx 400, realizacja 3 dni; programy dla widzów, 5000szt., format 240 na 700 mm ,bigowany, składany na 5, kolor 5+5 CMYK + 1 Pantone, offset munken lynx 130, realizacja 4 dni; 2.BAŁTYCKI KONKURS CHURÓW POMERANIA CANTAT- zaproszenia, 100szt.,format DL, kolor 4+1 CMYK, kreda 300, realizacja 2 dni; plakaty, 50szt.,format A3, kolor 4+0 CMYK, kreda 115, realizacja 2 dni; dyplomy, 20szt., format A4, kolor 4+0 CMYK, kreda 300, realizacja 2 dni;3. IV FESTIWAL PIEŚNI PATRIOTYCZNEJ -plakaty 50szt., format A3, kolor 4+0 CMYK, kreda 115, realizacja 2 dni; 4. ZAPISY DO SEKCJI ARTYSTYCZNYCH -foldery 500 szt., format 67,5 x 22 cm łamane na 5 do formatu 13,5 x 22 cm, bigowane i składane, kreda błysk 250,kolor 4+4 CMYK, realizacja 4 dni; plakaty, 50szt., format A3, kolor 4+0 CMYK, kreda 115, realizacja 2 dni; plakat do gabloty 1szt., format 175x113, kolor kolor 4+0 CMYK, blueback, realizacja 2 dni; 5.ULICA SMAKÓW -plakaty, 50szt., format A3, kolor 4+0 CMYK, kreda 115, realizacja 2 dni; plakat do gabloty, 1szt., format 175x113, kolor 4+0 CMYK, blueback, realizacja 2 dni; plakaty 50szt., format B1, kolor 4+0 CMYK, kreda 115, realizacja 3 dni; 6.BGSZ - WYSTAWA WAL JAROSZ ,folder, 100szt.,12 stron + okładka, format A4, kolor 4+4 CMYK,180gr środek (12 stron) + 250 gr okładka - kreda mat, realizacja 4dni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ck105.koszalin.pl; www.ck105.koszalin.ibpi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury 105 w Koszalinie
ul. Zwycięstwa 105
75-001 Koszalin
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Centrum Kultury 105 w Koszalinie ul. Zwycięstwa 105 75-001 Koszalin sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Remont poziomych ciągów komunikacyjnych w bud. nr 3 w m. Koszalin
- Przebudowa DW 120 odc. Kobylanka - Motaniec
- 8/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie koncepcji architektonicznej z projektem wykonawczym na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie...
- 12/TP1/SZP-2/2024 Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu na budynku "A" Politechniki Koszalińskiej przy ul. Racławickiej 17 w Koszalinie.
- Modernizacja boiska szkolnego - ETAP I: Boisko do siatkówki/koszykówki.
- Świadczenie usług pogrzebowych obejmujących pochówek osób, w szczególności: bezdomnych, nieznanych, samotnych, dzieci martwo urodzonych i szczątków ludzkich - cz. I
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.