eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drelówremont budynku przeznaczonego na pracownię lnu w Aleksandrówce Od ziarenka do obrusa, przez tradycję do współczesności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9040

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Drelów: remont budynku przeznaczonego na pracownię lnu w Aleksandrówce Od ziarenka do obrusa, przez tradycję do współczesności Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Gminy w Drelowie, do kontaktów: Piotr Kazimierski - Wójt Gminy, Zbigniew Duluk - Inspektor, ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów, woj. lubelskie, e-mail: drelow@tnet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.drelow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Drelów, Zbigniew Duluk - Inspektor, Urząd Gminy Drelów, 21-570 Drelów, woj. lubelskie, tel. (083) 3720 002 w. 27, fax (083) 3720 037, e-mail: budownictwo@drelow.pl, www.drelow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne, Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku przeznaczonego na pracownię lnu w Aleksandrówce Od ziarenka do obrusa, przez tradycję do współczesności. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Aleksandrówka, 21-570 Drelów, działka nr 296. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku przeznaczonego na pracownię lnu w Aleksandrówce Od ziarenka do obrusa, przez tradycję do współczesności w następującym zakresie: 1) Roboty wewnętrzne parter 2) Roboty na strychu 3) Roboty elewacyjne 4) Pokrycie dachu i obróbki blacharskie 5) Roboty zewnętrzne i obróbki blacharskie 6) Instalacja wod.-kan. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar i specyfikacje techniczną. Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. 2. Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy, zadania z cenami poszczególnych elementów zamówienia. 3. Dowód złożenia wadium. A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot wykonywanej działalności przez Wykonawcę, odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed terminem składania oferty. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonani decyzji właściwego organu - dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 8 Pzp, - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed terminem składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9, Pzp, - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed terminem składania ofert. 5. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz że spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp. 6. Oświadczenie, że oferent akceptuje zasadnicze postanowienia projektu warunków umowy w załączonym wzorze umowy, do siwz. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych robót w okresie 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wyrażające, że tym, że jako główny Wykonawca wykonał, co najmniej jedno przedsięwzięcie budowlane (budowa lub remont obiektów kubaturowych, co najmniej o kubaturze 1500 m3) odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonani, wraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Do wykazu należy dołączyć kopie protokołu (protokołów odbioru tej (tych) robót. 2. Kopia uprawnień budowlanych, potwierdzających doświadczenie kierownika budowy - uprawnienia budowlane kierownika do prowadzenia prac budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia z 5 letnim doświadczeniem. 3, Zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, które będzie pełnić funkcje kierownika budowy, potwierdzające jej przynależność do tej Izby. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości, co najmniej 200 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do specyfikacji, E. Wypełniony druk \Oferta\, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10 000 zł wniesione w formie ustalonej przez ustawę 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składający ofertę musi spełniać opisane niżej wymagania w celu potwierdzenia art. 22 ust. 1 pzp. 2. kadra kierownicza wykonawcy musi zatrudniać co najmniej 1 osobę kadry kierowniczej dozoru technicznego, uprawnioną do prowadzenia robót o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia (uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) z doświadczeniem minimum 5 letnim. 3. Doświadczenie wykonawcy - musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat (2001-2005)był głównym wykonawcą co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (budowa lub remont obiektów kubaturowych co najmniej o kubaturze 1500 m3). Aby spełnić ten warunek prace na które ppowołuje się wykonawca muszą być ukończone. Należy dołączyć protokoły odbioru tej roboty. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 200 000 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków : 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. 5) Akceptują warunki zawarte w siwz. W przypadku współnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy zobowiązani so do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniui i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w pkt. II.1.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drelow.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie Urzędu Gminy Drelów lub przelewem na konto Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.02.2007, godzina 11:00, Urząd Gminy Drelów ul. Szkolna 12, świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 w zakresie działania - odnowa wsi oraz zachpwanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.