eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzWSPARCIE DORADCY ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RACIBORZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Racibórz: WSPARCIE DORADCY ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RACIBORZU
Numer ogłoszenia: 90268 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51584 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152650, faks 032 4190659.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WSPARCIE DORADCY ZAWODOWEGO DLA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RACIBORZU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotu zamówienia: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie usługi z zakresu grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego dla 22 uczestników w podziale na trzy grupy , 2) łączna ilość godzin zajęć grupowych to 60 godzin zegarowych, 3) na jedną grupę przypada 20 godzin zegarowych zajęć, 4) zajęcia grupowe odbywać się muszą w przedziale czasowym tj. I etap od 21 do 31.05.2012 r tj.30 godzin i II etap od 23 do 31.10.2012 r tj.30 godzin, z wyłączeniem sobót i niedziel, 5) zajęcia grupowe muszą odbywać się w godz. od 10.00-18.00, po każdej godzinie zajęć przysługuje 15 minutowa przerwa kawowa, 6) w jednym dniu zajęć uczestniczą następująco po sobie trzy grupy , 7) program musi obejmować następujące zagadnienia: a) spotkanie informacyjno-integracyjne, b) rola pracy w realizowaniu potrzeb życiowych człowieka. Sytuacja na współczesnym rynku pracy. Metody rekrutacji i selekcji pracowników. Reguły obowiązujące w miejscu pracy. c) diagnoza predyspozycji zawodowych. Określenie osobistego potencjału. Tworzenie Indywidualnych Planów Działania - zaplanowanie swoich działań związanych z karierą zawodową. d) szukanie pracy: sposoby szukania pracy, docieranie do informacji zawodowych, świadomość tendencji rozwojowych rynku pracy, wiedza na temat oczekiwań pracodawców. e) sztuka tworzenia dokumentów aplikacyjnych. Pomocnicze listy cech charakteru oraz podział umiejętności. f) autoprezentacja. Budowanie pozytywnego wizerunku w oczach pracodawcy. Metody autoprezentacji. Poznanie oczekiwań pracodawców i odnalezienie ich u siebie. Przygotowanie pozytywnej autoprezentacji na podstawie zebranych informacji oraz ćwiczenia wystąpień przed potencjalnym pracodawcą. g) symulacje rozmów rekrutacyjnych. Trudne pytania w kontekście rozmowy rekrutacyjnej. h) odkrywanie własnego potencjału i planowanie kariery. Bilans zawodowy. Przegląd aktywnych metod poszukiwania pracy. Strategie wytrwania w poszukiwaniu pracy. i) modele i funkcje kobiecości i męskości w dostępie do zatrudnienia- przełamywanie barier równości płci na rynku pracy 8) łączna ilość godzin indywidualnych wynosi 44 godziny zegarowe 9) indywidualne spotkania uczestników z doradcą zawodowym odbywać się będą I etap od 23-27.04.2012 r i II etap od 8 - 12.10.2012 r , z wyłączeniem sobót i niedziel, 10) godziny spotkań indywidualnych odbywać się będą w godz. od 9.00-17.00 11) średnio przewiduje się na każdego uczestnika 2 godziny spotkań indywidualnych, 2. Zamawiający zapewnia: 1) salę do przeprowadzenia zajęć w Raciborzu przy ul.Londzina 46/9. 2) catering przez cały czas trwania zajęć, 3.Wykonawca: 1) musi zapewnić kadrę posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych zajęć, 2) musi zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć, 3) po zakończonych zajęciach pomieszczenia pozostawia w czystości, 4) odpowiada za przestrzeganie warunków BHP podczas zajęć. 4.Wykonawca jest zobowiązany: 1) przeprowadzić zajęcia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 2) oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z (Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, 3) opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy program obejmujący zagadnienia o których mowa w § 3 pkt. 3.1 p.pkt.7 z określeniem czasu jego trwania, 4) opracować harmonogram przeprowadzenia zajęć w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań o której mowa w § 3 pkt.3.1 p.pkt.4 z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin zgodny z programem i przedłożyć przed podpisaniem umowy, 5) dostarczyć w dniu rozpoczęcia zajęć uczestnikom niezbędne materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika), 6) ubezpieczyć uczestników na cały czas trwania zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków (na sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy), kserokopię polisy należy dostarczyć do zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed planowanym rozpoczęciem zajeć, a w przypadku kiedy okres od podpisania umowy do rozpoczęcia zajęć będzie krótszy to w dniu rozpoczęcia zajęć, w przypadku zmiany osób uczestniczących w projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie nowym uczestnikom na własny koszt, 7) niezwłocznie informować na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na zajęciach lub rezygnacji z uczestnictwa w nich, 8) wydać zaświadczenia o ukończeniu zajęć ( Zamawiającemu) potwierdzającego zakres oraz umiejętności zdobyte w związku z ich ukończeniem. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo UE, EFS. 9) przeprowadzić na zakończenie zajęć badania ankietowe uczestników dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonych zajęć. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy), 10) przeprowadzić analizę ankiet a wyniki przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej z możliwością przetwarzania danych, 11) prowadzi dokumentację z przebiegu zajęć (całość dokumentacji powinno obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a) lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika - na bieżąco, b) listę potwierdzającą odbiór materiałów biurowych przez uczestników, c) dziennik zajęć zawierający wymiar godzin, tematy zajęć - na bieżąco d) rejestr wydanych zaświadczeń - po zakończonych zajęciach, e) ankiety z przeprowadzonych badań,- na ostatnich zajęciach z uczestnikami, f) analizę z przeprowadzonych badań po zakończeniu , g) zdjęcia dokumentujące przebieg spotkań ( min. 10 różnych zdjęć ), które należy dostarczyć na płycie CD/DVD w momencie ukończenia I a następnie II etapu zajęć.(Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zdjęć aparatem cyfrowym ), 12) do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zajęć do dnia 31.12.2020r. w przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym przed jego upływem, 13) podpisać stosowne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, przed rozpoczęciem szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach wspołfinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu aktywizacji i integracji zawodowej osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Europartner sp z o.o, ul.Wschodnia 6, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11540,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.