Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-26
Toruń: Sprzątanie i zamiatanie ulic
Numer ogłoszenia: 90260 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i zamiatanie ulic.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie ręczne chodników, parkingów oraz przejść podziemnych na terenie miasta Torunia znajdujących się poza obszarem Zespołu Staromiejskiego. Przez oczyszczanie rozumie się usunięcie piasku i drobnych odpadów (zanieczyszczeń) widocznych gołym okiem oraz przerostów traw i chwastów na całej powierzchni poddanej oczyszczaniu. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem ( określającym położenie i wielkość oczyszczanej powierzchni oraz częstotliwość jej oczyszczania), który zostanie przekazany wykonawcy, po zawarciu umowy. Odpady wytworzone w wyniku oczyszczenia zbierane będą do worków foliowych opatrzonych logo MPO Sp. z o.o. dostarczonych przez zamawiającego w ilości 1 szt. na 1000 m2 oczyszczonej powierzchni. Wykonawca zapewni pojazd do transportu odpadów zebranych z oczyszczonego terenu do kontenera znajdującego się na terenie bazy MPO Sp. z o.o. przy ul. Grudziądzkiej 159 w Toruniu. Przedmiot zamówienia obejmuje oczyszczenie: - chodników komunalnych z częstotliwością 2 razy w miesiącu o łącznej powierzchni -121 847,00 m2, - parkingów komunalnych oczyszczanych z częstotliwością 1 raz w miesiącu o łącznej powierzchni - 51 880, 00 m2, - przejść podziemnych z częstotliwością oczyszczania 2 razy w tygodniu o łącznej powierzchni - 2 718,00 m2. Łącznie: 174 445,00 m2 jednorazowo powierzchni do oczyszczania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy winni wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji z należytą starannością przynajmniej jednej usługi sprzątania i zamiatania ulic (w warunkach zimowych lub letnich) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie o wartości minimum 50 000 zł/netto (dotyczy każdej części zamówienia).W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonawca może udokumentować posiadanie wiedzy i do świadczenia poprzez wykazanie wykonywanych obecnie usług. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia*
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać, że dysponują minimum jednym pojazdem samochodowym do transportu ludzi i sprzętu. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia*
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać, że dysponują minimum 4 osobami na stanowiskach robotniczych mogącymi wykonać niniejsze zamówienie Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia*
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000 PLN. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia*
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - sprzątanie i zamiatanie ulic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I obejmuje oczyszczanie chodników komunalnych i parkingów o łącznej powierzchni oczyszczanej jednorazowo 93 138,66 m2 w tym: 1. Chodniki komunalne - 52 789,66 m2 w tym: - Podgórz, Rudak, Czerniewice - 29 309,76 m2, - Przedmieście Bydgoskie i Działki Józefa - 23 479,90 m2, 2. Parkingi komunalne na Przedmieściu Bydgoskim - 40 349,00 m2,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Sprzątanie i zamiatanie ulic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II obejmuje oczyszczanie chodników komunalnych, parkingów i przejść podziemnych o łącznej powierzchni 83 306,34 m2 w tym: 1. Chodniki komunalne - 69 057,34 m2 w tym: - Przedmieścia Chełmińskie,Jakubskie i Mokre, Wrzosy - 47 640,34 m2, -Rubinkowo, Kaszczorek i Bielawy - 21 417,00 m2, 2. Parkingi komunalne na Przedmieściu Jakubskim i Mokrym - 11 531,00 m2, 3. Przejścia podziemne 4 lokalizacje - 2 718,00 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026 w miejscowości Szlembark i Obidowa
- Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach należących do Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach administrowanych przez Zarząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy: Część I, Część II, Część III
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





