Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Brzesko: Wykonanie termomodernizacji budynku administracyjno - biurowego Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. położonego w Brzesku przy ul. Okocimska 5
Numer ogłoszenia: 90254 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej spółka z o.o. , ul. Okocimska 5, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 14 6633200, faks 14 6864965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.brzesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku administracyjno - biurowego Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. położonego w Brzesku przy ul. Okocimska 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej na PCV - 106,40 m2 2. Docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, metodą lekko-mokrą (zwaną BSO) - 801,50 m2 3. Docieplenie stropu za pomocą wełny mineralnej - 185 m2 4. Malowanie dachu - 285 m2 5. Montaż nowych rynien i rur spustowych wykonanych z blachy stalowej powlekanej Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.12.20 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł słownie: pięć tysiące zł 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 04.05.2016 r. o godz. 10.00. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego 3. Oferent, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. 4. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. Brzesko - Nr konta 32 8591 0007 0100 0905 5299 0001. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu. Wadium w innej postaci niż pieniężne należy dostarczyć do Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. 32-800 Brzesko, ul. Okocimska 5 w godzinach 7.00 - 15.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Zamawiający dokona zwrotu wadium przekazując dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 latach robót budowlanych o tym samym charakterze jak przedmiot zamówienia i zbliżonej wartości do robót objętych zamówieniem. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 do SIWZ . Trzy usługi ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedkłada wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenia niezbędne do realizacji robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia (z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) - załącznik nr 8 do SIWZ. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie na dzień 31.03.2016r. minimalnego zatrudnienia 6 pracowników w tym 1 osoby na stanowisku kierownika budowy, posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, potwierdzonego przez ZUS lub Urząd Skarbowy. W/w zaświadczenie dotyczące zatrudnionych pracowników, wydane przez właściwy organ (ZUS, Urząd Skarbowy) należy dołączyć do załącznika Nr 8 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 według formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy - spełnienie warunków wymaganych w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp. wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne, oraz oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta - załącznik nr 7 do SIWZ; 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 latach robót budowlanych o tym samym charakterze jak przedmiot zamówienia i zbliżonej wartości do robót objętych zamówieniem. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 do SIWZ . Trzy usługi ujęte w wykazie muszą być potwierdzone referencjami; 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenia niezbędne do realizacji robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie na dzień 31.03.2016r. minimalnego zatrudnienia 6 pracowników w tym 1 osoby na stanowisku kierownika budowy, posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, potwierdzonego przez ZUS lub Urząd Skarbowy. W/w zaświadczenie dotyczące zatrudnionych pracowników, wydane przez właściwy organ (ZUS, Urząd Skarbowy) należy dołączyć do załącznika Nr 8 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 7. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej do oferty należy załączyć formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ oraz kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z układem kosztorysu ślepego stanowiącego - załącznik nr 2 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany: - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) wynikającą z trudnych warunków atmosferycznych, niepozwalających na prowadzenie, i/lub zakończenie robót w wyznaczonym terminie, b) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian projektowych z powodu istniejących braków lub błędów w dokumentacji, np. zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi, wodnymi, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy, którejkolwiek ze stron (np. ujawnienie w trakcie robót eksponatów archeologicznych i konieczności zlecenia wykonania ich inwentaryzacji stosownie do obowiązujących przepisów), d) gdy wystąpią opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powód niedopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazanie ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT Warunkami takiej zmiany jest zmiana w podatku VAT wprowadzona właściwymi aktami prawnymi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.brzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. 32-800 Brzesko, ul. Okocimska 5 tel. 14 66 33 200 w godzinach od 7.00 do 15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w: Miejskim Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. 32-800 Brzesko, ul. Okocimska 5 pokój Nr 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7424/I/2024
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Zakup serwerów w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Myjnia automatyczna do endoskopów
- WYKONANIE KLIMATYZACJI W POMIESZCZENIACH I CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH NA POZIOMIE II -GO PIĘTRA HOSPICJUM POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- Remont pokrycia dachowego Sali Gimnastycznej (bez zaplecza)
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
- Remont dachu w budynku Zarządu Zlewni w Poznaniu ul. Szewska 1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.