Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Osięciny: Zakup i dostawa zestawu hydroforowego (falownika) do stacji wodociągowej w Osięcinach wraz z montażem.
Numer ogłoszenia: 90163 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osięciny, ul. I Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2650030, 2650034, fax 054 2650185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieciny.samorzady.pl; www.osieciny.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawu hydroforowego (falownika) do stacji wodociągowej w Osięcinach wraz z montażem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawu hydroforowego (falownika) do stacji wodociągowej w Osięcinach wraz z montażem. 1. Parametry pracy. Wydajność: Qd = od 400 m3 /d do 1200 m3 /d Wysokość odnoszenia: H = 40 mH20 Napływ grawitacyjny ze zbiornika retencyjnego: HT = 1,5 mH20 2. TYP: ZHA.4.03.4.1391.4 3. W skład zestawu wchodzą następujące elementy: Agregaty pompowe - pionowe, wielostopniowe pompy odśrodkowe napędzane silnikiem indukcyjnym, kołnierzowym (forma kołnierza IMV 1 lub IMV 18). Dane dotyczące mocy agregatów zastosowanych w zestawie: Moc zainstalowana: 4 x 6,0 kW Moc maksymalna pobrana: 4 x 5,5 kW Konstrukcja nośna - wykonana z kształtowników ze stali nierdzewnej Kolektory i kompensatory - wykonane jako konstrukcja spawana z rur i kołnierzy ze stali nierdzewnej Szafa sterownicza. Szafa sterownicza o stopniu ochrony IP > 54. Powinna zostać zainstalowana bezpośrednio przy zestawie hydroforowym. Szafa wyposażona w wyłącznik główny umieszczony w ścianie bocznej. Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego -24 miesięczna gwarancja licząc od protokolarnego przekazania do eksploatacji Zamówienie poniżej 206 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.12.30 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody Kod CPV wg słownika 2008: 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 5) spełnią wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 6) akceptują warunki określone w SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r., Nr 223, poz. 1163) stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych dostaw (min. dwóch) o podobnych charakterze w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 4 do niniejszej siwz; e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)specyfikację techniczną wg załącznika nr 1 do siwz b)opis wraz z rysunkiem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osieciny.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 AWP 14, 88-220 Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie, pokój nr 5..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. 1 Armii Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny, sekretariat - II piętro, pokój nr 19..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.