eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn. Spr. nr 36/PN/2008



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Zielona Góra: Sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn. Spr. nr 36/PN/2008
Numer ogłoszenia: 90157 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax 068 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna - własność Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn. Spr. nr 36/PN/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium terminie do 15.05.2008 r. do godz. 10:00 w wysokości: a) dla całości przedmiotu zamówienia 1.050 zł b) dla poszczególnych części: - zadanie I (WAK Międzyrzecz) - 350,00 zł - zadanie II (WAK Wędrzyn) - 700,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp; 5) spełniają wymogi ustawy z dnia 22.01.1999 r. o Ochronie Informacji Niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631), w zakresie jak niżej: - firma będzie posiadała aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego - co najmniej trzeciego stopnia, już w dniu podpisania umowy objętej niniejszym postępowaniem i świadectwo to będzie obowiązywało przez cały okres realizacji usługi - posiadają Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych i dokumentów potwierdzających kwalifikacje zatrudnionego pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; - osoby wykonujące przedmiot zamówienia w strefach bezpieczeństwa będą posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE, a kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa do klauzuli tajne ww. osób zostaną przedstawione najpóźniej do dnia podpisania umowy, pod rygorem jej nie podpisania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; - oświadczenie wykonawcy o ubezpieczeniu; - oświadczenie pisemne, że firma będzie posiadała aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego - co najmniej trzeciego stopnia, już w dniu podpisania umowy objętej niniejszym postępowaniem i świadectwo to będzie obowiązywało przez cały okres realizacji usługi; - oświadczenie, że wykonawca posiada Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych i dokumentów potwierdzających kwalifikacje zatrudnionego pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; - oświadczenie wykonawcy / pełnomocnika, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia w strefach bezpieczeństwa będą posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE, a kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa do klauzuli tajne ww. osób zostaną przedstawione najpóźniej do dnia podpisania umowy, pod rygorem jej nie podpisania; - oświadczenie pisemne wykonawcy o zawarciu na własny koszt odpowiedniej umowy ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji umowy i przedłoży ją najpóźniej do dnia podpisania umowy do wglądu zamawiającemu; - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, odpowiadający swoim rodzajem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje) - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (szczegółowy wykaz sprzętu zmechanizowanego z podaniem typu i jego ilości); - wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w strefach bezpieczeństwa. - kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra 65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7 Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi 15.05.2008 r. o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego - świetlica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oferta częściowa nr 1 - ZADANIE I - pomieszczenia wewnętrzne znajdujące się w strefach bezpieczeństwa klasy I na terenie administrowanym przez WAK Międzyrzecz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oferta częściowa nr 2 - ZADANIE II - pomieszczenia wewnętrzne znajdujące się w strefach bezpieczeństwa klasy I na terenie administrowanym przez WAK Wędrzyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.