Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Zielona Góra: Sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn. Spr. nr 36/PN/2008
Numer ogłoszenia: 90157 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4778388, 4778381, 4778350, fax 068 3243307, 3246744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna - własność Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn. Spr. nr 36/PN/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium terminie do 15.05.2008 r. do godz. 10:00 w wysokości: a) dla całości przedmiotu zamówienia 1.050 zł b) dla poszczególnych części: - zadanie I (WAK Międzyrzecz) - 350,00 zł - zadanie II (WAK Wędrzyn) - 700,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 upzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 upzp; 5) spełniają wymogi ustawy z dnia 22.01.1999 r. o Ochronie Informacji Niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631), w zakresie jak niżej: - firma będzie posiadała aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego - co najmniej trzeciego stopnia, już w dniu podpisania umowy objętej niniejszym postępowaniem i świadectwo to będzie obowiązywało przez cały okres realizacji usługi - posiadają Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych i dokumentów potwierdzających kwalifikacje zatrudnionego pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; - osoby wykonujące przedmiot zamówienia w strefach bezpieczeństwa będą posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE, a kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa do klauzuli tajne ww. osób zostaną przedstawione najpóźniej do dnia podpisania umowy, pod rygorem jej nie podpisania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1; - oświadczenie wykonawcy o ubezpieczeniu; - oświadczenie pisemne, że firma będzie posiadała aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego - co najmniej trzeciego stopnia, już w dniu podpisania umowy objętej niniejszym postępowaniem i świadectwo to będzie obowiązywało przez cały okres realizacji usługi; - oświadczenie, że wykonawca posiada Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych i dokumentów potwierdzających kwalifikacje zatrudnionego pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; - oświadczenie wykonawcy / pełnomocnika, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia w strefach bezpieczeństwa będą posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE, a kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa do klauzuli tajne ww. osób zostaną przedstawione najpóźniej do dnia podpisania umowy, pod rygorem jej nie podpisania; - oświadczenie pisemne wykonawcy o zawarciu na własny koszt odpowiedniej umowy ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji umowy i przedłoży ją najpóźniej do dnia podpisania umowy do wglądu zamawiającemu; - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, odpowiadający swoim rodzajem z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje) - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (szczegółowy wykaz sprzętu zmechanizowanego z podaniem typu i jego ilości); - wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w strefach bezpieczeństwa. - kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra 65 - 043 Zielona Góra, ul. B. Chrobrego 7 Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - kancelaria. Otwarcie ofert nastąpi 15.05.2008 r. o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego - świetlica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oferta częściowa nr 1 - ZADANIE I - pomieszczenia wewnętrzne znajdujące się w strefach bezpieczeństwa klasy I na terenie administrowanym przez WAK Międzyrzecz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oferta częściowa nr 2 - ZADANIE II - pomieszczenia wewnętrzne znajdujące się w strefach bezpieczeństwa klasy I na terenie administrowanym przez WAK Wędrzyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie powierzchni biurowych wewnętrznych znajdujących się w I-szej strefie bezpieczeństwa na terenie obiektów administrowanych przez WAK Międzyrzecz i WAK Wędrzyn.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 296 na odc. od skrzyżowania z DG nr 001874F do węzła A18 w km 38+658 - 38+743
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1140F do połączenia z drogą wojewódzką nr 289 w Nowogrodzie Bobrzańskim
- Serwis pojazdów służbowych należących do Izby Administracji Skarbowej na terenie miasta Gorzów Wlkp. w okresie 24 miesięcy
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Wielkiej Brytanii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego (...)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.