Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-20
Wrocław: Wymiana urządzeń pomiarowych ciepłomierzy i wodomierzy w budynkach mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o. położonych we Wrocławiu przy ul.Krzywoustego 91-93A i ul.Przybyszewskiego 112-114
we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 90135 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. , ul. Przybyszewskiego 102/104, 51-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3253338, faks 071 3252296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-wroclaw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana urządzeń pomiarowych ciepłomierzy i wodomierzy w budynkach mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o. położonych we Wrocławiu przy ul.Krzywoustego 91-93A i ul.Przybyszewskiego 112-114 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wymiany urządzeń pomiarowych ciepłomierzy i wodomierzy w budynkach mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o. położonych we Wrocławiu przy ul.Krzywoustego nr 91-93A i ul.Przybyszewskiego nr 112-114 we Wrocławiu 2.Usługa wymiany urządzeń pomiarowych obejmuje: 1/ wymianę ciepłomierzy mieszkaniowych -w ilości 54 szt. 2/ wymianę wodomierzy wody zimnej, na nowe z możliwością montażu nakładki radiowej - w ilości 48 szt. 3/ wymianę wodomierzy wody ciepłej na nowe z możliwością montażu nakładki radiowej - w ilości 47 szt. 3. Przyrządy pomiarowe wymienione w pkt 2 muszą spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach /tekst jednolity: Dz.U.z 2004 r. Nr 243,poz.2441 z późniejszymi zmianami/ i w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008r w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych /Dz.U.z 2008r. nr 5 poz.29, ze zmianami/ lub posiadać deklarację zgodności z MID (Dyrektywą 2004/22/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31.03.2004r z późniejszymi zmianami). 4. Wykaz adresowy budynków mieszkalnych wymienionych w pkt 2 z podaniem ilości lokali w każdym budynku oraz ilości urządzeń pomiarowych podlegających wymianie na nowe stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Szczegółowy opis urządzeń pomiarowych, zakres czynności wymiany wodomierzy i ciepłomierzy na nowe stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -należycie wykonał wymianę lub montaż co najmniej 100 szt. urządzeń pomiarowych: ciepłomierzy lub wodomierzy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1/ zmiany terminu realizacji umowy w okolicznościach uniemożliwiających wykonanie czynności określonych w umowie np.nieobecności najemców lokali lub nieudostępniena przez najemców lokali w celu wymiany urządzeń pomiarowych . 2/ zmiany wynagrodzenia , w przypadku niewykonania całego przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności. nieudostępnienia lokalu przez najemcę. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość prac niewykonanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs-wroclaw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w biurze Towarzystwa Budownictwa Spolecznego Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul.Tylnej nr 14, pokój nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 11:00, miejsce: biuro Towarzystwa Budownictwa Społecznego wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul.Tylnej nr 14,pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NR SPRAWY: TECH/174/MD/2025
- Usługa hotelarska celem przeprowadzenia konferencji dla zespołu ds. utrzymania i rozwoju ZSRK w dniach 15 - 17.09.2025 r. w Katowicach.
- Kompleksowa usługa organizacji jednego dwudniowego szkolenia oraz dwóch szkoleń jednodniowych na terenie województwa dolnośląskiego i organizacji wyjazdu studyjnego do województwa podlaskiego.
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i gimnastycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety - cz. II
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, tuszy i tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek
- Rozbiórka obiektów budowlanych we wskazanych adresach we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wodomierzy na wodomierze ze zdalnym odczytem stacjonarnym LoRaWan w miejscowościach: Raczki, Stare Brynki, Chlebowo, Gardno, Drzenin, Dołgie oraz Sobiemyśl
- "Dostawa i instalacja 1 systemu stacjonarnego urządzenia rejestrującego średnią prędkość na określonym odcinku drogi Leszno - Cybulice Małe (DW579, projekt BOM nr 54)"- nr postępowania 147/25
- Budowa sieci wodociągowej oraz montaż wodomierzy na terenie Gminy Łubianka
- DOSTAWA, MONTAŻ I LEGALIZACJA ORAZ ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMU ZDALNEGO RADIOWEGO ODCZYTU WODOMIERZY
- Dostawa i montaż wodomierzy wody zimnej i ciepłej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z lokalami użytkowymi zarządzanym przez ZGN w Dz. Bielany przy ul. Szegedyńskiej 13A - 1534 szt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.