eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Druk folderów informacyjnych o oddziale Muzeum w Gliwicach - Zamek Piastowski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Gliwice: Druk folderów informacyjnych o oddziale Muzeum w Gliwicach - Zamek Piastowski
Numer ogłoszenia: 90134 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum w Gliwicach, ul. Dolnych Wałów 8a, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310854, fax 032 2307366.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk folderów informacyjnych o oddziale Muzeum w Gliwicach - Zamek Piastowski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest druk folderu informacyjnego o oddziale Muzeum w Gliwicach - Zamek Piastowski w trzech wersjach językowych: 1. Folder informacyjny o oddziale Muzeum w Gliwicach - Zamek Piastowski - wersja polska format: 300 x 150 mm stron: 16 papier: kreda mat okładka: 300 g środek: 200 g, kolor 4/4 Okładka dodatkowo: folia mat+lakierUV 1/0 kolor 4/4 Introligatorka: oprawa broszurowa Nakład: 3000 egz. 2. Folder informacyjny o oddziale Muzeum w Gliwicach - Zamek Piastowski - wersja angielska format: 300 x 150 mm stron: 16 papier: kreda mat okładka: 300 g środek: 200 g, kolor 4/4 Okładka dodatkowo: folia mat+lakierUV 1/0 kolor 4/4 Introligatorka: oprawa broszurowa Nakład: 1500 egz. 3. Folder informacyjny o oddziale Muzeum w Gliwicach - Zamek Piastowski - wersja niemiecka format: 300 x 150 mm stron: 16 papier: kreda mat okładka: 300 g środek: 200 g, kolor 4/4 Okładka dodatkowo: folia mat+lakierUV 1/0 kolor 4/4 Introligatorka: oprawa broszurowa Nakład: 1500 egz. Projekty dostarczone będą przez Zamawiającego w wersji elektronicznej. Termin dostarczenia materiałów do druku - w dniu podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 3 3. zaparafowany projekt umowy - zał. nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwice, ul. Dolnych Wałów 8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Gliwice, ul. Dolnych Wałów 8a, Willa Caro, Dział Administracji - pok. 39.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest częścią projektu Muzeum w Gliwicach pn. Rewitalizacja Zamku Piastowskiego - Utworzenie Centrum Informacji Kulturalnej i Edukacji Regionalnej, dofinansowanego przez Unię Europejską z programu ZPORR.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.