eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › DOSTAWA MEBLI BUROWYCH DLA ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE Znak sprawy NrAER/118/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Szczecin: DOSTAWA MEBLI BUROWYCH DLA ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE Znak sprawy Nr: AER/118/09
Numer ogłoszenia: 90113 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BUROWYCH DLA ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE Znak sprawy Nr: AER/118/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem i montażem mebli biurowych z podziałem na 14 zadań, zwanych w dalszej części SIWZ zbiorczo meblami. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie zlokalizowanych na terenie Szczecina (szczegóły Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.10.00.00 - Meble 39.15.10.00 - Meble różne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 PZP. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia, nie spełnia warunek. 2. Podstawę oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu stanowią dokumenty, o których mowa w dziale V niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: a) wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w dziale V ust. 1 specyfikacji; w przypadku oferty wspólnej oświadczenie złoży każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, b) wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w dziale V ust. 2 specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej dokumenty, o których mowa w dziale V ust. 2 specyfikacji złoży każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca krajowy i zagraniczny złoży dokumenty w zakresie dla siebie wymaganym treścią działu V ust. 2 specyfikacji, c) dokumenty, o których mowa w pkt a) i b) niniejszego ustępu zostaną złożone wraz z ofertą, w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego, d) dokumenty, o których mowa w dziale V specyfikacji wykonawca przedłoży w formie oraz w sposób dopuszczony postanowieniami działu V oraz działu VIII specyfikacji, e) wymagane dla danego wykonawcy dokumenty, o których mowa w dziale V ust. 2 specyfikacji nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 2 PZP, f) w postępowania nie zostaną ustalone inne niż wskazane w pkt a - e) niniejszego ustępu okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowania na podstawie art. 24 PZP. 4. Jeżeli którakolwiek z przesłanek ustępu 3 niniejszego działu specyfikacji nie zostanie spełniona - wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków, o których mowa w dziele IV wykonawca złoży oświadczenie o treści stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Niezależnie od ust. 1, wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605z poz. zm.) dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b) niniejszego ustępu, aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców. albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 pok. 427.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Kancelarii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.