Ogłoszenie z dnia 2009-06-08
Bydgoszcz: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 90007 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem warzyw i owoców oraz jaj kurzych w zakresie: Grupa 1 - Kiszonki: kapusta kiszona - 3 000 kg, ogórki małosolne - 200 kg, ogórki kiszone - 2 000 kg. Grupa 2 - Warzywa okopowe: buraki - 7 500 kg, cebula - 500 kg, marchew - 10 000 kg, pietruszka korzeń - 2 500 kg, seler korzeń - 7 200 kg. Grupa 3 - Warzywa: pomidory - 1 000 kg, papryka świeża kolorowa - 200 kg, rzodkiewki - 250 kg, botwinka - 360 kg, ogórki gruntowe - 400 kg, ogórki świeże szklarniowe - 800 kg. Grupa 4 -Warzywa: fasola sucha typu Jaś - 500 kg, groch suchy łuskany - 300 kg. Grupa 5 - Warzywa: kapusta biała - 2 400 kg, kapusta czerwona - 600 kg, por - 150 kg. Grupa 6 - Warzywa: brokuły świeże - 800 kg, kalafior świeży - 1 000 kg, kapusta pekińska - 800 kg. Grupa 7 - Warzywa: koperek zielony - 100 kg, pietruszka nać - 100 kg, szczypiorek bez cebulki - 100 kg. Grupa 8 - Warzywa: sałata zielona - 800 kg. Grupa 9 - Jaja kurze: klasa A, klasa wagowa M ( od 55 g. do 60g.) - 3 500 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona 32.21.27.0 - Ogórki 32.21.10.0 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste 31.00.00.0 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 31.22.00.0 - 31.22.00.0 32.21.41.0 - Kapusta 32.21.40.0 - Warzywa kapustne 32.21.30.0 - Warzywa liściaste 32.21.32.0 - Sałata liściasta 31.42.50.0 - Jaja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn., że: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Inne wymagane dokumenty dla grup 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8: 1.W przypadku producenta - oświadczenie o stosowaniu dozwolonych środków ochron roślin i nawożenia oraz przestrzeganie okresu karencji. 2.W przypadku producenta - oświadczenie o stosowaniu dobrej praktyki rolniczej w gospodarstwie rolnym. 3.W przypadku producenta - numer gospodarstwa nadanego przez Agencje Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARIMIR). 4.W przypadku producenta - decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczającej środek transportu do przeważenia warzyw. 5.W przypadku hurtowni - decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczającej środek transportu do przeważenia warzyw. 6.W przypadku hurtowni - decyzja odpowiedniego Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu hurtowni do obrotu warzywami. 3. Inne wymagane dokumenty dla grupy 9: 1.W przypadku fermy - oświadczenie o nadzorze weterynaryjnym wraz podanie weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego fermy. 2.W przypadku fermy - dokument potwierdzający pozytywny wynik badań zdrowotności stada. 3.W przypadku hurtowni - oświadczenie o nadzorze odpowiedniej stacji sanitarnej nad hurtownią. 4. Wymagane oświadczenia dla grup 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Oświadczenie o podwykonawcach..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego lok.39 za okazaniem dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej (plus koszty przesyłki). Cena SIWZ 10 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy: NZZ/23/D/09. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 - sala narad - niski parter w dniu 18.06.2009r. o godzinie 10:00. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: Agata Juśkowiak tel. (052) 36-55-521, lok. 39, w godz. 7: 30 -15:00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Maria Szuda tel. (052) 36-55-483, Kuchnia Ogólna, w godz. 7.00-15.00 . Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. NIP: 953 258 22 66. Regon: 340517145. Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku: 7:30-15:00 E-mail: przetargi@biziel.pl. Zamawiający określa, że dostawy wybranych pozycji przedmiotu zamówienia odbywać się będą sezonowo: Grupa 1 pozycja 2 - ogórek małosolny: w miesiącach od czerwca do września, Grupa 3 pozycja 2 - papryka świeża kolorowa: w miesiącach od lipca do października, Grupa 3 pozycja 5 - ogórek gruntowy: w miesiącach od czerwca do października, Grupa 6 pozycja 1 - brokuły świeże: w miesiącach od czerwca do października, Grupa 6 pozycja 2 - kalafior świeży w miesiącach: od czerwca do listopada.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kiszonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapusta kiszona - 3 000 kg, ogórki małosolne - 200 kg, ogórki kiszone - 2 000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4, 03.22.12.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa okopowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buraki - 7 500 kg, cebula - 500 kg, marchew - 10 000 kg, pietruszka korzeń - 2 500 kg, seler korzeń - 7 200 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pomidory - 1 000 kg, papryka świeża kolorowa - 200 kg, rzodkiewki - 250 kg, botwinka - 360 kg, ogórki gruntowe - 400 kg, ogórki świeże szklarniowe - 800 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fasola sucha typu Jaś - 500 kg, groch suchy łuskany - 300 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.22.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapusta biała - 2 400 kg, kapusta czerwona - 600 kg, por - 150 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: brokuły świeże - 800 kg, kalafior świeży - 1 000 kg, kapusta pekińska - 800 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koperek zielony - 100 kg, pietruszka nać - 100 kg, szczypiorek bez cebulki - 100 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sałata zielona - 800 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.13.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Jaja kurze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klasa A, klasa wagowa M ( od 55 g. do 60g.) - 3 500 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





