Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Warszawa: Remont posadzek w Szkole Podstawowej nr 97 przy ul. Spiskiej 1 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 89986 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota, ul. Grójecka 17A, 01-021 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5783561, fax 022 5783555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadochota.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.urzadochota.waw.pl/PRZETARGI/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont posadzek w Szkole Podstawowej nr 97 przy ul. Spiskiej 1 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont posadzek w Szkole Podstawowej nr 97 przy ul. Spiskiej 1 w Warszawie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium 1500 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, którzy spełniają następujące warunki: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2)posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej 2 remontów ogólnobudowlanych, wykończeniowych o wartości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty każdy - w ciągu ostatnich 5 lat. 3)zapewnią realizację robót przez osoby legitymujące się uprawnieniami ogólnobudowlanymi ( min 1 osoba) z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów. Uwaga: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust.1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych w/g wzoru określonego w załączniku Nr 2 2)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz.III pkt.1 ppkt. 2) w SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik Nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 4)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wzór stanowi załącznik Nr 4 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów 5) Potwierdzenie wniesienia wadium 6)w przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom 7) Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl/PRZETARGI/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-021 Warszawa ul. Grójecka 17a pok. 477 Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Dzielnica Ochota - Wydział Zamówień Publicznych pok. 477 02-021 Warszawa ul. Grójecka 17a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego
- DOSTAWA KONSOLETY OŚWIETLENIOWEJ DLA TEATRU SYRENA.
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- Wykonanie materiałów promocyjnych na wydarzenia ze szkołami
- Zakup mebli biurowych i kuchennych
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury sportowej w Chodkowie-Działkach"
- Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół o obiekt przedszkola z niezbędną infrastrukturą techniczną (II)
- Budowa budynku gospodarczo-socjalnego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej oraz wiaty do przechowywania maszyn - II postępowanie
- Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
- Postępowanie pn. "Modernizacja budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. zo.o."
- Wykonanie kompaktowego węzła wymiennikowego dwufunkcyjnego dla potrzeb centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla części mieszkalnej budynku przy ul. Zgoda 23 w Koszalinie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.