eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchy LasDostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Gminnego Centrum Informatycznego, gmina Suchy Las (postępowanie oznaczoneGCI/ZP/2/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Suchy Las: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Gminnego Centrum Informatycznego, gmina Suchy Las (postępowanie oznaczone: GCI/ZP/2/2009)
Numer ogłoszenia: 89948 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Informatyczne Suchy Las sp. z o. o. , ul. Szkolna 11, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 061 8926294, faks 061 8926549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gci.suchylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminne Centrum Informatyczne Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Gminnego Centrum Informatycznego, gmina Suchy Las (postępowanie oznaczone: GCI/ZP/2/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Gminnego Centrum Informatycznego w Suchym Lesie, gmina Suchy Las. Szczegółowe informacje w sprawie miejsca dostawy oraz wymagań i parametrów technicznych zamawianego sprzętu zawarte zostały w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 2 kwietnia 2009 roku. CPV podstawowy: 48.82.20.00-6 CPV dodatkowe: 30.12.12.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2 Zamówienie stanowi jednolitą niepodzielną część. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Wykonawców. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z zapisami art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (licencje, zezwolenia, certyfikaty). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U.z 2007 r, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami). 5. Jako Wykonawcy w okresie ostatnich 3 latach (2006-2008) wykonali dostawy o podobnym zakresie za łączną kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł: a) w tym jedna dostawa za kwotę minimum 150.000,00 zł Uwaga: Zamawiający na potwierdzenie należytego wykonania dostaw wyszczególnionych w pkt. III 5, żąda dołączenia do oferty referencji, w których winny być określone zakres i wartości kwotowe zrealizowanych dostaw..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawierającym: 1. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 2. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 3. Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. 7. Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem wszelkich kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT . Cena musi być wyrażona w PLN - oświadczenie Wykonawcy - druk Nr 2.4. 8. Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 9. Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia, warunkami gwarancji i sporządzoną na tej podstawie kalkulacją będącą podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 10. Oświadczenie o podwykonawcach- druk Nr 2.7. 11. Karta sprzętu, kalkulacja cenowa (potwierdzenie spełniania wymagań zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ) - druk Nr 2.8. 12. Wykaz zrealizowanych dostaw wraz z referencjami - druk Nr 2.9. 13. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. B) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym- jak wyżej- przez Wykonawcę. C) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale lub też dopuszczalne jest dołączenie kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. D) Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz złożonej oferty. E) Zamawiający na podstawie art.36 ust.4 żąda wskazania przez Wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. F) Zamawiający zaleca aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. G) Strony oferty winny być ponumerowane i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. H) Zamawiający zaleca aby Wykonawca sporządzał ofertę zgodnie z podanym wzorem Formularza Ofertowego. Zamawiający dopuszcza złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego. I) Dokumenty lub informacje załączone do oferty, a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca może złożyć w odrębnej części oferty - z proponowaną nazwą TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Zamawiający przyjmuje, że ta część oferty stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przy braku stosownych zastrzeżeń Zamawiający przyjmuje, że informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku zastrzeżenia przez Wykonawcę informacji, których jawność wynika z innych aktów prawnych zastrzeżenie nie będzie obowiązywało. Dotyczy to np. jawnego otwarcia ofert i zapisu wynikającego z art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. J) Zamawiający zaleca aby kolejność dokumentów oferty odpowiadała podanemu wyżej układowi (pkt. od 1 do 15). K) Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zbindowana..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gci.suchylas.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie z ww. strony, lub za opłatą otrzymać ją drogą pocztową na pisemną prośbę w terminie 5 dni (art. 37 i art. 42 ustawy Pzp). Koszt SIWZ w wersji papierowej wraz z załącznikami wynosi 20 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego- pokój zarządu (I piętro) bezpośrednio u pana Marusza Wątroby lub pocztą w terminie do dnia 2009-04-14 do godziny 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. SIWZ wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego: www.gci.suchylas.pl, natomiast ogłoszenie o przetargu- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, tj., Gminne Centrum Informatyczne Suchy Las Sp. z o.o., ul. Szkolna 11, 62-002 Suchy Las. Uwaga: Pobranie dokumentacji przetargowej ze strony internetowej Zamawiającego nie jest tożsame z pobraniem SIWZ w wersji papierowej i nie skutkuje automatycznym przesyłaniem przez Zamawiającego informacji o postępowaniu na podstawie art.38 ust.2 ustawy Pzp). 2. Dokumentację przetargową Wykonawca może pobrać bezpłatnie z ww. strony, lub za opłatą otrzymać ją drogą pocztową na swoją pisemną prośbę w terminie 5 dni (art. 37 i art. 42 ustawy Pzp). Koszt SIWZ w wersji papierowej wraz z załącznikami wynosi 20,00 zł. 3. Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. 4. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. 5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Dodatkowe wyjaśnienia i informacje dotyczące zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz.8-16, pokój zarządu ul. Szkolna 11 (I piętro). Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane przez Wykonawców zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelka korespondencja z Zamawiającym musi być prowadzona w języku polskim. Wyjaśnienia udzielane będą na pytania (przekazane Zamawiającemu pisemnie lub faksem) nie później niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, pytania przekazane do Zamawiającego za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres i w godzinach pracy, przed upływem terminu przewidzianego na składanie zapytań. Wszelkie oświadczenia lub dokumenty, zawiadomienia, wnioski lub informacje Zamawiający i Wykonawcy zobowiązani są przekazywać pisemnie lub za pomocą faksu na nr 061 8926 292, z zastrzeżeniem protestu, który składa się wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego. Złożenie protestu w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. UWAGA: Przesłanie dokumentów po godzinach pracy, skutkować będzie zarejestrowaniem takiego pisma jako poczty przychodzącej z datą następnego dnia roboczego Zamawiającego. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez wykonawcę powyższego wymogu. Wyjaśnienia zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego a także przesłane Wykonawcy, który składał zapytanie oraz pozostałym Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał SIWZ w wersji papierowej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.