Ogłoszenie z dnia 2008-04-30
Nowe Miasto: Leasing Ambulansów sanitarnych Nr. sprawy ZP PN / 4 / 2008 .Nie otwierać przed dniem 21.05. 2008 r godz. 12 00 .
Numer ogłoszenia: 89897 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, fax 048 6740040.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-nowemiasto.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing Ambulansów sanitarnych Nr. sprawy ZP PN / 4 / 2008 .Nie otwierać przed dniem 21.05. 2008 r godz. 12 00 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest Leasing Ambulansów sanitarnych z opcją ich wykupu w ilości szt 3, fabrycznie nowych ,wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2007r spełniających warunki dopuszczenia do ruchu ,co do których minimalne wymagania określony zostały poniżej typu: 1) Zadanie nr 1 - Ambulans sanitarny W- Podstawowy szt 1 o minimalnych parametrach technicznych i wyposażeniu opisanych w załączniku nr 3 ; 2) Zadanie nr 2 -Ambulans sanitarny T - Transportowy szt 1 o minimalnych parametrach technicznych i wyposażeniu opisanych w załączniku nr 4; 3) Zadanie nr 3 -Ambulans sanitarny T- Transportowy szt 1 o minimalnych parametrach technicznych i wyposażeniu opisanych w załączniku nr 5; oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 34114121-3 ; 66140000-3 . Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z normami PN-EN 1789 i 1865 i posiadać wyposażenie zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Nr 82/2007/DSM z dnia 9 października 2007r .Przedmiot zamówienia występuje jako jedno zadanie.Wszystkie pojazdy powinny być tej samej marki. II WARUNKI DOTYCZĄCE LASINGU 1.Opłata wstępna 0 % wartości brutto pojazdów z wyposażeniem i zabudową; 2.Wartość końcowa 1 % wartości brutto pojazdów z wyposażeniem i zabudową; 3.Przewidywana opcja wykupu z prawem pierwokupu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej z możliwością dalszej eksploatacji pojazdów do czasu wykupu; 4.Leasing udzielny zostanie w PLN; 5.Spłata rat leasingowych w równych ratach miesięcznych w oparciu o stałą stopę kredytową; 6.Czas trwania umowy leasingowej 60 miesięcy. Wartość zamówienia 116.521,0 euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do dnia 21.05.2008 r godz. 12 00. Zamawiający określa wadium na kwotę 4.518,00 PLN słownie: cztery tysiące czterysta czterdzieści trzy złote Wadium może być wniesione w pieniądzu do kasy SPZOZ w Nowym-Mieście n/P lub przelane na konto Banku Spółdzielczego w Belsku Dużym oddział Nowe-Miasto n/P Nr. 48 9116 0001 0001 4616 2000 0002 lub w inny sposób określony w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu , przelewem ,wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Pozostałe formy wniesienia wadium określone w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcom na zasadach określonych w art.46 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca traci wadium nie spełniając warunków zawartych w art.46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ,który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wymaganym terminie , zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie spełniający warunki określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . 2.Wykonawcy o których mowa w pkt 6.1. mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków . Spełnienie wymaganych warunków , opisanych w 6.2 będzie dokonane na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa w pkt.7 zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Wykonawcy , którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub dokumenty te posiadają błędy zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w wyznaczonym terminie zgodnie z art 26 ust 3 i 4 ustawy. Nie spełnienie któregokolwiek z warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ,a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru określonego w załączniku nr 1. do SIWZ należy załączyć: 1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia; a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i ust 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ . b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; c)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert; d)Koncesje zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ( w przypadku nie obowiązywania tej pozycji należy złożyć oświadczenie); e)Oryginał lub kserokopię Rejestru przedmiotu zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego z za jego wprowadzenie do obrotu wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą, certyfikat CE deklarację zgodności lub inne równoważne dokumenty, które potwierdziłyby zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość przedmiotu zamówienia ; W sytuacji gdy odpowiednie przepisy prawa wymagają, by potwierdzenie spełniania norm czy wymogów jakościowych wydane było w ściśle określonej formie, jej zachowanie jest konieczne; - w przypadku gdy wykonawca w przypadku ,któregoś przedmiotu zamówienia dostarczy potwierdzenie rejestracji ( lub inne wpisać) w rejestrze prowadzonym przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych będzie dokumentem wystarczającym w zakresie p.pkt. e) ,( dotyczy sprzętu i aparatury medycznej); f)Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , składa : a)wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (co najmniej 1 zmówienie o wartości zgodnej z przedmiotem zamówienia) oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że usługi zostały wykonane należycie wg. wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ . 3.W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a)oryginał lub kserokopię polisy lub inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 87poz.605). 5.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 6.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem :SP Z O Z w Nowym-Mieście n/P ul. Tomaszowska 43 26-420 N.Miasto n/P.Płatne 30 .00 PLN w Banku Belsk Duży oddział N. Miasto konto 48 9116 0001 0001 4616 2000 0002.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n/P -budynek administracyjny (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NOWE MIASTO
więcej: przetargi NOWE MIASTO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Dostawa ambulansu typu P z wyposażeniem do Szpitala Powiatowego we Wrześni sp. z o.o. w restrukturyzacji
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o. (II)"
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





