eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonanie remontów w n/w placówkach oświatowych w CzęstochowieZadane I - Szkoła Podstawowa Nr 14 przy ul. Waszyngtona 62; Zadanie II - Szkoła Podstawowa Nr 48 przy ul. Schillera 5; Zadanie III - Szkoła Podstawowa Nr 11 przy ul. Festynowej 24.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Częstochowa: Wykonanie remontów w n/w placówkach oświatowych w Częstochowie: Zadane I - Szkoła Podstawowa Nr 14 przy ul. Waszyngtona 62; Zadanie II - Szkoła Podstawowa Nr 48 przy ul. Schillera 5; Zadanie III - Szkoła Podstawowa Nr 11 przy ul. Festynowej 24.
Numer ogłoszenia: 89893 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, fax 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów w n/w placówkach oświatowych w Częstochowie: Zadane I - Szkoła Podstawowa Nr 14 przy ul. Waszyngtona 62; Zadanie II - Szkoła Podstawowa Nr 48 przy ul. Schillera 5; Zadanie III - Szkoła Podstawowa Nr 11 przy ul. Festynowej 24..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac dot. zadania I:a)wymiana stolarki okiennej szt. 86; b)impregnacja ochronna więźby dachowej oraz ułożenia izolacji cieplnej z wełny mineralnej; c)remont sieci hydrantowej. Zakres prac dot. zadania II: a)renowacja konstrukcji stalowej budynku pływalni; b)wymiana płytek ceramicznych plaży basenu. Zakres prac dot. zadania III: a)odgruzowanie przewodów kominowych; b)wykonanie przewodów wentylacyjnych; c)wymurowanie kominów ponad dachem; d)uzupełnienia tynków zwykłych oraz malowanie pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają: a)dokumentacja projektowo-kosztorysowa; b)przedmiary robót; c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)dysponują co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 3)udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości min. -dla zadania I i II - 100.000,00 zł brutto; -dla zadania III - 30.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu muszą być: -dla warunku 1): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -dla warunku 2): a)Wskazanie imienia i nazwiska osoby, która będzie sprawować funkcję kierownika budowy wraz z jej uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w  specjalności konstrukcyjno-budowlanej określonymi przepisami Prawa budowlanego (wg załącznika nr 5 do siwz). b)Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osoby, potwierdzające jej przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na  dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. -dla warunku 3): a)Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 3 lub 4 do siwz), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o wartości min. -dla zadania I i II - 100.000,00 zł brutto; -dla zadania III - 30.000,00 zł brutto. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres budynku, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i  zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego. b)Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867) - sporządzone odrębnie dla każdego zadania. UWAGA: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w  sytuacji uregulowanej w § 10 wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. b)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20/05/2008, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego sala nr 108..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Szkoła Podstawowa Nr 14 przy ul. Waszyngtona 62..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Szkoła Podstawowa Nr 14 przy ul. Waszyngtona 62; Zakres prac dot. zadania I: a)wymiana stolarki okiennej szt. 86; b)impregnacja ochronna więźby dachowej oraz ułożenia izolacji cieplnej z wełny mineralnej; c)remont sieci hydrantowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.22-5, 45.32.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Szkoła Podstawowa Nr 48 przy ul. Schillera 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - Szkoła Podstawowa Nr 48 przy ul. Schillera 5; Zakres prac dot. zadania II: a)renowacja konstrukcji stalowej budynku pływalni; b)wymiana płytek ceramicznych plaży basenu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.10-1, 45.43.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Szkoła Podstawowa Nr 11 przy ul. Festynowej 24..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - Szkoła Podstawowa Nr 11 przy ul. Festynowej 24; Zakres prac dot. zadania III: a)odgruzowanie przewodów kominowych; b)wykonanie przewodów wentylacyjnych; c)wymurowanie kominów ponad dachem; d)uzupełnienia tynków zwykłych oraz malowanie pomieszczeń..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.11.12.20-6, 45.26.25.20-2, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.