Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-16
Bytom: Dostawa narzędzi dla Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
Część I - Dostawa narzędzi różnych
Część II - Dostawa elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych
Część III - Dostawa urządzeń elektromechanicznych i sprzętu dielektrycznego
Część IV - Dostawa mierników i wskaźników napięcia
Numer ogłoszenia: 89713 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi dla Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część I - Dostawa narzędzi różnych Część II - Dostawa elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych Część III - Dostawa urządzeń elektromechanicznych i sprzętu dielektrycznego Część IV - Dostawa mierników i wskaźników napięcia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. Część I: Dostawa narzędzi różnych Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę narzędzi różnych szczegółowo określonych pod względem rzeczowym i ilościowym w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do druku Oferta. Część II: Dostawa elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę narzędzi szczegółowo określonych pod względem rzeczowym i ilościowym w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.1 do druku Oferta. Część III: Dostawa urządzeń elektromechanicznych i sprzętu dielektrycznego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę urządzeń elektromechanicznych i sprzętu dielektrycznego szczegółowo określonych pod względem rzeczowym i ilościowym w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.2 do druku Oferta. Część IV - Dostawa mierników i wskaźników napięcia Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę mierników i wskaźników napięcia szczegółowo określonych pod względem rzeczowym i ilościowym w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.3 do druku Oferta.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 44.51.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100 ) Część II: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ) Część III: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 ) Część IV: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100 )
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia 5.3.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 6 i/lub nr 6.1 i/lub nr 6.2 i/lub nr 6.3 do druku OFERTA. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja jakości przedmiotu zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 3 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi różnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę narzędzi różnych szczegółowo określonych pod względem rzeczowym i ilościowym w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do druku Oferta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja jakości przedmiotu zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa elektronarzędzi i narzędzi pneumatycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę narzędzi szczegółowo określonych pod względem rzeczowym i ilościowym w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.1 do druku Oferta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja jakości przedmiotu zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzeń elektromechanicznych i sprzętu dielektrycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę urządzeń elektromechanicznych i sprzętu dielektrycznego szczegółowo określonych pod względem rzeczowym i ilościowym w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.2 do druku Oferta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja jakości przedmiotu zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mierników i wskaźników napięcia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę mierników i wskaźników napięcia szczegółowo określonych pod względem rzeczowym i ilościowym w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6.3 do druku Oferta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Gwarancja jakości przedmiotu zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku nie będącego własnością S.R.K. S.A., którego wycena jest niezbędna dla działalności Spółki w latach 2025-2027 z podziałem na 4 części.
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - ul. Katowicka 60 front i oficyna
- Usługi wsparcia - 3 zadania, poradnictwo psychologiczne, wsparcie psychoterapeutyczne oraz psychoedukacja dla uczestników/ uczestniczek projektu "Wspieramy i usamodzielniamy"
- BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu w roku szkolnym 2025/2026
- "Wykonanie analiz fizykochemicznych, radiochemicznych i bakteriologicznych wód kopalnianych, zrzutowych, odbiorników powierzchniowych i osadów" dla SRK S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA NARZĘDZI
- "Dostawa narzędzi ręcznych"
- Dostawa narzędzi i akcesoriów narzędziowych
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
- Dostawa materiałów i akcesoriów budowlanych.
- Dostawa wyposażenia obsługowo-remontowego warsztatów Znak postępowania 250/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.