Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-16
Gdańsk: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na:
Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKIA Oddział w Gdańsku - roboty remontowe
Numer ogłoszenia: 89659 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, faks 058 5112405 , strona internetowa www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na drogach krajowych administrowanych przez GDDKIA Oddział w Gdańsku - roboty remontowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych na wybranych elementach obiektów mostowych znajdujących się na obszarze Rejonów Dróg w: Gdańsku, Kościerzynie, Słupsku i Tczewie: Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie: a) Nawierzchnio-izolacji na górnych powierzchniach wskazanych kap chodnikowych, b) Reprofilacji ubytków w elementach żelbetowych zaprawą PCC, c) Renowacji powłok antykorozyjnych elementów stalowych, d) Renowacji powłok ochronnych elementów betonowych, Wypełnienie szczelin silikonową masą uszczelniającą.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W trakcie realizacji umowy pierwotnej zaistniała potrzeba udzielenia Wykonawcy tej umowy zamówienia uzupełniającego, które zostanie udzielone w okresie nie przekraczającym 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających była przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. Ponadto zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie obejmuje wykonanie prac budowlanych na wybranych elementach obiektów mostowych znajdujących się na obszarze Rejonów Dróg w: Gdańsku, Kościerzynie, Słupsku i Tczewie: Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie: a) Nawierzchnio-izolacji na górnych powierzchniach wskazanych kap chodnikowych, b) Reprofilacji ubytków w elementach żelbetowych zaprawą PCC, c) Renowacji powłok antykorozyjnych elementów stalowych, d) Renowacji powłok ochronnych elementów betonowych, e) Wypełnienie szczelin silikonową masą uszczelniającą. Włączenie tych robót do Kontraktu i udzielenie ich Wykonawcy zadania podstawowego, pozwoli ujednolicić pod względem przede wszystkim materiałowym i wizualnym (ale też i technologicznym) wykonanie wytypowanych robót naprawczych na szeregu elementów konstrukcyjnych elementów obiektów mostowych, a w przyszłości (po upływie okresu gwarancyjnego) może znacznie uprościć Zamawiającemu realizację bieżącego utrzymania obiektów, w zakresie chociażby konserwacji wyremontowanych elementów. Sytuacja opisana powyżej wyczerpuje przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, gdyż zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (które zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego) i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Alkor Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 12-16, 81-759 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





