Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-14
Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do stosowania w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
Numer ogłoszenia: 89624 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 88 147, faks 94 34 88 103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do stosowania w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 - Igły do znieczulenia podpajęczego - 4 580 szt.; 2. Zadanie nr 2 - Igły do blokad splotów nerwowych - 550 szt.; 3. Zadanie nr 3 - Rurki intubacyjne - 6 900 szt.; 4. Zadanie nr 4 - Rurki intubacyjne do długich intubacji - 60 szt.; 5. Zadanie nr 5 - Rurki intubacyjne do długich wentylacji w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych - 150 szt.; 6. Zadanie nr 6 - Rurki intubacyjne wstępnie uformowane - 80 szt.; 7. Zadanie nr 7 - Rurki tracheostomijne - 370 szt.; 8. Zadanie nr 8 - Rurki ustno-gardłowe - 7 000 szt.; 9. Zadanie nr 9 - Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 500 szt.; 10. Zadanie nr 10 - Cewniki do odsysania, zgłębniki - 140 300 szt.; 11. Zadanie nr 11 - Zestawy do drenażu klatki piersiowej - 205 szt.; 12. Zadanie nr 12 - Worki do godzinowej zbiórki moczu - 200 szt.; 13. Zadanie nr 13 - Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych - 12 900 szt.; 14. Zadanie nr 14 - Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne - 1 200 szt.; 15. Zadanie nr 15 - Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe - 1 200 szt.; 16. Zadanie nr 16 - Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 1 800 szt.; 17. Zadanie nr 17 - Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 1 200 szt.; 18. Zadanie nr 18 - Aparaty do pompy Braun - 3 600 szt.; 19. Zadanie nr 19 - Regulator prędkości przepływu - 3 000 szt.; 20. Zadanie nr 20 - Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator - 400 szt.; 21. Zadanie nr 21 - Linie do podgrzewacza Hotline - 400 szt.; 22. Zadanie nr 22 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń - 1 300 szt.; 23. Zadanie nr 23 - Zestawy do kaniulacji żył centralnych - 50 szt.; 24. Zadanie nr 24 - Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy - 4 665 szt.; 25. Zadanie nr 25 - Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych (CSE) - 600 szt.; 26. Zadanie nr 26 - Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt.; 27. Zadanie nr 27 - Obwody do respiratora Trilogy - 60 szt.; 28. Zadanie nr 28 - Obwody do aparatu do znieczulenia - 1 300 kpl.; 29. Zadanie nr 29 - Obwody do respiratora w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych - 1 100 kpl.; 30. Zadanie nr 30 - Elektrody do czasowej stymulacji serca - 135 szt.; 31. Zadanie nr 31 - Przyrządy do żywienia dojelitowego - 4 440 szt.; 32. Zadanie nr 32 - Przedłużacze anestezjologiczne - 5 400 szt.; 33. Zadanie nr 33 - Dreny do pompy objętościowej GRASEBY 3000 - 2 040 szt.; 34. Zadanie nr 34 - Przedłużacze do pomp strzykawkowych - 32 200 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.13.21-6, 33.14.13.20-2, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Zadanie nr: 1 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 2 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 3 - 1 sztuka z pozycji 2 i 3, 2 sztuki z pozycji 1, tj.: 1 sztuka w rozmiarze od 3.5 do 4.5 i 1 sztuka w rozmiarze 5.0 do 9.5; Zadanie nr: 4 - 1 sztuka; Zadanie nr: 5 - 1 sztuka; Zadanie nr: 6 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 7 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 8 - 1 sztuka; Zadanie nr: 9 - 1 sztuka; Zadanie nr: 10 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 11 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 12 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 13 - 1 sztuka z każdej pozycji oraz katalog lub karta techniczna produktu; Zadanie nr: 14 - 1 sztuka z każdej pozycji oraz katalog lub karta techniczna produktu; Zadanie nr: 15 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 16 - 1 sztuka; Zadanie nr: 17 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 18 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 19 - 2 sztuki; Zadanie nr: 20 - 1 sztuka z dowolnej pozycji; Zadanie nr: 21 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 22 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 23 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 24 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 25 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 26 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 27 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 28 - 1 sztuka; Zadanie nr: 29 - 1 sztuka; Zadanie nr: 30 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 31 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 32 - 1 sztuka z każdej pozycji; Zadanie nr: 33 - strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; Zadanie nr: 34 - 1 sztuka - rozmiar dowolny. Zamawiający wymaga aby Wykonawca opisał próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisał strony z katalogów z zaznaczeniem oferowanych zadań i pozycji. Ilości próbek odnoszą się do formularza ofertowego. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; 8) dokument potwierdzający testowanie regulatora prędkości przepływu na lipidach (dot. zadania nr 19); Zamawiający wymaga aby Wykonawca opisał dokumenty (pkt 6 - 8) numerem zadania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły do znieczulenia podpajęczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do znieczulenia podpajęczego pencil - point, rozmiary: 25g x 90mm 26g x 90mm 27g x 90mm - 4500 szt.; 2) Igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil point, rozmiary: 27g x 120-130mm - 30 szt.; 3) Igła do neuroliz ,rozmiary:18G - 20G x 150 mm, 20G - 22G x 200 mm - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły do blokad splotów nerwowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG, rozmiar: 22G/50mm - 300 szt.; 2) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG, rozmiar: 22G/80mm - 100 szt.; 3) Igły do blokad splotów nerwowych przy użyciu stymulatora, rozmiar: 22G/50mm - 100 szt.; 4) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG, rozmiar: 21G/110mm - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rurki intubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmairy od nr 3.5 do nr 9,5 co 0,5 - 6 000 szt.; 2) Rurki intubacyjne bez mankietu rozmiary od nr 4,0 do nr 6,5 co 0,5 - 400 szt.; 3) Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem niskociśnieniowym rozmiary 6.0, 7,0, 8,0, 9,0 - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki intubacyjne do długich intubacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna z mankietem rozmiary 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne do długich wentylacji w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna z mankietem rozmiary 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rurki intubacyjne wstępnie uformowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurka intubacyjna wersja północ rozmiary 6.0, 6.5, 7.0, 7.5, 8.0 - 50 szt.; 2) Rurka intubacyjna wersja południe rozmiary 6.0, 6,5, 7.0, 7.5, 8.0 - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rurki tracheostomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Rurki standardowe z ruchomym szyldem bez mankietu rozmiary 3.0, 3.5, 4.0, 4.5 - 120 szt.; 2) Rurki z regulowanym położeniem kołnierza rozmiary 5.0, 6.0, 7.0, 8.0 - 50 szt.; 3) Rurki standardowe z mankietem niskociśnieniowym rozmiary 7.0, 7.5, 8.0 - 100 szt.; 4) Rurka z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej rozmiary 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rurki ustno-gardłowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka ustno-gardłowa rozmiar 0,1,2,3,4,5 - 7000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Cewniki do odsysania, zgłębniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Cewnik do odsysania rozmiar: Ch 4 - 600 szt. 2 ) Cewnik do odsysania rozmiar: Ch 6, Ch 8 Ch 10, Ch 12 Ch 14, Ch 16, Ch 18 - 102 000 szt. 3 ) Cewnik do karmienia niemowląt z zatyczką rozmiar: Ch 6, Ch 8 - 24 000 szt. 4 ) Cewnik do podawania tlenu przez nos/wąsy/ rozmiar: - - 10 000 szt. 5 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny rozmiar: Ch 8, Ch 10, Ch 12, Ch 14, Ch 16 długość 800mm, Ch 18, Ch 20 długość 1000mm - 3 500 szt. 6 ) Zgłębnik żołądkowy sterylny rozmiar: Ch 28 długość 1000mm - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do drenażu klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do drenażu klatki piersiowej, min. 2200 ml - 15 szt.; 2) Zestaw drenów do drenażu dwubutlowego - 60 szt.; 3) Zestawy drenów do drenażu jednobutlowego - 130 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Worki do godzinowej zbiórki moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek do godzinowej zbiórki moczu, min. 2000 ml - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 11 000 szt. 2 ) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci - z wejściem bocznym dla dorosłych - 400 szt. 3 ) Sterylny filtr mechaniczny dla dorosłych - 1 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, pediatryczny - 800 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci - z wejściem bocznym, pediatryczny - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci noworodkowy - 600 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla niemowląt - 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny wymiennik ciepła i wilgoci - 1 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda do tlenoterapii biernej -jałowa, 500 ml - 1 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Aparaty do pompy Braun.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Aparaty do pompy infuzyjnej do płynów - 2 000 szt.; 2) Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych - 800 szt.; 3) Aparaty do pompy infuzyjnej do płynów do podawania leków cytostatycznych - 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Regulator prędkości przepływu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych - 3 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kocyk dla dorosłych na górną połowę ciała do ogrzewacza konwekcyjnego jednorazowego użytku - 300 szt.; 2) Kocyk dla dorosłych na całe ciało do ogrzewacza konwekcyjnego jednorazowego użytku - 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Linie do podgrzewacza Hotline.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do przepływowego podgrzewacza płynów i krwi, jednorazowego użytku - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- dwukanałowe, rozmiary: 6F/15G 7F/14G - 300 szt.; 2) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe, rozmiary: 7F/14G - 1 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zestawy do kaniulacji żył centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kaniulacji żył centralnych rozmiar 7F/14G - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Zestawy do drenażu przezskórnego - rozszerzony rozmiar: 6F, 9F - 180 szt. 2 ) Zestawy do drenażu przezskórnego- jednostopniowy rozmiar: 9F - 180 szt. 3 ) Przedłużacz do drenażu przezskórnego rozmiar: 12F - 600 szt. 4 ) Rampa trójdrożna - j. uż. sterylna rozmiar: - 1 000 szt. 5 ) Rampa dwudrożna - j. uż. sterylna rozmiar: - 1 000 szt. 6 ) Dren do klatki piersiowej rozmiar: 50 cm - 100 szt. 7 ) Kateter do szynowania jelit rozmiar: 300 cm - 5 szt. 8 ) Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-loc rozmiar: przedłużacz7 cm - 1 600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych (CSE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego - ciągłego -380 szt.; 2) Dodatkowe wyposażenie zestawu -Filtry zewnątrzoponowe płaskie - 50 szt.; 3) Zestawy łączonego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczego - 20 szt.; 4) Igła Touhy, 18G - 100 szt.; 5) Strzykawka niskooporowa, 10ml - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zestawy do pomiaru ciśnienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomiaru ciśnienia - 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Obwody do respiratora Trilogy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód pacjenta do respiratora Trilogy - jednorazowego użytku - 60 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Obwody do aparatu do znieczulenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwód oddechowy jednorazowy do znieczulania 2 rury min 180 cm - 1 300 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Obwody do respiratora w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii Dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ obwodów do respiratora, jednorazowego użytku - 1 100 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Elektrody do czasowej stymulacji serca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Elektroda do czasowej stymulacji serca, rozmiary: 6Fx125 cm, 7Fx125 cm - 70 szt. 2) Introduktor do wprowadzania elektrod rozmiary: 7Fx120mm, 8Fx120mm - 65 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Przyrządy do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Przyrządy do żywienia , pack - 1 300 szt. 2 ) Przyrządy do żywienia , na butelki - 1 300 szt. 3 ) Zgłębnik poliuretanowy , 10/130 cm - 50 szt. 4 ) Zgłębnik poliuretanowy , 12/110-130 cm - 50 szt. 5 ) Aparaty do pompy FLOCARE 800 , na butelki - 100 szt. 6 ) Aparaty do pompy FLOCARE 800 , pack - 100 szt. 7 ) Aparaty do pompy FLOCARE INFINITY , pack - 1 500 szt. 8 ) Zgłębnik gastrostomijny , 14, 18, 20/23cm - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Przedłużacze anestezjologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacze anestezjologiczne - 5 000 szt.; 2) Łącznik obrotowy - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dreny do pompy objętościowej GRASEBY 3000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć -standard, filtr 200? - 20 szt. 2 ) Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem - standard - 20 szt. 3 ) Zestaw infuzyjny do przetoczeń chemioterapeutyków, filtr 0,2? - 100 szt. 4 ) Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych - 600 szt. 5 ) Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard - 1 200 szt. 6 ) Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków - 50 szt. 7 ) Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Przedłużacze do pomp strzykawkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 0,90m - 100 szt.; 2) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 1,20m - 100 szt.; 3) Przedłużacz do pomp luer-lock, dł. 1,50m - 27 000 szt.; 4) Przedłużacz do pomp luer-lock bursztynowy, dł. 1,50m - 5 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 z podziałem na 2 zadania
- "Dostawa kompaktora do styropianu do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie".
- Przebudowa DW 152 odc. Resko - Płoty
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji sanitarnych w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOBYŁCE
- Zakup sprzętu medycznego dla Centralnej Sterylizacji i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego i aparatu USG do Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Besku.
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla Klinicznego Oddziału Anestezjologii, Intensywnej Terapii i Leczenia Bólu - zakup analizatora do tromboelastometrii, aparatu do pomiaru kalorymetrii
- Dostawa aparatów kardiotokograficznych do monitorowania ciąży wraz z telemetrią płodową.
- Dostawa akcesoriów i części eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.