eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecREMONT SANITARIATÓW-BRANŻA INSTALACYJNA



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Sosnowiec: REMONT SANITARIATÓW-BRANŻA INSTALACYJNA
Numer ogłoszenia: 89593 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych, ul. Braci Mieroszewskich 42, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 263 51 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsab.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SANITARIATÓW-BRANŻA INSTALACYJNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów dla uczniów i personelu na 4 kondygnacjach w 5 pionach wodociagowych i 7 pionach kanalizacyjnych- branża instalacyjna w głównym budynku Zespołu Szkół Architektoniczno-Budowlanych przy ul. Braci Mieroszewskich 42 w Sosnowcu -Zagórzu. Powierzchnia remontowana- 110,5 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy - 10% wartości umowy brutto - na druku zał. nr 10 do SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ terminowe złożenie oferty przetargowej zgodnie z wymogami b/ dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, c/ wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, d/ każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, e/ wszystkie koszty związane ze sporządzeniem oferty ponosi wykonawca niezależnie od wyniku postępowania, f/ oferty wykonawców, którzy zostali wykluczeni nie będą rozpatrywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające ważność oferty i spełnienie warunków zamawiającego, które muszą być dołączone do OFERTY (wg wzoru zał. nr 1 do specyfikacji): OFERTA - druk wypełniony szczegółowo - musi być podpisana przez wykonawcę lub osobę/y/ upoważnioną ze strony wykonawcy i musi zawierać ZAŁĄCZNIKI : 1/ Nr 1 - Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową na podstawie: a) przedmiaru robót - wg załącznika nr 4 do specyfikacji b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 i projektu - rysunki instalacji - załącznik nr 3 do specyfikacji. 2/ Nr 2 - Oświadczenie o zastosowaniu materiałów i wyrobów zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego - złożone na druku - załącznikach nr 5 do specyfikacji 3/ Nr 3 - Aktualny wyciąg z rejestru stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (status firmy, data i miejsce rejestracji oraz wykaz osób uprawnionych do podpisywania i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 4/ Nr 4 - Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem otwarcia ofert . 5/ Nr 5 - Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego o nie zaleganiu z opłatami, podatkami lub, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych (oryginał lub potwierdzona kopia) wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem otwarcia ofert. 6/ Nr 6 - Referencje inwestorów za okres ostatnich 5-ciu lat /2003-2007/ potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie (wg wzoru zał. nr 6 do specyfikacji), zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane są referencje o charakterze i złożoności tożsamej z przedmiotem zamówienia - remont pomieszczeń sanitarnych w budynkach użyteczności publicznej - branża instalacyjna - powierzchnia użytkowa remontowana 110,50 m2. 7/ Nr 7 - Oświadczenie z art. 22, ust.1 Ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru zał. nr 7 do specyfikacji). 8/ Nr 8 - Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 9/ Nr 9 - Ewentualne zastrzeżenie Wykonawcy, wynikające z art. 8, ust. 3 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, o nie ujawnianiu informacji z oferty, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, na druku - zał. nr 8 do specyfikacji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86, ust. 4 cytowanej wyżej Ustawy. 10/ Nr 10 - Oświadczenie o przyjęciu treści Umowy realizacyjnej, stanowiącej zał. nr 9 do specyfikacji . 11/ Nr 11 - Oświadczenie o udzieleniu okresu gwarancji na roboty budowlane w zakresie branży instalacyjnej - min. 3 lata.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsab.sosnowiec.pl ; www.bip.um.sosnowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych 41-219 Sosnowiec ul. Braci Mieroszewskich 42.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych Kancelaria Dyrektora -parter 41-219 Sosnowiec ul. Braci Mieroszewskich 42.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.