eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzetarg nieograniczony na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla nw. zadań:Zadanie I - Remont boiska w budynku Zespół Szkół nr 2, ul. Wirażowa 8 w Częstochowie. Zadanie II - Remont łazienek w Gimnazjum. nr 18, ul. Orkana 95 w Częstochowie.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla nw. zadań:Zadanie I - Remont boiska w budynku Zespół Szkół nr 2, ul. Wirażowa 8 w Częstochowie. Zadanie II - Remont łazienek w Gimnazjum. nr 18, ul. Orkana 95 w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 89575 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla nw. zadań:Zadanie I - Remont boiska w budynku Zespół Szkół nr 2, ul. Wirażowa 8 w Częstochowie. Zadanie II - Remont łazienek w Gimnazjum. nr 18, ul. Orkana 95 w Częstochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla nw. zadań:Zadanie I - Remont boiska w budynku Zespołu Szkół nr 2, ul. Wirażowa 8 w Częstochowie. Zakres prac: a) wykonanie podbudowy pod boisko z odpowiednim spadkiem; b) wykonanie nowej nawierzchni syntetycznej; c) wykonanie obrzeża wokół boiska; d) montażu urządzeń sportowych. Zadanie II - Remont łazienek w Gimnazjum nr 18, ul. Orkana 95 w Częstochowie. Zakres prac: a) wykonanie otworu w ścianie do toalety dla osób niepełnosprawnych; b) zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego; c) wykonanie dwóch kabin w toalecie dla chłopców i dziewcząt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawiera dokumentacja, z którą należy obowiązkowo zapoznać się przed złożeniem oferty, w skład której wchodzą: dla zadania I: - Projekt budowlany-remont boiska w Zespole Szkół nr 2, Częstochowa, ul. Wirażowa 8., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - remont boiska w Zespole Szkół nr 2, Częstochowa, ul. Wirażowa 8, - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - Przedmiary robót. dla zadania II: - Projekt adaptacji toalety szkolnej na toaletę dla osób niepełnosprawnych w segmencie C budynku Gimnazjum nr 18, Częstochowa, ul. Orkana 95, - Projekt adaptacji toalety szkolnej na toaletę dla osób niepełnosprawnych w segmencie C - Projekt budowlany wewnętrznej instalacji wody budynku Gimnazjum nr 18, Częstochowa, ul. Orkana 95, - Projekt adaptacji toalety szkolnej na toaletę dla osób niepełnosprawnych w segmencie C- Projekt budowlany wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej budynku Gimnazjum nr 18, Częstochowa, ul. Orkana 95, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - prace remontowe związane z adaptacją toalet szkolnych na toaletę dla osób niepełnosprawnych, Częstochowa, ul. Orkana 95, - Przedmiary robót. Inspektorzy nadzoru posiadający uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej (dla zadania I i II); b)instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dla zadania II)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla poszczególnych zadań w specjalności: - dla zadania I: konstrukcyjno-budowlanej; - dla zadania II: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających wyżej określone uprawnienia lub, w przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności, pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji; c) udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednego zadania polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem roboty budowlanej polegającej na remoncie, budowie lub przebudowie boiska sportowego o wartości robót min. 100 000 zł - dotyczy zadania I..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a specyfikacji muszą być: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5b specyfikacji muszą być: a)Wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub  będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, tj.: -inspektorów nadzoru dla poszczególnych zadań wraz z ich uprawnieniami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (dla zadania I i II); instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dla zadania II) określonymi przepisami Prawa budowlanego (sporządzony wg załącznika nr 3a do specyfikacji - w przypadku osób, którymi Wykonawca dysponuje i wg załącznika nr 3b do specyfikacji - w przypadku osób, którymi Wykonawca będzie dysponował); b)Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osób, które pełnić będą funkcję inspektorów nadzoru, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla poszczególnych zadań w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (dla zadania I i II); instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (dla zadania II) jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6.2.a specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5c specyfikacji muszą być (dotyczy zadania I): a) Wykaz zadań zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie 5c specyfikacji, sporządzony wg załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres (lokalizację) roboty budowlanej, opis  nadzorowanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i  zakończenia nadzorowanych robót, wartość brutto zrealizowanych robót, dla których Wykonawca pełnił nadzór inwestorski, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; b)Dokumenty potwierdzające, że nadzór inwestorski był pełniony należycie, np. referencje. 4)Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza  to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z  dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z  właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA! 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.a i 6.1.b specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w  kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i  zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokument, o których mowa w UWADZE w punkcie 1a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w UWADZE w punkcie 1b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6 ppkt 1) lit. a) i b), a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail:bprzylucka-olczyk@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy,Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Śląska 11/13, pokój nr 417..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Zadania I - Remont boiska w budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Wirażowej 8 w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Zadania I - Remont boiska w budynku Zespołu Szkół nr 2 przy ul. Wirażowej 8 w Częstochowie. Zakres prac: a) wykonanie podbudowy pod boisko z odpowiednim spadkiem; b) wykonanie nowej nawierzchni syntetycznej; c) wykonanie obrzeża wokół boiska; d) montażu urządzeń sportowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania II - Remont łazienek w Gimnazjum nr 18 przy ul. Orkana 95 w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania II - Remont łazienek w Gimnazjum nr 18 przy ul. Orkana 95 w Częstochowie. Zakres prac: a) wykonanie otworu w ścianie do toalety dla osób niepełnosprawnych; b) zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego; c) wykonanie dwóch kabin w toalecie dla chłopców i dziewcząt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.