eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › Dostawa artykułów mleczarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Strzyżów: Dostawa artykułów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 89557 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761058, faks 017 2761058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.strzyzow.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów mleczarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Masło w kostkach 200g - kg 480, 2. Mleko 2% pasteryzowane - opakowanie foliowe - litr 6 600, 3. Mleko w proszku 500g - kg 15, 4. Twaróg chudy - kg 720, 5. Ser topiony 50g - Szt 1 800, 6. Ser żółty - kg 180, 7. Śmietana 18%- litr 540..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.51.17.00 - Mleko w proszku .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 3)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności oraz oferowane przez nich produkty spożywcze pochodzą ze źródeł, nad którymi kontrolę pełni odpowiedni organ nadzorujący (Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa lub Inspekcja Weterynaryjna). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 oraz z 2008r. nr 171 poz. 1058) 2)Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 oraz z 2008r. nr 171 poz. 1058) 3)Aktualny wyciąg z aktu prawnego dotyczący utworzenia jednostki przystępującej do przetargu oraz potwierdzający, że Wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (np. wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania i otwarcia ofert. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają w.w. dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum wraz z ofertą należy złożyć załączniki nr 2 i 4 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.strzyzow.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-100 Strzyżów, ul.Dąbrowskiego 10, II piętro, Dział Zaopatrzenia, Cena 5,58 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 11:20, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 38-100 Strzyżów, ul.Dąbrowskiego 10, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.