Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Kłodzko: Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Numer ogłoszenia: 89529 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Kłodzku, ul. Bohaterów Getta 15, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 865-13-00, fax 0-74 865-13-00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku Obiekt nr I - Kłodzko ul. Bohaterów Getta 15, Obiekt nr II w Kłodzku przy Pl. B.Chrobrego 20, Obiekt nr III w Nowej Rudzie przy ul. Niepodległości 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie pdlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniają wymogi określone w art. 22 Ustawy PZP oraz warunki określone w SIWZ. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa wyżej na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udzialu w postępowaniu oraz na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie V SIWZ. Ocena spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z ich treści nie będzie wynikać , że zostały spełnione warunki określone w pkt. V SIWZ, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.Wykonywali w okresie ostatnich trzech lat usługi a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200.000 zł., przedłożą w dniu rozpoczęcia wykonywania umowy oświadczenie o niekaralności osób do wykonywania usługi sprzątania, natomiast w terminie dwóch tygodni od udzielenia zamówienia wykonawca przedłoży zamawiajacemu dokumenty z KRK potwierdzające niekaralność w/w osób. Posiadają sprzęt i urządzenia i środki czystości do realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przez wszczęciem postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu. Polisa lub inny dokument odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200.000 zł, wykaz sprzętu i urządzeń oraz lista środków czystości niezbędnych do realizacji zamówienia, oświadczenie o używaniu środków czystości posiadających atest PZH lub deklaracje producenta o zgodności wyrobu z normami w tym zakresie, oświadczenie o niekaralności osób do wykonywania usługi sprzątania a w terminie dwóch tygodni od udzielenia zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty z KRK potwierdzające niekaralność w/w osób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodzko.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Kłodzku , 57-300 Kłodzko, ul. Bohaterów Getta 15.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Kłodzku, ulica . Bohaterów Getta 15, pokój 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Ratusza - Urzędu Gminy Miejskiej Kłodzko.
- TWIERDZE BEZ GRANIC II
- Rozbiórka budynku wielorodzinnego Ścinawica 22a, dz. nr 93/18, 93/20
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawę jednego ambulansu wraz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.