eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czosnów › materiały eksploatacyjne - 4/ZP/Łącz./2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-22

Czosnów: materiały eksploatacyjne - 4/ZP/Łącz./2011
Numer ogłoszenia: 89490 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2189 w Kazuniu Nowym , 05-152 Czosnów, woj. mazowieckie, tel. 22 6861010, faks 22 6861015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jw2189zamowieniapubliczne@ip-point.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowaona - Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: materiały eksploatacyjne - 4/ZP/Łącz./2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią cztery - 4 - części przedmiotu zamówienia jako Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2, Zadanie Nr 3 i Zadanie Nr 4.Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy P. z. p.: Części Nr 1 Zadanie Nr 1 to dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu drukującego i urządzeń peryferyjnych CPV:30125110-5, 30192340-6, 30192112-9, 30192320-0 oraz papier do pisania, do drukowania, kserograficzny, samokopiujący, wytłaczany lub perforowany do drukowania oraz samoprzylepny CPV: 30.19.76.20 - 8, 30.19.76.30 - 1, 30.19.76.44 - 2, 30.19.91.20 - 7 i 30.19.93.10); Przedmiotu zamówienia w Części Nr 1 - Zadanie Nr 1 to: wkłady drukujące do sprzętu drukującego i urządzeń peryferyjnych oraz papier do drukowania oraz baterie alkaiczne nazwane przez Zamawiającego materiałami eksploatacyjnymi dla JW. 2189 w Kazuniu Nowym, WAK Kazuń i WKU Płock . Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych wraz z wymaganiami zasadniczymi zamawiający opisał w rozdziale III SIWZ jak również jego ilości określono w ofercie cenowej według wzoru zamawiającego stanowiący załącznik nr 5-A do SIWZ. Części Nr 2 Zadanie Nr 2 to dostawa części do naprawy sprzętu łączności i rozbudowy sieci CPV: 32.57.00.00 - 9), Zasilacze awaryjne UPS CPV: 30.23.20.00 - 4 oraz środków czystości nazwane przez zamawiającego jako materiały eksploatacyjne dla 2189 w Kazuniu Nowym i WKU Płock . Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych wraz z wymaganiami zasadniczymi zamawiający opisał w rozdziale III SIWZ jak również jego ilości określono w ofercie cenowej według wzoru zamawiającego stanowiący załącznik nr 5-B do SIWZ. Część Nr 3 Zadanie Nr 3 na dostawę sprzętu peryferyjnego - urządzenie wielofunkcyjne CPV: 30.23.43.00 - 1. Wymagania zasadnicze dotyczące przedmiotu zamówienia na urządzenie wielofunkcyjne zamawiający określił w rozdziale III SIWZ., ilości - załacznik nr 5 - C do SIWZ. Część Nr 4 Zadanie Nr 4 na dostawę kserokopiarek i ekranu projekcyjnego CPV: 30.12.11.00 - 4, 38.65.34.00 - 1. Wymagania zasadnicze dotyczące przedmiotu zamówienia na dostawę kserokopiarek i ekranu projekcyjnego określono w rozdziale III SIWZ jego ilości - określa załącznik nr 5 - D do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.23.40-6, 30.19.21.12-9, 30.19.23.20-0, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.91.20-7, 30.19.33.10-6, 31.41.10.00-0, 32.57.00.00-9, 30.23.20.00-4, 30.23.43.00-0, 30.12.11.00-4, 38.65.34.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Certyfikatu Producenta ISO 9001 na projektowanie i wytwarzanie - DOŁĄCZYĆ - ROZDZIAŁ III - SIWZ 2. Certyfikat związany z ekologią ISP14001 i 24001 3. Oświadczenie producenta, że wszystkie tonery i tusze produkowane są zgodnie z normami wydajnościowymi: ISO / ICE 19752; 19798; 24711; 24712 ( tonery laserowe monochromatyczne - ISO 19752) tonery laserowe kolorowe - ISO 19798 tusze i głowice atramentowe czarne ISO 24711 tusze i głowice atramentowe kolorowe ISO 24712 Nie dopuszcza się oświadczeń lub certyfikatów wystawianych przez dystrybutorów. ISO 9001 - 2000 - URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE PN-EN ISO 9001:2001 - EKRAN PRZENOŚNY I KSEROKOPIARKI

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictw; Ofertę Formularz ofertowy oraz Ofertę cenową - według wzoru zamawiającego - podpisaną i wypełniona - załączniki Nr 1 do SIWZ i odpowiednio Załącznik Nr 5 A,B,C,D załączone do oferty na które Wykonawca składa ofertę; Załaczniki wymienione w SIWZ tj,: Nr 2, 3 ; Parafowany wzór Umowy - złącznik Nr 4

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek złożony do kancelarii jawnej w siedzibie zamawiającego. SIWZ przekazywana nieodpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna - Budynek sztabu brygady Nr 5 pok. Nr 13- pocztą kurierską, pocztą osobiście. Koperta opisana zgodnie z rozdziałem XV SIWZ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Nr 1 - Zadanie Nr 1 wkładów drukujących do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru ksero i i baterii alkaliczne - nazwana materiałami eksploatacyjnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowo Zamawiający opisał w rozdziale III do SIWZ podając rodzaj, ilość, nazwę asortymentu - załączniku Nr 5A do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.23.40-6, 30.19.21.12-9, 30.19.23.20-0, 30.19.76.20-8, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.91.20-7, 30.19.93.10-6, 31.41.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr 2 - Zadanie Nr 2 to: części do naprawy sprzętu łączności i rozbudowy sieci, zasilacze awaryjne UPS oraz środków czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części Nr 2 Zadanie Nr 2 to dostawa części do naprawy sprzętu łączności i rozbudowy sieci, Zasilacze awaryjne UPS oraz środków czystości nazwane przez zamawiającego jako materiały eksploatacyjne. Jego zakres, nazwę i ilości Zamawiający określił w rozdziale III SIWZ i Załączniku Nr 5 - B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.57.00.00-9, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część Nr 3 Zadanie Nr 3 na dostawę sprzętu peryferyjnego - urządzenie wielofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający wymaga dostarczenia 1 szt. Szczegółowe wymagania opisano w rozdziale III SIWZ. Wartość nie może przekraczać kwoty 3.500,00 zł BRUTTO..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część Nr 4 Zadanie Nr 4 na dostawę kserokopiarek i ekranu projekcyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania, jedo ilości zakres zamówienia zamawiający okeślił w rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.