Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Elbląg: Przebudowa lokalu użytkowego przy ul. Kosynierów Gdyńskich 30 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 89402 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu , ul. Ratuszowa 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398400, faks 055 2398405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa lokalu użytkowego przy ul. Kosynierów Gdyńskich 30 w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa lokalu użytkowego przy ul. Kosynierów Gdyńskich 30 w Elblągu. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Przebudowa budynków Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne Nazewnictwo wg CPV: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Nazewnictwo wg CPV: Hydraulika i roboty sanitarne 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez Pracownię Projektową Ewa Samolis; 82-300 Elbląg ul. Żeromskiego 2b składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Adaptacja sklepu na pomieszczenia biurowe ADRES INWESTYCJI : ul.Kosynierów Gdyńskich 30 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg BRANŻA : OGÓLNOBUDOWLANA - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Adaptacja sklepu na pomieszczenia biurowe ADRES INWESTYCJI : ul.Kosynierów Gdyńskich 30 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg BRANŻA : ELEKTRYCZNA - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Adaptacja sklepu na pomieszczenia biurowe ADRES INWESTYCJI : ul.Kosynierów Gdyńskich 30 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg BRANŻA : INSTALACYJNA Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKT BUDOWLANY: - PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI : Adaptacja sklepu na pomieszczenia biurowe ADRES INWESTYCJI : ul.Kosynierów Gdyńskich 30 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg BRANŻA : OGÓLNOBUDOWLANA - PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI : Adaptacja sklepu na pomieszczenia biurowe ADRES INWESTYCJI : ul.Kosynierów Gdyńskich 30 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg BRANŻA : ELEKTRYCZNA - PROJEKT BUDOWLANY NAZWA INWESTYCJI : Adaptacja sklepu na pomieszczenia biurowe Instalacja wod-kan, centralnego ogrzewania oraz wentylacji grawitacyjnej ADRES INWESTYCJI : ul.Kosynierów Gdyńskich 30 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg BRANŻA : INSTALACYJNA Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt 2) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT: NAZWA INWESTYCJI : Adaptacja sklepu na pomieszczenia biurowe ADRES INWESTYCJI : ul.Kosynierów Gdyńskich 30 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg Branża: SPECYFIKACJE TECHNICZNE ROBÓT BUDOWLANYCH ROBÓT ELELTRYCZNYCH ROBÓT INSTALACYJNYCH Zamawiający informuje, że specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji na okres 39 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonywania niektórych robót. 6. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego, b) ubezpieczenie osób trzecich. 11. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1. Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). 2. Ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego. 3. Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 4. Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 5. Konieczność wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. 6. Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. 7. Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. 8. Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp. 9. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów. 10. Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 11. Zmiana Podwykonawców robót. 12. Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 13. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub zmiana cen materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357-1 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 12. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 13. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a.Montaż projektowanych ścian z płyt kartonowo - gipsowych, na stelażu metalowym, b.Montaż stolarki drzwiowej, pełnej fabrycznie wykończonej, c.Montaż okna jednodzielnego z PCV do stelażu ścian z płyt kartonowo - gipsowych, d.Wymiana zewnętrznej i wewnętrznej, starej stolarki drzwiowej oraz okiennej, e.Na istniejących tynkach wewnętrznych (ściany i sufity) wykonać remont podłoży (przecierki, uzupełnienie ubytków, szlifowanie), f.Dwukrotne położenie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach, g.Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, h.Remont istniejącego węzła sanitarnego - - montaż nowej umywalki - montaż wc kompakt - wymiana glazury - wymiana terakoty - wymiana drzwi i.Wykonanie instalacji elektrycznej, j.Wykonanie instalacji wod - kan. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają projekty wykonawcze stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ, a ilości robót do wykonania określają przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 42116022020000000061913111 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu ul.Ratuszowa 4 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającej na przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej, obiektu mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego, o kubaturze min. 500 m3 b. dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej oraz kierownikami robót sanitarnych i robót elektrycznych. Kierownicy robót muszą posiadać wymagane uprawnienia budowlane i być członkami właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1). Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ i dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ 2). Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. a. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3). Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. b. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ i dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.4., 1.5., 1.6. SIWZ Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4). Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ 5). Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. a. ogłoszenia. b) W przedmiocie zamówienia należy podać informację o wielkości kubatury i rodzaju obiektu. c) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. a. ogłoszenia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.4. SIWZ - Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2. b. ogłoszenia w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: a) Dokumenty składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.6. SIWZ - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt VI. ppkt 1.5. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych
82-300 Elbląg ul. Ratuszowa 4; pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych 82-300 Elbląg ul. Ratuszowa 4; sekretariat - pokój nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania..
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa sprzętu, urządzeń oraz systemów i licencji wraz z wdrożeniem" w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO W 2025 R. II.
- REMONT BUDYNKU NR 25 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. ŁĘCZYCKIEJ W WILKOWIE
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Rozwój portu morskiego w Elblągu (komponent drogowy) tj. "Przebudowa ul. Portowej w Elblągu"
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO PRACOWNI PODOLOGICZNEJ ORAZ SPRZĘTU FOTO-AUDIO DLA SZKOŁY POLICEALNEJ IM. JADWIGI ROMANOWSKIEJ W ELBLĄGU Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie jarmarku podczas imprezy plenerowej o charakterze kulturalno - promocyjnym pn. XIX Elbląskie Święto Chleba
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 36.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Poprawa warunków szatniowo-sanitarnych w budynku na sali sportowej ul. Sportowa 2 w Dusznikach
- MODERNIZACJA FOYER FILHARMONII LUBELSKIEJ W LUBLINIE
- Modernizacja toalet z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynkach: Collegium Maximum ul. Wojska Polskiego 28, Katedry Chemii ul. Wojska Polskiego 75
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.