Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Katowice: Dostawa sprzętu informatycznego i biurowego dla urzędu RDLP Katowice
Numer ogłoszenia: 89387 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach, ul. Św. Huberta 43/45, 40-543 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6094543, fax 032 6094543.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka państwowa nie posiadająca osobowości prawnej, nadzorująca Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i biurowego dla urzędu RDLP Katowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu informatycznego oraz urządzeń biurowych, w podziale na dwa zadania (zamówienia częściowe)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe Oryginalny kod CPV: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw i montażu sprzętu informatycznego oraz sieciowego, tj. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): - dla Zadania nr 1 - co najmniej dwie dostawy (wraz z instalacją) sprzętu informatycznego o wartości wynoszącej co najmniej 50 % oferowanej ceny brutto - każda. - dla Zadania nr 2 - co najmniej dwie dostawy (wraz z instalacją) sprzętu biurowego (kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy) - o wartości wynoszącej co najmniej 50 % oferowanej ceny brutto - każda. c) posiadają potencjał techniczny, niezbędny do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - spełnia warunki określone w art. 22, ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24, ust.1 i 2, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie zaległych płatności na raty lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz ważniejszych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wraz z referencjami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego : 40-543 Katowice, ul. Św. Huberta 43/45, pokój nr 308.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego : Katowice, ul. św. Huberta 43/45, pokój 308.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt informatyczny: Komputery przenośne - 14 szt., Komputery stacjonarne - 8 szt., Monitory LCD - 8 szt., Serwery sieciowe - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.26.10.00-6, 30.23.12.50-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa maszyn biurowych : Telefaks - 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt, Fax - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt., Niszczarka - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.13.00-7, 30.12.10.00-3, 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- Dostawa i montaż klastra dwóch serwerów z macierzą dyskową wraz z usługą instalacyjną w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w UG Sierakowice.
- ,,Cyberbezpieczny samorząd - wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach" realizowanego w ramach projektu grantowego pt.: "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.