Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Zamość: Wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 89356 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o., ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6385256, 6393018 w. 39, 40, fax 084 6381320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zgl-zamosc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w zasobach administrowanych i zarządzanych przez ZGL w Zamościu zgodnie ze siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.). 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: A) Wypełniony formularz ofertowy, w zależności na którą grupę jest składany, wg załącznika nr 1 do specyfikacji. B)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę spółki cywilnej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez osoby uprawnione do podpisania ofert z dopiskiem (za zgodność z oryginałem) A)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2). B)Parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - wg załącznika nr 3; C)Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. D)Dokument potwierdzający, że oferent posiada na terenie miasta Zamość punkt usługowy, który jest w stanie przyjąć i zrealizować przedmiot umowy wg wielokrotnych zleceń składanych przez zamawiającego w trakcie trwania umowy oraz zleceń składanych przez indywidualnych najemców lokali komunalnych administrowanych przez zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgl-zamosc.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o., ul. Peowiaków 8 pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o. ul. Peowiaków 8 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Stolarka drewniana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Stolarka drewniana - zgodnie ze specyfikacją materiałową - stanowiącą zał. Nr 1 do oferty stanowiącej zał. nr 1 niniejszej specyfikacji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Stolarka PCV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Stolarka PCV - zgodnie ze specyfikacją materiałową - stanowiącą zał. Nr 2 do oferty stanowiącej zał. nr 1 niniejszej specyfikacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. Szkolnej 2 w miejscowości Wola Uhruska.
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji "UTB" będących na ewidencji 32 WOG Zamość oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej wraz z zastosowaniem urządzeń OZE na terenie Gminy Narol
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





