Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Reńska Wieś: Przebudowa ulicy Słonecznej w Reńskiej Wsi
Numer ogłoszenia: 89333 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, woj. opolskie, tel. 077 4820107, fax 077 4820123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.renskawies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Słonecznej w Reńskiej Wsi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Słonecznej w Reńskiej Wsi tj.: 1.ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej -5 0,0m2 1.2. Rozebranie nawierzchni bitumicznej i podbudowy tłuczniowej- 8,4 m2 1.3. Rozebranie dojazdów do posesji -25,0m2 2.ODWODNIENIE 2.1. Wykopy -10,37 m3 2.2. Studzienki ściekowe - 3 szt. . 2.3. Studnie rewizyjne - 2 szt. 2.4. Przykanaliki PCV 200mm - 9,0m 2.5 Regulacja studni kanalizacyjnych - 9 szt. 2.6 Regulacja zaworów wodociągowych - 10 szt. ROBOTY DROGOWE 3.1. Poszerzenie jezdni - Korytowanie na gł.40cm - 330,56 m2 - Warstwa odsączająca gr. 10 cm - 272,78 m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr.20cm - 215,00 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr.10cm -203,00m2 3.2. Wjazdy do posesji - Korytowanie na gł.25 cm -175,93m2 - Warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr.15cm - 175,93 m2 - Nawierzchnia z kostki betonowej 10x20x8cm - 175,93 m2 3.3. Dojścia do posesji - Korytowanie gł. 15cm pod dojścia do posesji - 20,00 m2 - Warstwa podbudowy z kruszywa niestabilizowanego gr.8cm - 20,00 m2 - Nawierzchnia z kostki betonowej 10x20x6cm - 20,00m2 3.4. Krawężniki betonowe - 95,00m 3.5. Obrzeża betonowe - 140,50 m 3.6. Wyrównanie istn. nawierzchni masą asfaltobetonową - 86,67 t 3.7. Warstwa ścieralna z masy asfaltobetonowej - 866,70 m2 4. POBOCZA 4.1. Plantowanie i humusowanie poboczy z obsianiem trawą - 320,70 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - nie pobiera się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie na-stępujące warunki: Wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat tj. od 29 - 04 - 2003 r. do 28 - 04 - 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia na wartość co najmniej 200 000,00 zł Udzielnie na wykonane minimum 36 miesięcy gwarancji. Przystąpienie do usuwania wad (usterek) awarii, nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od Zamawiającego. Przeprowadzenie wizji lokalnej (przed terminem złożenia ofert) terenu i obiektu na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. Przedłożenie wypełnionego harmonogramu rzeczowo - finansowego Zaakceptowanie bez zastrzeżeń i uwag, załączonego do SWIZ, projektu umowy z załącznikiem w tym zawartych w tej umowie płatności. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia (konsorcjum) obowiązują następujące warunki: Ustanowienie Pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub konsorcjum w postępowaniu i zawarciu umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego, wystawionego (zaktualizowanego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla osób krajowych reprezentujących wykonawcę w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4÷8, tzn., że nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a w przypadku cudzoziemców równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju ich pochodzenia. Data wystawienia tych dokumentów nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca firmy Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (dot. osób prawnych oraz spółek osobowych podlegających obowiązkowi rejestracji w KRS w tym spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy nie będący osobami fizycznymi), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA POWYŻSZE DOKUMENTY MUSZĄ BYĆ ZŁO-ŻONE DLA KAŻDEGO Z NICH (dot. pkt. 1.1 - 1.5) Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 usta-wy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru druk nr 3 SWIZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje Pełnomocnik). Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 4 SWIZ) robót wykonanych w okresie od 29 - 04 - 2003 r. do 28 - 04 - 2008 r. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (odbiorców) wraz z potwierdzeniem przez nich (na wykazie lub odręb-nymi referencjami), że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach wykazu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWIZ druku nr 1 podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. Wypełniony i podpisany bez poprawek i zastrzeżeń harmonogram rzeczowo-finansowy (druk nr 2 SWIZ) Zaakceptowane bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane (druk nr 5 SWIZ) i karta gwarancyjna ( zał. nr 1 do umowy) podpisane pod słowem - akceptuję - przez osobę reprezentującą Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska Pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi (wspólnikowi reprezentującemu spółkę) lub pełnomocnikowi reprezentującemu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru określonego w druku nr 8 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.renskawies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, 47 - 208 Reńska Wieś.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Reńska Wieś, ul. Pawłowicka 1, 47 - 208 Reńska Wieś - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastapi w dniu 30 maja 2008 r. o godz. 10:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





