eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Dostawa środków dezynfekcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Turek: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 8932 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Poduchowne 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 2784550 w. 278, faks 063 2788400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.turek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku. Zamówienie obejmuje 8 pakietów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach: Pakiet 1 - 1 700,00 zł, Pakiet 2 - 2 300,00 zł, Pakiet 3 - 320,00 zł, Pakiet 4 - 200,00 zł, Pakiet 5 - 3 000,00 zł, Pakiet 6 - 1 000,00 zł, Pakiet 7 - 2 800,00 zł, Pakiet 8 - 600,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    certyfikat potwierdzający działanie biobójcze, dokumenty dopuszczające oferowany towar do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej na terenie Polski, zgodnie z odrębnymi przepisami obowiązującymi w służbie zdrowia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wniesienia wadium; zestawienie asortymentowo - cenowe, opracowane w oparciu o Załącznik Nr 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana cen może nastąpić po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy; nie częściej niż raz w roku, o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem. 2. Zmiana cen może nastąpić w przypadku zmian stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiana cen w ramach niniejszej umowy następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, tj. wynagrodzenie podlega automatycznie zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja rąk - 4 pozycje. Pozycja nr 1 - Preparat alkoholowy do higienicznej, chirurgicznej dezynfekcji i pielęgnacji rąk, niewysuszający i nie alergizujący o pH 5,0 (100 l w butelkach do 500ml, 400 l w kanistrach do 5l). Pozycja nr 2 - Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk i ciała na bazie syntetycznych składników (150 l w butelkach do 500 ml, 840 l w kanistrach do 6 l). Pozycja nr 3 - Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk na bazie etanolu i izopropanolu oraz dodatków zmiękczających (200 l w butelkach do 500ml, 600 l w kanistrach do 5 l). Pozycja nr 4 - Dozowniki ścienne do bezpośredniej aplikacji preparatów antyseptycznych, płynów myjących (51 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja endoskopów - 6 pozycji. Pozycja nr 1 - Preparat bezaldehydowy na bazie nadwęglanu sodu, do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów (15 kg w op. 1,5kg, 156 kg w op. 6 kg). Pozycja nr 2 - Środek do mycia endoskopów na bazie tenzydów niejonowych (220 l w op. 2 l). Pozycja nr 3 - Płynny lekko alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfekcyjnych nie wymagający neutralizacji (240 l w op. 5 l). Pozycja nr 4 - Płynny środek do dezynfekcji termiczno - chemicznej w myjniach dezynfektorach (200 l w op. 5 l). Pozycja nr 5 - Preparat do dezynfekcji wysokiego stopnia termolabilnego sprzętu endoskopowego na bazie aldehydu glutarowego (60 l w kanistrach 5 l, paski wskaźnikowe 3 op. po 60 sztuk). Pozycja nr 6 - Środek do mycia endoskopów kompatybilny z ww. płynem do dezynfekcji endoskopów, rozpuszczający białko i substancje organiczne (500 l w kanistrach 5 l).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni z zanieczyszczeniami organicznymi - 3 pozycje. Pozycja nr 1 - Preparat chlorowy w tabletkach na bazie NaDCC (24 000 tabletek w op. 300 tab. o masie 2,72 g/szt.). Pozycja nr 2 - Preparat na bazie chlorku benzyloalkiloamonowego do dezynfekcji powierzchni, do higienicznego mycia rąk i ciała skolonizowanego MRSA (48 l w op. 6 l). Pozycja nr 3 - Preparat chlorowy oparty o dichloroizocyjanuran, w granulacie, służący do zasypywania plam krwi, wydalin, wydzielin (40 kg w op. 500 g).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja laryngoskopów - 1 pozycja. Pozycja nr 1 - Preparat do dezynfekcji laryngoskopów, na bazie aktywnego tlenu (12 kg w op. 1,5 kg; 24 kg w op. 6 kg).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni, sprzętu i wyposażenia medycznego bez zanieczyszczeń organicznych - 7 pozycji. Pozycja nr 1 - Preparat na bazie trzech alkoholi (Propan - 1 ol, etanol) (100 l w op. 1 l, 600 l w op. 5 l). Pozycja nr 2 - Preparat w postaci aktywnej piany do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, inkubatorów i małych powierzchni roboczych wrażliwych na działanie alkoholu (375 l w op. 750 ml). Pozycja nr 3 - Preparat do dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego metodą do przecierania na mokro (40 l w butelkach do 2 l z dozownikiem, 70 l w kanistrach 5 l). Pozycja nr 4 - Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego (anestezjologicznego i inkubatorów) (108 kg w op. 900 g). Pozycja nr 5 - Preparat do dezynfekcji małych powierzchni czystych, na bazie alkoholi (200 l w op. 0,5 l, 600 l w op. 1 l). Pozycja nr 6 - Gotowe do użycia bezalkoholowe chusteczki nasączone roztworem QAV, o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, wymagana deklaracja zgodności CE, opakowanie: 130x220mm - 125 szt., 245x300mm - 225 szt. (250x125 szt., 250x225 szt.) Pozycja nr 7 - Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni, na bazie QAV, bez zawartości pochodnych aminokwasu fenoli i aldehydu (250 l w op. 5 l).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja manualna narzędzi lekarskich - 8 pozycji. Pozycja nr 1 - Preparat w postaci proszku do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich, sprzętu medycznego na bazie nadwęglanu sodu posiadający w swoim składzie niejonowe związki powierzchniowo czynne (50 kg w wiadrze z miarką do 2 kg, 50 kg w wiadrze z miarką do 10 kg). Pozycja nr 2 - Aktywator do ww. preparatu rozszerzający działanie preparatu o Tbc i S (100 l w op. 2 l). Pozycja nr 3 - Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych na bazie IV-rzędowych związków amoniowych, fenoksypropanolu (300 l w butelkach do 2 l z miarką, 50 l w kanistrach do 5 l z miarka). Pozycja nr 4 - Wanienka dezynfekcyjna o poj. 2 l, wykonana z polipropylenu z przezroczystą pokrywą z maknolonu oraz wkładka - sito z PCV (1 szt.). Pozycja nr 5 - Wanienka dezynfekcyjna o poj. 3 l, wykonana z polipropylenu z przezroczystą pokrywą z maknolonu oraz wkładka - sito z PCV (9 szt.). Pozycja nr 6 - Wanienka dezynfekcyjna o poj. 5 l, wykonana z polipropylenu z przezroczystą pokrywą z maknolonu oraz wkładka - sito z PCV (11 szt.). Pozycja nr 7 - Wanienka dezynfekcyjna o poj. 10 l, wykonana z polipropylenu z przezroczystą pokrywą z maknolonu oraz wkładka - sito z PCV (11 szt.). Pozycja nr 8 - Chusteczki do szybkiej dezynfekcji sprzętu medycznego i powierzchni na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, bez zawartości alkoholu, aldehydów, fenoli. Opakowanie typu flow- pack zawierające 80 sztuk chusteczek, rozmiar chusteczek nie mniejszy niż 18cmx20cmx80sztuk (250 opakowań).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja skóry - 6 pozycji. Pozycja nr 1 - Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami , bezbarwny na bazie alkoholi, nadtlenku wodoru, difenylolu, gotowy do użycia (100 l w op. 250 ml, 800 l w op. 1 l). Pozycja nr 2 - Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami, barwiony bez zawartości jodu, na bazie alkoholi, nadtlenek wodoru, difenylolu, gotowy do użycia (15 l w op. 250 ml, 500 l w op. 1 l). Pozycja nr 3 - Preparat do antyseptyki ran i błon śluzowych na bazie octenidyny, bezbarwny (5 l w op. 50 ml, 30 l w op. 250 ml, 700 l w op. 1 l). Pozycja nr 4 - Preparat do mycia ciała pacjentów przed zabiegami na bazie octenidyny (21 l w op. 150 ml, 50 l w op. 500 ml, 50 l w op. 1 l). Pozycja nr 5 - Chusteczki wykonane z włókniny do dezynfekcji rąk i skóry nasączone płynem dezynfekcyjnym, pH 5,5 (12 op. wkłady z dozownikiem, 140 op. wkłady bez dozownika). Pozycja nr 6 - Preparat do dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej na bazie octenidyny (25 l w op. 250 ml).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja narzędzi lekarskich w myjce - 3 pozycje. Pozycja nr 1 - Płynny środek dezynfekcyjny do zastosowania maszynowego, przeznaczony do termolabilnych wyrobów medycznych endoskopów elastycznych (40 l w kanistrach 5 l). Pozycja nr 2 - Płynny, alkaliczny środek do mycia w myjniach dezynfektorach, skutecznie usuwający pozostałości organiczne typu zaschnięta i denaturowana krew (400 l w kanistrach 5 l). Pozycja nr 3 - Płynny środek płuczący powierzchniowo czynny zawierający środki konserwujące do użycia w myjniach dezynfektorach (200 l w kanistrach 5 l).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.