eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypinkurs dla bezrobotnych



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Rypin: kurs dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 89308 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280-21-44, fax 0-54 280-24-79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.rypin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pup.rypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kurs dla bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: kurs z zakresie - kucharz małej gastronomi

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, tj. posiada uprawnienia do wykonywania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1 na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń przez Wykonawcę w niniejszej Specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3, W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego (w postaci C.V., kserokopii świadectw, dyplomów, zaświadczeń itp.), oświadczenia Wykonawcy o zapewnieniu bazy zajęć teoretycznych i praktycznych do realizacji kursu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5, wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu jakim dysponuje Wykonawca. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (podstawa prawna: art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. z 2004 r. Nr 99, poz. 1001 z późn. zmianami), szczegółowy opis bazy zajęć teoretycznych oraz wskazanie miejsca przeprowadzenia zajęć praktycznych, szczegółowego programu szkolenia, uwzględniającego wytyczne, tematykę i liczbę godzin określoną w niniejszej specyfikacji, wykaz zawierający informacje o liczbie przeszkolonych osób w zakresie będącym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - należy przedstawić liczbę przeszkolonych osób w okresie od momentu rozpoczęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty, oświadczenia o ubezpieczeniu osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków, oświadczenia o współpracy wykładowców w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wzoru zaświadczenia o ukończeniu kursu, wzór ankiety służącej do oceny szkolenia opis formy nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, zatwierdzony przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący odpowiednio załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 55
  • 2. program szkolenia - 10
  • 3. kwalifikacja kadry - 10
  • 4. baza lokalowa - 15
  • 5. doświadczenie - 5
  • 6. posiadane certyfikaty jakości usług - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.rypin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul.Nowy Rynek 14 87-500 Rypin, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: poddziałanie 6.1.3. Razem po etat

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.