eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Kielce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów.
Numer ogłoszenia: 89302 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach w likwidacji , Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3421467, faks 041 3430696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zo.kielce.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i komputerów. 2. W przypadku dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych, zamówienie obejmuje dostawę wyłącznie materiałów oryginalnych. Pod tym pojęciem rozumiemy materiały nowe i oryginalne, producenta danego urządzenia. Wyklucza się produkty refabrykowane, reprodukowane i regenerowane. Nie mogą być oferowane produkty oryginalnie pakowane przez producentów materiałów alternatywnych. 3. Wszystkie materiały eksploatacyjne do drukarek muszą być objęte gwarancją do czasu wyczerpania środka drukującego. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy drukarki w przypadku uszkodzenia powstałego na skutek dostarczenia wadliwego materiału eksploatacyjnego. 5. Każda płyta CD i DVD w oddzielnym twardym (plastikowym) opakowaniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania zamówień uzupełniających do 20% wartości zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 30.23.72.51 - Zestawy do czyszczenia komputerów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy). Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1.Pieniądzu - wpłacone na konto Zamawiającego. 2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. 3.Gwarancjach bankowych. 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem z konta Wykonawcy na rachunek bankowy: Bank PEKAO SA O/Kielce 30 1240 4416 1111 0000 4965 5920. - W złożonej ofercie powinna się znajdować kopia potwierdzenia wpłaty wadium. - Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy zdeponować (wraz z ofertą) w Sekretariacie Zakładu Obsługi Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w likwidacji pokój nr 337, budynek A, w godzinach od 730 do 1530. - Okres ważności wadium zdeponowanego w innej formie niż pieniądzu, nie może być krótszy niż okres związania ofertą. - Wadium winno być wniesione przed upływem terminu wyznaczonego do zbierania ofert. - Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium wyklucza się z postępowania. - Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za termin jego wniesienia uważa się datę i godzinę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

podpisana oferta przetargowa - wzór formularza ofertowego stanowi załącznik Nr 2a oraz 2b do SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zo.kielce.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach w likwidacji, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, bud. A pok 337..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach w likwidacji, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, bud. A pok 337..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.