eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pietrowice WielkieRewitalizacja parku Kornice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Pietrowice Wielkie: Rewitalizacja parku Kornice
Numer ogłoszenia: 89237 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pietrowice Wielkie , ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 032-4198407, faks 032-4198407.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.ug.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pietrowicewielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja parku Kornice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -wykonanie wiaty turystyczno - rekreacyjnej, wraz z utwardzeniem terenu pod wiatą z -kostki betonowej, -wykonanie grilla otwartego oraz piaskownicy murowanych z cegły, -wykonanie pergoli z bali drewnianych wraz z ławkami parkowymi, -wykonanie ciągów komunikacyjnych rekreacyjnych , -montaż ławek parkowych w ciągach komunikacyjnych rekreacyjnych, -wykonanie oświetlenia projektowanego terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: a) Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) na warunkach określonych w SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: (1) Osiągnąć w pracach budowlanych w ciągu każdego z ostatnich 2 lat obrót roczny co najmniej w kwocie 300.000,00 zł (załącznik nr 4 i 5 do siwz). (2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zadań z zakresu zagospodarowania terenu wraz z utwardzeniem chodników lub placów o wartości co najmniej 150.000,00zł brutto każde (załącznik nr 8 do siwz). (3) Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponowanie (lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydanych przez organ samorządu zawodowego na podstawie art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (załącznik nr 10 do siwz). (4) Zobowiązać się do zatrudnienia kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami. (5) Posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową , z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł (załącznik nr 5 do siwz). (6) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności posiadanie ubezpieczenia budowlano - montażowego od wszystkich ryzyk oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200.000,00 zł. (7) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik nr 1 do siwz). (8) Wpłata wadium w kwocie 6.000,00 zł b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i świadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. d) Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: (1) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, (2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych, z wyjątkiem przypadków, w których oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, (3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków, w których oferent uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, (4) wykaz podobnych co do charakteru i zakresu robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowane co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom polegającym na zagospodarowaniu terenu wraz z utwardzeniem chodników lub placów stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda, (5) kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, (6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - pożyczkowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (7) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie budowlano - montażowego od wszystkich ryzyk oraz od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, (9) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, (10) kosztorys ofertowy, (11) proponowany okres gwarancji, nie niższy niż 36 miesięcy, (12) HARMONOGRAM rzeczowo-finansowy. Harmonogram powinien zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego, (13) sprawozdanie finansowe albo jego część za lata 2007 i 2008, (14) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, (15) wskazanie zakresu prac planowanych do powierzenia podwykonawcy, jeśli zamawiający zamierza powierzyć część prac podwykonawcą,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrowicewielkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków PROW 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.